Historia lekkiej wagi .

Wszystko o tym motocyklu.

Re: Historia lekkiej wagi .

Postprzez xt600moto » 11 kwi 2018, o 21:00

bak zgodzę się można na kartonie zrobić pierwsze przymiarki ale cięcie ramy z tyłu chyba że być zrobił uchwyty do stelaża jak jest w TT600R że kiedy chcesz to przykręcasz stary stelaż ale jak masz czas i chęci nie pali się do jazdy to można powoli coś tworzyć doginać i tak dalej tylny stelaż będziesz spawał z alu ?? to tak sobie myślę 1,5 kg z stelaża zejdzie ale czas zweryfikuję i pokaże
xt600moto
Lubiący błoto
 
Posty: 30
Dołączył(a): 28 lut 2018, o 20:51
Motocykl: xt 600

Re: Historia lekkiej wagi .

Postprzez Gacek » 11 kwi 2018, o 22:19

Modyfikacje jakie zamierzam przeprowadzić w xt to dłuzszy temat -oprucz uszczuplenia masy odczuwam inne priorytety :geek: .Zrobiłem coś do tej pory jest fajnie :) ale wiem ze moze być lepiej :D .
Wyobraxnia podsuwa mi jakieś rozwiazania lecz po prostu realnie muszę poraktować temat .
Bez sensu jest się nad tym obecnie wirtualnie rozwodzić :roll: .
I raczej nie przewiduję opcji abym moto dłuzej dłubał i stało bez opcji uzywania bo było by to dla mojej psychiki jak = pobyt w puszce albo jakaś forma ubezwłasnowolnienia :lol: .
Na spokojnie kopie sobie już temat realnie oceniajac kryteria pod katem tego co zamierzam przeprowadzić ;) .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Avatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
 
Posty: 4542
Dołączył(a): 2 paź 2010, o 17:12
Lokalizacja: SB
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994

Re: Historia lekkiej wagi .

Postprzez 86matusz » 12 kwi 2018, o 15:36

Czytajac gacek twoj wywod na temat przebudowy xt przypomniam mi sie fajny artykul w jakims ŚM. o gosciu co z trampka zrobil sprzeta jak typowa dakarowka.
Z 200 kilogramowego XL 600V zrobil cos kolo 160kg sam we wkasnym garazu.
Nazwal to "terror"
poszkukam na necie i wstawie linka albo foto z gazety jak nie bedzie

Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
86matusz
Lubiący błoto
 
Posty: 81
Dołączył(a): 5 lis 2016, o 19:45
Motocykl: FZ 750 XJ 550 XT 600 43f

Re: Historia lekkiej wagi .

Postprzez 86matusz » 12 kwi 2018, o 15:42

86matusz napisał(a):Czytajac gacek twoj wywod na temat przebudowy xt przypomniam mi sie fajny artykul w jakims ŚM. o gosciu co z trampka zrobil sprzeta jak typowa dakarowka.
Z 200 kilogramowego XL 600V zrobil cos kolo 160kg sam we wkasnym garazu.
Nazwal to "terror"
poszkukam na necie i wstawie linka albo foto z gazety jak nie bedzie

Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka
http://www.swiatmotocykli.pl/Motocykle/56,113810,22743090,satysfakcja-w-pakiecie.html

Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
86matusz
Lubiący błoto
 
Posty: 81
Dołączył(a): 5 lis 2016, o 19:45
Motocykl: FZ 750 XJ 550 XT 600 43f

Re: Historia lekkiej wagi .

Postprzez fryzjer » 12 kwi 2018, o 17:23

A ja mam pytanie z innej beczki.Jak wygląda sprawa przepisów w Polsce.Motocykl seryjny OK.
Motocykl przerobiony,konkretnie chodzi o ciecie tylnego stelaża to już większa ingerencja w ramę.
Co w przypadku:
1) okresowego przeglądu technicznego
2) kontroli policyjnej ( :police: zna się na motocyklach i wie jak wygląda seryjny XT-ek ;)
3) Wypadku/kolizji jeśli ubezpieczyciel zorientuje się (a tego można być pewnym) ,że motocykl jest przerobiony.
No chyba,że ktoś jeździ tylko po bedrożach ;)
Avatar użytkownika
fryzjer
Po ośki w błocie
 
Posty: 660
Dołączył(a): 30 lis 2011, o 17:31
Motocykl: Yamaha XT600 2KF 1989

Re: Historia lekkiej wagi .

