Przerobienie na supermoto

Forum poświęcone modyfikacjom XT.
NyQuista
Czyścioch
Posty: 8
Rejestracja: 11 sty 2015, 00:27
Motocykl: Yamaha XT 600 3TB SM kawasaki green

Re: Przerobienie na supermoto

Post autor: NyQuista »

Pawlo pisze:Jeśli chcesz jak najmniej malować i zostać przy zielonym to ja to widzę tak: owiewka, błotnik i bak zielony, chlapacz z błotnika na śmietnik, boczki, rama i zadupek czarne, obecne naklejki na śmietnik, ewentualnie lagi czarne. Na obręcze kół zielone paski pod kolor. Dodatkowo ogarnięcie całego wydechu i coś z tego będzie ;) Tak jak piszesz, ogarnij najpierw silnik, a później doprowadź wizualnie do ładu, zrób raz, a porządnie :)
No jak najbardziej pomysł mi się podoba :D O ile ramę pomaluje sam to boczki i zadupek będę musiał oddać do lakiernika. Ale co z silnikiem? Malować samemu, sprayować :facepalm: czy są jakieś lakiery, które są odpowiednie? Mówisz o naklejkach z boczków i zadupka? No wydech to kompletna popelina, nawet nie ma co komentować... Ktoś nie miał gustu...
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2496
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Przerobienie na supermoto

Post autor: Pawlo »

O malowaniu silnika znajdziesz na forum. Naklejki wyrzuciłbym wszystkie, szczególnie tą ze zbiornika. Tam można dać samo okrągłe logo Yamahy lub jak dorwiesz boczki na bak to logo na boczek. Tył jak będzie czarny to może zostać nawet goły. Czasem im mniej wlep tym fajniej wygląda. Takie moje zdanie, resztę zrobisz jak uważasz ;)
Obrazek
NyQuista
Czyścioch
Posty: 8
Rejestracja: 11 sty 2015, 00:27
Motocykl: Yamaha XT 600 3TB SM kawasaki green

Re: Przerobienie na supermoto

Post autor: NyQuista »

Pawlo pisze:O malowaniu silnika znajdziesz na forum. Naklejki wyrzuciłbym wszystkie, szczególnie tą ze zbiornika. Tam można dać samo okrągłe logo Yamahy lub jak dorwiesz boczki na bak to logo na boczek.
Niestety naklejki na baku są pod lakierem więc będą musiały poczekać na przypływ gotówki pod malowanie. Robota wre jak szalona:D Jak tylko mam czas to coś dłubię. Dużo nie zostało do zdemontowania :funkynana:

Image
konymk1
Czyścioch
Posty: 4
Rejestracja: 09 cze 2014, 20:23
Motocykl: yamaha xt 600, TT 600

Re: Przerobienie na supermoto

Post autor: konymk1 »

mając xt szedłem bardziej w tą stronę
yam-xt600-97.jpg
xt już nie ma teraz jest :tt600: i też powoli mylę o SM :biker:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
konymk1
Czyścioch
Posty: 4
Rejestracja: 09 cze 2014, 20:23
Motocykl: yamaha xt 600, TT 600

Re: Przerobienie na supermoto

Post autor: konymk1 »

tak na marginesie to jaka masz tarcze w swoim xt jaki adapter i zacisk
gdzie u kogo można wystrugać adapter pod brembo pasujący do TT 600
mam adapter ale od yzf i się rozstaw nie zgadza mocować do lagi
przerabiać czy dorabiać ?
NyQuista
Czyścioch
Posty: 8
Rejestracja: 11 sty 2015, 00:27
Motocykl: Yamaha XT 600 3TB SM kawasaki green

Re: Przerobienie na supermoto

Post autor: NyQuista »

Jeeeeeeej :D Remont skończony :D :happy: Już trochę kilometrów nawiniętych. Teraz jedynie zostało pomalować albo okleić zadupek i boczki na czarno...
Teraz wygląda tak:
Obrazek

Obrazek

Ale pojawił się problem... :panika: Dźwięk jaki wydobywa się z rozrządu jest straszny. Xt chodzi jak traktor, tak głośno że prawie zagłusza wydech... Napinacz łańcuszka na 10/12 ząbku, luzy ustawione wdg. serwisówki i nadal łupie jak diesel. No chyba, że to nie rozrząd. Na forum znalazłem, że to co zrobiłem powinno pomóc, a jak nie to widocznie taka uroda tej sztuki. Ale żeby aż tak? Jest możliwe, że u szlifierza przy robieniu głowicy coś skopali i zawory tak łomoczą?
Film to oddaje całkiem dobrze:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2HPDJ12 ... e=youtu.be[/youtube]
NyQuista
Czyścioch
Posty: 8
Rejestracja: 11 sty 2015, 00:27
Motocykl: Yamaha XT 600 3TB SM kawasaki green

Re: Przerobienie na supermoto

Post autor: NyQuista »

Sam sobie odpowiadam... Sprawa się wyjaśniła :happy: Wystarczyło dać gęstszy olej- taki jak w serwisówce :facepalm: Myślę, że temat do zamknięcia. Gdyby ktoś chciał się dowiedzieć jak wsadzić szeroką felgę do tyłu do 3TB to zapraszam na PW.
ODPOWIEDZ