Wybór modelu XT 600...Rady???

Wszystko o tym motocyklu.
xt600moto
Lubiący błoto
Posty: 30
Rejestracja: 28 lut 2018, 20:51
Motocykl: xt 600

Re: Wybór modelu XT 600...Rady???

Post autor: xt600moto »

Ja pisałem o motocyklach crossowych i hard enduro czyli corosówki z homologacją na drogę gdzie tam trudno coś jeszcze urwać z wagi wystarczy że inny wydech założysz nie alu czy tytan już waga rośnie lub nawet większe podnóżki już trochę gram więcej gram do grama i robi się parę kg.

co do xt to soft enduro do jazdy po bezdrożach polach lasach i na mare długie odcinki ale nie którzy używają go że tak powiem jako crossa topiąc go po sam bak w błocie robiąc podjazdy skacząc przez rowy gdzie ten motor nie do tego miał służyć i tak widząc co ludzi wyczyniają tym motocyklem to powiem że zajebiście jest wytrzymałe są te xt co do wagi te motocykl jest dobrą bazą by go odchudzić wiele tym bardziej te silniki z kopką jeżeli by się miało trochę kasy i parcie na to by odchudzić xt jest to jak najbardziej realne tylko pytanie po co ??.

jeżeli ja by miał odchudzać xt i zrobić go bardziej w teren to zostawił bym tylko ramę i silnik .stelaż ramy pod siedzeniem wyciął bym i zrobił nowy z alu to może z 1 kg bym urwał jak nie więcej dopasować nowy wahać alu ktoś pisał kiedyś że podejdzie od jakiejś tt bak z tworzywa przednie zawieszenie z ktm wp 48 kute pułki alu kierownik licznik sigma koła inne przednie to pewnie od ktm tylne by trzeba było felgę zaplatać tylko kwestia jest czy bo redukcji wagi nie naruszył bym geometrii i wyważenia motocykla urwał bym np z 30 kg wyskoczył byś z jakiejś hopki a by przodem nurkował bo tył za lekki do przodu można by inną puchę filtra inny aku inny wydech mniejszy i za alu i wiele zbędnych rzeczy się pozbyć z motocykla stopki dla pasażera ale czy warto przerabiać wydać kasę poświecić czas jeżeli chce się taplać w błocie po bak nie lepiej od razu kupić crossa

np moje 600 służą mi do jazdy po ulicy po polnych drogach gdzie niema wielkiego bagna po lesie długich szutrach nie robię podjazdów bo do tego się nie nadają i mi szkoda ich np by zrobił klr ponad 183 kg podjazd i coś by mi się nie udało motor by zaczął rolować to ta masa by wszystko połamała plastiki wydech kierownik i co tylko by się dało to wolał bym kupić jakiegoś paździerza co nie szkoda by było jebnąć na złom gdy by się już nie nadawał do jazdy. mnie bardziej kręciły rajdy dakar albo rajd baja https://www.youtube.com/watch?v=eUWMN9hctnM ale za jakiś czas będzie trzeba się sprawdzić na coross
ODPOWIEDZ