Podstawowe modyfikacje w XT

Forum poświęcone modyfikacjom XT.
ODPOWIEDZ
MAĆKO
Lubiący błoto
Posty: 87
Rejestracja: 23 lut 2013, 12:55

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: MAĆKO »

Ok, nagdybalem juz wystarczajaco macie racje:) Jak bede mial pierwsze relacje z pola bitwy to sie odezwe.
:biker:
ralf
Po kostki w błocie
Posty: 145
Rejestracja: 27 gru 2010, 11:02
Motocykl: wr 500 ttr 600 exc 520

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: ralf »

czekamy z niecierpliwoscia :slinka:
Awatar użytkownika
Piekny
Po kostki w błocie
Posty: 161
Rejestracja: 22 kwie 2013, 15:02
Motocykl: Yamaha TT600R 2001 5CH4

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: Piekny »

Pawlo pisze:...
Piekny, może skręć sobie przepustnice od podciśnieniowego, żeby szybciej się otwierała. Możliwe, że ci to pomoże ;)
Dziś spędziłem cały dzień na garażu, musiałem sporo rzeczy podreperować (jak kufa na złość na sam koniec dupła linka autodeko :] ).
Gaźniki dla "spróbowania" na kilka dni ustawiłem 1:1 a nie serwisówkowe 6mm, poleciał do rozpięcia "power cabel" z modułu zapłonowego, filtr powietrza i airbox wyczyszczony dokumentnie.
Co prawda nie regulowałem składu mieszanki dla takiej zabawy i po mikroskopijnym naciągnięciu przepustnicy dostaje za dużo paliwa i sie dusi, za to co się dzieje jak dupnie nagle na maxa :panika:
Koło lata w góre jak wściekłe, a jak się zbiera, mam w nosie ile spali, dla zabawy mogę tak polatać.
Jeszcze tylko robiony na zamówienie wydech z MG motorsportu - duuuuuży przelot + DBkiller i na ten sezon powinno być cacy :confetti:
Trololololo ja chce kółka supermoto...
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2496
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: Pawlo »

Piekny pisze:za to co się dzieje jak dupnie nagle na maxa :panika:
Koło lata w góre jak wściekłe, a jak się zbiera, mam w nosie ile spali, dla zabawy mogę tak polatać.
Od dawna się do tego przymierzałem, ale właśnie mnie przekonałeś i jutro robię to samo na próbę :mrgreen:
Obrazek
Kosmal
Lubiący błoto
Posty: 20
Rejestracja: 03 paź 2013, 14:22
Motocykl: TT600R,XT660Z

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: Kosmal »

Magic pisze:Dokładnie 477.47 PLN za TM34-B65
Obrazek
Prawie się zgadza tyle że chodzi o Euro.Dzisiejszy kurs 4,14 x 477,47 = 1976 PLN :bananasaluta:
JAWKA SIEDLCE
Po kostki w błocie
Posty: 257
Rejestracja: 26 sie 2013, 10:01
Motocykl: xt600

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: JAWKA SIEDLCE »

Witajcie. A myśleliście o mechanicznych od starej gsxr? a zakładał ktoś od cb 500?
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: Gacek »

Ja miałbym ochotę sprawdzić silnik xt pracujący na pojedynczym mech gaźniku w końcu takie rozwiązanie panuje w xr 650 .
Xt ma dosyć dobry stosunek wielkości powierzchni zaworów do średnic kanałów gaźnika wiec gaźnik z 660 który podaje paliwo na 3 zawory to zbytek moim zdaniem .
Jak ktoś stawia moto na gumę to zauważył pewnie ze lekkie odkręcenie gazu ujęcie i następne podkręcenie powoduje ze moto bez użycia sprzęgła i szarpania za kierownicę łatwiej unosi przód .
Mogę tylko pisać o swoich odczuciach bo nigdy nie poddawałem swojego sprzęta zadnym pomiarom ale delikatna korekta kanałów ,końcówki wydechu daje odczucie jak by 2 uderzenia tłoka motocykl szybciej reagował na odkręcenie gazu .
Ogólnie uwielbiam tę porę roku bo chłodniejsze powietrze dla mnie to najlepszy darmowy tuning polecam wszystkim ;) bo czasami latem to się stresowałem czy nie przyszła już pora na remont :? .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2496
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: Pawlo »

Gacek pisze:Ogólnie uwielbiam tę porę roku bo chłodniejsze powietrze dla mnie to najlepszy darmowy tuning polecam wszystkim ;) bo czasami latem to się stresowałem czy nie przyszła już pora na remont :? .
Oj, to prawda. Też odczuwam sporą różnicę.
JAWKA SIEDLCE pisze:Witajcie. A myśleliście o mechanicznych od starej gsxr?
Czarno widzę możliwość wystrojenia takiego gaźnika, ale jakbyś dał radę to daj znać :)
Obrazek
JAWKA SIEDLCE
Po kostki w błocie
Posty: 257
Rejestracja: 26 sie 2013, 10:01
Motocykl: xt600

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: JAWKA SIEDLCE »

witajcie.Pawlo a weż je dostań towar deficyt (mechaniczne) z tego co pamiętam to jakiś model suzuki gsx 4 w rzędzie pracował na 2 gażnikach po jednym na 2 gary taka ciekawostka. A im chłodniej tym więcej powietrza silnik dostaje dlatego intercoler w silnikach z turbiną :roll:
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: Gacek »

JAWKA SIEDLCE pisze: A im chłodniej tym więcej powietrza silnik dostaje dlatego intercoler w silnikach z turbiną :roll:
jestem skłonny stwierdzić ze dostaje zimniejszą mieszankę która pod wpływem temp ulega większej kompresji - kompresja to nie to samo co stopień sprężania .Yamaha i Husaberg to z tego co wiem jedne z firm które stworzyły odwrócone silniki aby dodać tym modelom większego kopa :) .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
ODPOWIEDZ