xt250 albo xt350 na poczatek

Wszystko o tym motocyklu.
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: xt250 albo xt350 na poczatek

Post autor: ArturS »

TTR250 to świetny motocykl, uwielbiany za oceanem. Interwały wymiany oleju co 1000km, to nie sprzęt na asfalt. WR to już wyczynówka. TTR jedna nadal dualsport
wodnik57
Czyścioch
Posty: 17
Rejestracja: 30 wrz 2017, 11:50

Re: xt250 albo xt350 na poczatek

Post autor: wodnik57 »

Myślałem, Ze wr jest podobna do ttr coś jakby kontynuacja, bo ma wszystko , żeby zarejestrować i jeździć po normalnych drogach. TTr-ek jest dość mało , o wr o wiele łatwiej i wszędzie czytam, że obie mają lepsze zawieszenia niż crfl czy kl. Mieszkam w górach i wolałbym jednak coś więcej niż tylko szutry. Pisząc o asfalcie mam na myśli dojazdy do terenu , nie dalekie wyprawy. Na to mam już inny plan czyli xtz tenere z ostatnich lat , no chyba, ze dopadnę jakąś 3AJ w dobrym stanie, ale jak się nauczę już poruszać dobrze w terenie. Jaki interwał olejowy ma wr?
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: xt250 albo xt350 na poczatek

Post autor: ArturS »

WR zależy jaka. WR250R to dualsport z całkiem dobrym zawiasem, coś jak TTR, WR250F to wyczynówka, w której wymiana liczona jest w motogodzinach - wymiana nie tylko oleju, ale i tłoka i korbowodu.
wodnik57
Czyścioch
Posty: 17
Rejestracja: 30 wrz 2017, 11:50

Re: xt250 albo xt350 na poczatek

Post autor: wodnik57 »

Bardzo cenna informacja. Nie wiedzialem , ze F-ki sa to typowe enduro, bede szukal w takim razie R-ki i ttr-ki, tym bardziej , ze maja guzik i kopajke.
wodnik57
Czyścioch
Posty: 17
Rejestracja: 30 wrz 2017, 11:50

Re: xt250 albo xt350 na poczatek

Post autor: wodnik57 »

Dwa dni temu ogladalem mala ttr , ktora mi sie bardzo podoba, przebieg okolo 8000 km, wyglada prawie jak nowa, wlasciwie wszystko seryjne plus ulepszenia typu przewody hamulcowe w oplocie, jakis kabelek do gps przy kierownicy i chlodnica oleju. I tu mam pytanie, czy jest to jakis problem z taka chlodnica przy badaniach technicznych motocykla, bo nie mam na to zadnej homologacji, czy w razie problemow mozna ja zdjac i pozniej latwo zamontowac? I druga watpliwosc to stacyjka, ktora czasem nie kontaktuje. Rozwiazaniam bedzie przeczyszczenie stykow, czy raczej wymiana stacyjki?Gdy jest kontakt silnik odpala bez problemu i z guzika i z kopajki. Poza tym praktycznie nowe opony i cena okolo 9000 pln. Biorac pod uwage rzadkosc i dobra opinie jaka maja ttrki chyba warto sie skusic?
wodnik57
Czyścioch
Posty: 17
Rejestracja: 30 wrz 2017, 11:50

Re: xt250 albo xt350 na poczatek

Post autor: wodnik57 »

Decyzja zapadla. Bedzie ttr-ka 250 , ktora ogladalem przed 2 tygodniami. Wlasciciel zrobil mi przeglad techniczny na kolejne 2 lata z wynikiem: bez zadnych wad. Jest to jakas tam gwarancja, ze technicznie jest ok. Jutro rano ruszam na wycieczke 400 km w jedna strone wiec przenocuje i pozwiedzam okolice. Wiem, ze jest tutaj niewiele tych sprzetow , ale bede dzielil sie info na jej temat. Teraz lece na stronki o ciuchach do traila, ochraniacze etc :bananaevil:
wodnik57
Czyścioch
Posty: 17
Rejestracja: 30 wrz 2017, 11:50

Re: xt250 albo xt350 na poczatek

Post autor: wodnik57 »

Moja własnie zakupiona ttr-ka już stoi w garażu. Super mi się podoba i po jeździe próbnej jeszcze bardziej. Jedynie będę chciał z powrotem ją podnieść i utwardzić trochę zawias , bo dość miękki jest. Właściciel był niższy i ją obniżył. Mam nadzieję, że to wystarczy. baaardzo się cieszę. Chętnie nawiążę kontakt z aktualnymi i byłymi posiadaczami ttr 250. Wiem, że jest nas niewielu.
Awatar użytkownika
terenowiecc
Administrator
Posty: 1734
Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
Motocykl: LC4
Lokalizacja: LCH

Re: xt250 albo xt350 na poczatek

Post autor: terenowiecc »

Pochwal się fotkami ;) i niech służy dzielnie.
ODPOWIEDZ