Podstawowe modyfikacje w XT

Forum poświęcone modyfikacjom XT.
Awatar użytkownika
Piekny
Po kostki w błocie
Posty: 161
Rejestracja: 22 kwie 2013, 15:02
Motocykl: Yamaha TT600R 2001 5CH4

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: Piekny »

http://allegro.pl/honda-xr-650-r-nie-cr ... 39483.html
11k PLN to jeszcze da się przełknąć ;)
Ale na razie wierny: :tt600:
MAĆKO
Lubiący błoto
Posty: 87
Rejestracja: 23 lut 2013, 12:55

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: MAĆKO »

No fakt widzialem ta sztuke... tylko czy na 100% jest pewna... tego nikt nie wie. Ja dzwoniłem dzisiaj do firmy Tornado Racing Moto(mają big bory do xt w ofercie) i w poniedzialek bedzie oddzwaniał do mnie gosc odpowiedzialny za tuning więc będzie już cos wiecej wiadomo. Tz. co warto a co nie:) Jakos mam ochote miec innego/mocniejszego/sprawniejszego xt niz wszyscy:D Zobaczymy co z tego wyjdzie:)
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Piekny
Po kostki w błocie
Posty: 161
Rejestracja: 22 kwie 2013, 15:02
Motocykl: Yamaha TT600R 2001 5CH4

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: Piekny »

Maćko, mnie tylko wkurza gaźnik a dokładnie jego mikro lag po nagłym otwarciu przepustnicy na maksa, przez kilka milisekund nic sie nie dzieje bo gaźnik "przyspał".
Wyczaiłem, że żeby to wyeliminować wystarczy zrobić minimalne na prawdę minimalne przegazowanie (muśniecie nadgarstkiem) i wtedy kiedy nagle odkręcę to idzie na koło jak wściekła.
Gaźnik wydaje mi się mam dobrze wyregulowany, spalanie w normie.
Ponoć to wina braku "pompki przyspieszającej" i taką przypadłość ma wiele moto z standardowym gaźnikiem.
Sporo ciekawych rzeczy tu przeczytałem i zastanawia mnie czy któryś z wymienionych gaźników ma owo cudo?
Np. ten z Raptora? :bananaevil:
MAĆKO
Lubiący błoto
Posty: 87
Rejestracja: 23 lut 2013, 12:55

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: MAĆKO »

Dokladnie jest tak jak mówisz... tą przegazówką usprawniasz zjawisko dynamiczne w całym układzie ssąco/wydechowym... tez tak mam i przyjmuje to za norme w kozie. Niestety z wyzej wymienionych gazniorów tylko Keihin FCR ma pompke przyspieszajacą i dziala to full zajebiscie tylo niestety spalanie nie jest juz takie fajne:D no i cena jednej sztuki to cos koło 1000zł uzywka w dobrym stanie... dodatkowo trzeba uważac na tą płaską przepustnice bo sie lubi wyrabiać i wpadać do srodka jej koszt to 250zł
Pozdrawiam jak zwykle pozytywnie:D :biggrin:
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: ArturS »

Awatar użytkownika
Magic
Po kostki w błocie
Posty: 496
Rejestracja: 24 sty 2011, 13:24
Motocykl: XT 600 E 1998
Lokalizacja: Poznań/Turek

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: Magic »

Na stronie Mikuni.pl mozna znalesc nowe mechaniczne gazniki za ok. 400zl jesli sie nie myle.
Ostatnio zmieniony 30 cze 2013, 09:37 przez Magic, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Magic
Po kostki w błocie
Posty: 496
Rejestracja: 24 sty 2011, 13:24
Motocykl: XT 600 E 1998
Lokalizacja: Poznań/Turek

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: Magic »

Dokładnie 477.47 PLN za TM34-B65
Obrazek
Awatar użytkownika
Piekny
Po kostki w błocie
Posty: 161
Rejestracja: 22 kwie 2013, 15:02
Motocykl: Yamaha TT600R 2001 5CH4

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: Piekny »

Szukałem o tym TM34-B65 w TT600R i tak na szybko "kali mieć, kali chcieć":
"Miałem rower w "tuner z Dynojet specjalnej", itp., jak na początku sezonu 6 tygodni. Nie uda się dostroić gaźnika codziennego użytku. Albo nie skakać na rozsądne, gdy było ciepło i nie było innych powikłań.
Używam temat teraz. Ten, kto to robi, trzeba mieć dobry pomysł i być masochistą 8) . Ja też sobie wyobrazić to naprawdę proste."
Z forum www.tt600r.eu:
http://translate.google.pl/translate?hl ... 26t%3D2255
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: Gacek »

W oryginalnym gaźniku można zwiększyć fi otworu w gaźniku podciśnieniowym po uchyleniu mechanicznej przysłony przepustnica żwawiej unosi się do góry - to sprawdzony patent (jednak rakieta żadna się z tego nie robi ) ;) .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
MAĆKO
Lubiący błoto
Posty: 87
Rejestracja: 23 lut 2013, 12:55

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: MAĆKO »

Jak super ze ten temat ruszył i sie udzielacie... moze bedzie z tego taka mała skarbnica wiedzy.
Ja osobiscie uważam że te gazniory mikuni z jakiegos powodu sa tansze... wiec raczej bym sie w cos takiego nie pchal bo pewnie juz lepiej te z raptora wsadzic. Ew. jakos rozkminic temat jak poprowadzic fcr41 "na dwa baty" :bananaevil: bo to by było stosunkowo "tanie" jak na tuning rozwiązanie a efekt przy kehinie jest gwarantowany.
Jeśli chodzi o rozwiercanie seryjnego gazniora to chodzi o ten otwór podcisnieniowy w membranie? to też o tym slyszalem ale osobiscie nie sprawdzilem. WIem że jest tam jakis limit maxymalny tego otworu.
Znalazlem jeszcze cos takiego...
http://www.power-barn.com/servlet/the-7 ... 600/Detail
Jak zwykle tanioszka:D ale przynajmniej konkret z króćcami i dyszami.
Pozdrawiam
ODPOWIEDZ