Strona 3 z 4

Re: Historia lekkiej wagi .

: 11 kwie 2018, 21:00
autor: xt600moto
bak zgodzę się można na kartonie zrobić pierwsze przymiarki ale cięcie ramy z tyłu chyba że być zrobił uchwyty do stelaża jak jest w TT600R że kiedy chcesz to przykręcasz stary stelaż ale jak masz czas i chęci nie pali się do jazdy to można powoli coś tworzyć doginać i tak dalej tylny stelaż będziesz spawał z alu ?? to tak sobie myślę 1,5 kg z stelaża zejdzie ale czas zweryfikuję i pokaże

Re: Historia lekkiej wagi .

: 11 kwie 2018, 22:19
autor: Gacek
Modyfikacje jakie zamierzam przeprowadzić w xt to dłuzszy temat -oprucz uszczuplenia masy odczuwam inne priorytety :geek: .Zrobiłem coś do tej pory jest fajnie :) ale wiem ze moze być lepiej :D .
Wyobraxnia podsuwa mi jakieś rozwiazania lecz po prostu realnie muszę poraktować temat .
Bez sensu jest się nad tym obecnie wirtualnie rozwodzić :roll: .
I raczej nie przewiduję opcji abym moto dłuzej dłubał i stało bez opcji uzywania bo było by to dla mojej psychiki jak = pobyt w puszce albo jakaś forma ubezwłasnowolnienia :lol: .
Na spokojnie kopie sobie już temat realnie oceniajac kryteria pod katem tego co zamierzam przeprowadzić ;) .

Re: Historia lekkiej wagi .

: 12 kwie 2018, 15:36
autor: 86matusz
Czytajac gacek twoj wywod na temat przebudowy xt przypomniam mi sie fajny artykul w jakims ŚM. o gosciu co z trampka zrobil sprzeta jak typowa dakarowka.
Z 200 kilogramowego XL 600V zrobil cos kolo 160kg sam we wkasnym garazu.
Nazwal to "terror"
poszkukam na necie i wstawie linka albo foto z gazety jak nie bedzie

Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka

Re: Historia lekkiej wagi .

: 12 kwie 2018, 15:42
autor: 86matusz
86matusz pisze:Czytajac gacek twoj wywod na temat przebudowy xt przypomniam mi sie fajny artykul w jakims ŚM. o gosciu co z trampka zrobil sprzeta jak typowa dakarowka.
Z 200 kilogramowego XL 600V zrobil cos kolo 160kg sam we wkasnym garazu.
Nazwal to "terror"
poszkukam na necie i wstawie linka albo foto z gazety jak nie bedzie

Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka
http://www.swiatmotocykli.pl/Motocykle/ ... iecie.html

Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka

Re: Historia lekkiej wagi .

: 12 kwie 2018, 17:23
autor: fryzjer
A ja mam pytanie z innej beczki.Jak wygląda sprawa przepisów w Polsce.Motocykl seryjny OK.
Motocykl przerobiony,konkretnie chodzi o ciecie tylnego stelaża to już większa ingerencja w ramę.
Co w przypadku:
1) okresowego przeglądu technicznego
2) kontroli policyjnej ( :police: zna się na motocyklach i wie jak wygląda seryjny XT-ek ;)
3) Wypadku/kolizji jeśli ubezpieczyciel zorientuje się (a tego można być pewnym) ,że motocykl jest przerobiony.
No chyba,że ktoś jeździ tylko po bedrożach ;)

Re: Historia lekkiej wagi .

: 12 kwie 2018, 17:46
autor: xt600moto
jak ktoś chce się przyczepić to się przyczepi wiele jest motocykli przerobionych nawet gumole to ingerencja i wiele jest bez homologacji wydechy koła a nawet plastiki nie oryginalne i jak tu żyć ogólnie w Polsce nic nie można a ludzie jedzą customach i tak dalej w latach 1978 gość stworzył sobie harleya i jeździ jego wnuk do dziś nim https://inforiders.pl/2016/03/18/potwor ... doslownie/

Re: Historia lekkiej wagi .

: 12 kwie 2018, 19:05
autor: Gacek
Fryzjer jak naciagniesz panujace przepisy (przekroczysz przykładowo predkosć ) to lecisz na policję i poddajesz się dobrowolnie karze ?
W moim odczuciu to wszystko o co pytasz i co piszesz swiadczy o tym ze urodziłeś się niewolnikiem i takim umrzesz (sorry za takią formę , ujecie- zwrot ) .
Przepisy prawa o ruchu drogowym i inne regulują co i jak - diagnostyka pojazdu polega na weryfikacji pojazdu pod tym katem i panujacych przepisów ,policjant nie jest "trescią" która ma prawa rzeczoznawcy musi mieć konkretne podstawy a nie własne widzi mi się :P ty masz zawsze prawo aby sie odwołać od jego decyzji :| .
Masz jakieś wątpliwosci ? zapoznaj się z panujacymi przepisami prawem .

Re: Historia lekkiej wagi .

: 13 kwie 2018, 21:15
autor: Tygrys
Cześć czytam i trochę tak sobie myślę że tym co jeżdżą 70/30 to waga i tak nie przeszkadza ale już 30/70 to jest to problem . Mam trochę lżej bo ujezdzam tt600 s ale może odchudzanie zacząć od felg (jeśli są stalowe) zębatki Alu i oczywiscie kręcone do piasty wachacz Alu bak plastik no i oczywiście śruby niby nic ale na wymiar -bez zapasu kontry podkładek itd .niektóre osłonki gadżety czujniki tez są 30/70 nie potrzebne a jak przysłowie mówi ziarko ...........

Re: Historia lekkiej wagi .

: 13 kwie 2018, 21:55
autor: Gacek
Tygrys - jak zrobię tak ze moje xt zejdzie do nizszej wagi to już nie bedzie to i tamto :? (zabraknie mi przetargowego argumntu )
Zawsze jak ktoś uapalajacy wyczynem drwiaco wyjasnia ze jestem do dupy i proponuje i jakieś kaskaderskie manipulacje na moto to proponuję mu zabawę aby dorzucił do swojego moto róznicę wagi albo zrobił to na moim i wtedy dyskusja zostaje ucieta .Mozemy sobie polatać po lesie :P ew potokach albo czynić inne fanaberie :happy: .Ziomki przy 120 kg wyczynowym moto umiera przy jexdzie po potokach (ja tego nie rozumiem co w takim trybie jazdy jest fascynujacego :? )i czesto z takiego punktu odniesienia spogladają na świat .
Dla mnie jak na razie nie ma tematu - jest na obecną chwilę wyczerpany jak coś podziałam to się podzielę info .Gumy zderzaka to jakies 700 g z reeguły wleczone po "zoolu "zawsze mozna helu nabić w opony i moto bedzie lzejsze ale czy to zmieni realną wagę z którą bedę musiał walczyć jak coś pudzie nie tak :?: .

Re: Historia lekkiej wagi .

: 15 kwie 2018, 17:08
autor: Gacek
Przyznam ci się xt600moto ze masz niezła intuicję 8-) weryfikowałem pod katem wagi pewne elementy i strzelasz cyframi jak byś miał to powazone ;) .