Postprzez xt600moto » 12 kwi 2018, o 17:46

jak ktoś chce się przyczepić to się przyczepi wiele jest motocykli przerobionych nawet gumole to ingerencja i wiele jest bez homologacji wydechy koła a nawet plastiki nie oryginalne i jak tu żyć ogólnie w Polsce nic nie można a ludzie jedzą customach i tak dalej w latach 1978 gość stworzył sobie harleya i jeździ jego wnuk do dziś nim https://inforiders.pl/2016/03/18/potwor ... doslownie/
xt600moto
Lubiący błoto
 
Posty: 30
Dołączył(a): 28 lut 2018, o 20:51
Motocykl: xt 600

Re: Historia lekkiej wagi .

Postprzez Gacek » 12 kwi 2018, o 19:05

Fryzjer jak naciagniesz panujace przepisy (przekroczysz przykładowo predkosć ) to lecisz na policję i poddajesz się dobrowolnie karze ?
W moim odczuciu to wszystko o co pytasz i co piszesz swiadczy o tym ze urodziłeś się niewolnikiem i takim umrzesz (sorry za takią formę , ujecie- zwrot ) .
Przepisy prawa o ruchu drogowym i inne regulują co i jak - diagnostyka pojazdu polega na weryfikacji pojazdu pod tym katem i panujacych przepisów ,policjant nie jest "trescią" która ma prawa rzeczoznawcy musi mieć konkretne podstawy a nie własne widzi mi się :P ty masz zawsze prawo aby sie odwołać od jego decyzji :| .
Masz jakieś wątpliwosci ? zapoznaj się z panujacymi przepisami prawem .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Avatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
 
Posty: 4542
Dołączył(a): 2 paź 2010, o 17:12
Lokalizacja: SB
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994

Re: Historia lekkiej wagi .

Postprzez Tygrys » 13 kwi 2018, o 21:15

Cześć czytam i trochę tak sobie myślę że tym co jeżdżą 70/30 to waga i tak nie przeszkadza ale już 30/70 to jest to problem . Mam trochę lżej bo ujezdzam tt600 s ale może odchudzanie zacząć od felg (jeśli są stalowe) zębatki Alu i oczywiscie kręcone do piasty wachacz Alu bak plastik no i oczywiście śruby niby nic ale na wymiar -bez zapasu kontry podkładek itd .niektóre osłonki gadżety czujniki tez są 30/70 nie potrzebne a jak przysłowie mówi ziarko ...........
Avatar użytkownika
Tygrys
Po kostki w błocie
 
Posty: 233
Dołączył(a): 7 cze 2017, o 13:49
Motocykl: Był tt600 s 4GV jest xr600

Re: Historia lekkiej wagi .

Postprzez Gacek » 13 kwi 2018, o 21:55

Tygrys - jak zrobię tak ze moje xt zejdzie do nizszej wagi to już nie bedzie to i tamto :? (zabraknie mi przetargowego argumntu )
Zawsze jak ktoś uapalajacy wyczynem drwiaco wyjasnia ze jestem do dupy i proponuje i jakieś kaskaderskie manipulacje na moto to proponuję mu zabawę aby dorzucił do swojego moto róznicę wagi albo zrobił to na moim i wtedy dyskusja zostaje ucieta .Mozemy sobie polatać po lesie :P ew potokach albo czynić inne fanaberie :happy: .Ziomki przy 120 kg wyczynowym moto umiera przy jexdzie po potokach (ja tego nie rozumiem co w takim trybie jazdy jest fascynujacego :? )i czesto z takiego punktu odniesienia spogladają na świat .
Dla mnie jak na razie nie ma tematu - jest na obecną chwilę wyczerpany jak coś podziałam to się podzielę info .Gumy zderzaka to jakies 700 g z reeguły wleczone po "zoolu "zawsze mozna helu nabić w opony i moto bedzie lzejsze ale czy to zmieni realną wagę z którą bedę musiał walczyć jak coś pudzie nie tak :?: .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Avatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
 
Posty: 4542
Dołączył(a): 2 paź 2010, o 17:12
Lokalizacja: SB
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994

Re: Historia lekkiej wagi .

Postprzez Gacek » 15 kwi 2018, o 17:08

Przyznam ci się xt600moto ze masz niezła intuicję 8-) weryfikowałem pod katem wagi pewne elementy i strzelasz cyframi jak byś miał to powazone ;) .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Avatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
 
Posty: 4542
Dołączył(a): 2 paź 2010, o 17:12
Lokalizacja: SB
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Ogólnie o XT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość