Yamaha XT czy Malaguti ?

Wszystko o tym motocyklu.
ODPOWIEDZ
MMS
Lubiący błoto
Posty: 25
Rejestracja: 12 gru 2015, 20:10
Motocykl: Yamaha XT 125

Yamaha XT czy Malaguti ?

Post autor: MMS »

Witam forumowiczów,

przepraszam że otwieram nowy temat ale sprawa jest dość nietypowa.
Kupiłem od znajomego Yamahę XT 125 według dowodu jest to rocznik 2005. Jednak czyszcząc ją dokładnie zauważyłem, że na główce ramy oprócz wybitego numeru VIN (zgodnego z dowodem rej.) jest jeszcze nalepka która również posiada VIN taki jak w pozostałych miejscach jednak oprócz VINu jest jeszcze napis Malaguti i rok 24/2002 ?
Wnioskuję z tego, że pomimo że motor wygląda jak Yamaha i ma silnik Yamahy to jest to jakiś składak i może być problem z rejestracją lub przeglądem ? Czy jest na to jakieś logiczne uzasadnienie ?

Pozdrawiam
MMS
Lubiący błoto
Posty: 25
Rejestracja: 12 gru 2015, 20:10
Motocykl: Yamaha XT 125

Re: Yamaha XT czy Malaguti ?

Post autor: MMS »

Dodam, że jestem mega początkujący więc proszę o konstruktywną krytykę gdybym coś pomylił.

Pozdrawiam
MMS
Lubiący błoto
Posty: 25
Rejestracja: 12 gru 2015, 20:10
Motocykl: Yamaha XT 125

Re: Yamaha XT czy Malaguti ?

Post autor: MMS »

Dodam, że po rozkodowaniu numeru VIN wyszło, że to Yamaha z produkcji we Włoszech w fabryce Malaguti jednak według VIN-u jest to rok 2007 a w dowodzie jest 2005 no a na tabliczce znamionowej jest ten numer 2002/24 nie wiem co o tym myśleć... gdyby ktoś miał jakieś pomysły to proszę o poradę.
MMS
Lubiący błoto
Posty: 25
Rejestracja: 12 gru 2015, 20:10
Motocykl: Yamaha XT 125

Re: Yamaha XT czy Malaguti ?

Post autor: MMS »

Gdyby ktoś chciał zerknąć na numer z tabliczki który mnie zastanawia i wprowadza w błąd podaję poniżej link do zdjęcia

https://zapodaj.net/f1851f6a86bbb.jpg.html
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2494
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Yamaha XT czy Malaguti ?

Post autor: Pawlo »