Podstawowe modyfikacje w XT

Forum poświęcone modyfikacjom XT.
ODPOWIEDZ
antii7
Czyścioch
Posty: 11
Rejestracja: 18 gru 2013, 12:22
Motocykl: simson

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: antii7 »

Gacek pisze:Najbardziej efektywna modyfikacja mojego xt to rozebranie odczyszczenie z błota gnoja i sztuka wazy 154 kg :o oparte o wagę z złomu - jest opcja ze pacjent kantuje kliientów :lol:
Jest to waga na sucho? Ile waży XT-ek przygotowany do jazdy?
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: Gacek »

To chyba sporo zalezy od " das model " kwestia wersji i osprzętu w oryginale pewnie ok 170 -180 kg .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
Kmil
Lubiący błoto
Posty: 34
Rejestracja: 09 lip 2014, 14:12
Motocykl: XT600
Lokalizacja: TG

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: Kmil »

Na szczęście jest na tyle lekki , że można go poderwać ! :lol:
...ta radość...
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: Gacek »

Z tym podrywaniem to powiem ze ostatnio jestem ostrożny - jakiś czas temu zawisłem na końcówce podjazdu przednie koło było na szczycie tylne ujechalo mi na końcówce wzniesienia tracac kontak z podłozem ( było mokro ) , moto leglo na boku w panice ze się zsunie z grapy podniosłem dziada na szybko z zgiętego kręgosłupa -- na drugi dzień rano prawie zczołgałem się z koja na szybko maść rozgrzewajaca futro z kota pod pas nerkowy :) "padało - szkoda tracić takiej okazji do swobodnego upalania " 8-) liczyłem w duchu ze wszystko się rozejdzie po kościach :roll: .I taki replay jeszcze dwa dni . Potem zastygłem na dwa tygodnie w nicości :( .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
hondzior
Po kostki w błocie
Posty: 110
Rejestracja: 07 sie 2015, 19:16
Motocykl: yamaha xt600 2KF
Lokalizacja: Mordor

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: hondzior »

Witam czy w końcu ktoś dokonał tej modyfikacji z gaźnikiem od yamahy Raptor 660? Bo kupiłem yamahę ze Szwajcarii. Zrobiłem głowicę i zawory. Ale ustawienie gaźnika trapiło mnie przez cały sezon. Co pochodził dobrze przez pół dnia to potem znowu zaczynał przerywać lub się nie wkręcał płynnie. Wyciągałem go pewnie ze sto razy i nic, Wymiany iglic uszczelek i dalej nic. Więc pomyślałem że może zmiana gaźnika załatwi sprawę. I trafiłem na ten wątek o raptorze. Że może by odrazu wsadził taki a nie szukał od XT. Czy to dobry pomysł z mojej strony? Podpowiecie?
Awatar użytkownika
mlody
Po kostki w błocie
Posty: 351
Rejestracja: 10 paź 2013, 11:13
Motocykl: XT600K 3TB '91
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: mlody »

Sprawdź króćce gaźnika, bo to może być ich wina.
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: Gacek »

Wyszedł mi praktyczny gadżet w moim typie - zawsze zalewa mnie krew jak ma to regulować - teraz powinno być z górki
http://www.fotosik.pl/zdjecie/da1667d98a79356e
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
michcio1985
Po kostki w błocie
Posty: 121
Rejestracja: 05 paź 2015, 19:49
Motocykl: XT 600
Lokalizacja: Suwałki

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: michcio1985 »

hondzior pisze:Witam czy w końcu ktoś dokonał tej modyfikacji z gaźnikiem od yamahy Raptor 660? Bo kupiłem yamahę ze Szwajcarii. Zrobiłem głowicę i zawory. Ale ustawienie gaźnika trapiło mnie przez cały sezon. Co pochodził dobrze przez pół dnia to potem znowu zaczynał przerywać lub się nie wkręcał płynnie. Wyciągałem go pewnie ze sto razy i nic, Wymiany iglic uszczelek i dalej nic. Więc pomyślałem że może zmiana gaźnika załatwi sprawę. I trafiłem na ten wątek o raptorze. Że może by odrazu wsadził taki a nie szukał od XT. Czy to dobry pomysł z mojej strony? Podpowiecie?

zrób porządek z tym co masz a będzie dobrze. gaźniki z raptora to potwory..są niemal dwa razy większe i myśle że zdadzą się tylko w silniku raptora,to niby tylko 60ccm więcej ale to zupelnie inny konstrukcyjnie sprzęt.
gdybyś robił grubsze mody w głowicy to można pokombinować, jeśli nie to seria daje rade w zupełności.
Tecza
Po kostki w błocie
Posty: 226
Rejestracja: 18 paź 2013, 08:36
Motocykl: XT 43f
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: Tecza »

Gacek pisze:Wyszedł mi praktyczny gadżet w moim typie - zawsze zalewa mnie krew jak ma to regulować - teraz powinno być z górki
http://www.fotosik.pl/zdjecie/da1667d98a79356e
Gacku jak to pospawales ,ta sruba od regulacji jest mosiężna , chciałem to przyspawac tzn bita przymocować ale uświadomiono mnie ze się nie da.
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: Gacek »

Tecza pisze:
Gacek pisze:Wyszedł mi praktyczny gadżet w moim typie - zawsze zalewa mnie krew jak ma to regulować - teraz powinno być z górki
http://www.fotosik.pl/zdjecie/da1667d98a79356e
Gacku jak to pospawales ,ta sruba od regulacji jest mosiężna , chciałem to przyspawac tzn bita przymocować ale uświadomiono mnie ze się nie da.
Własciwie to pewnie bym to pospawał - jednak ten oring umieszczony na dyszy mnie odwiódł od takiej decyzji ( zbyt duze ryzyko ze przy demontażu ulegnie uszkodzeniu - a najgorsze gdzie takiego gówna potem szukać :P ).
Wywierciłem adekwatny otworek , następnie go nagwintowałem wkręciłem adekwatną śrubkę wszystko montowałem z uzyciem żywicy epoksydowej wraz z nakrętką która skontrowałem wkręcaną śrubkę .
Moim zdaniem taka opcja przynajmniej w moim typie to idealne rozwiązanie :D zawsze musiałem wydłubać gaxnik aby czynić jakieś korekty na tej dyszy (moje witki niestety nie wyrabiają w takiej przestrzeni żadnych patentów ).
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
ODPOWIEDZ