Strona 1 z 1

halogeny led hit czy kit?

: 03 lip 2017, 22:16
autor: k3nd
Witam, planuję założyć do swojego XT halogeny ledowe ponieważ lampa ustawiona jak najniżej się da bije nadal po znakach i nic nie widać... ale nie uciekając od tematu chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z Was lub Waszych znajomych miał i mógłby powiedzieć coś na ten temat czy założyć, czy też dać sobie spokój i jeśli tak to jakie te halogeny, by świeciły na drogę i dobrze ją oświetlały a nie po krzakach i by nie wtopić kasy? Ewentualnie może ktoś powiedzieć jak rozwiązać problem lampy, która bije po znakach i czy ewentualnie pójść tańszym kosztem i zmienić żarówki?

Re: halogeny led hit czy kit?

: 04 lip 2017, 06:12
autor: Gacek
k3nd - może ci tył za nisko siada może zastosuj twardszą sprężynę ? :roll:

Re: halogeny led hit czy kit?

: 04 lip 2017, 20:51
autor: k3nd
mój xt ogólnie jest wysoki, a siada ale nie za dużo + mam ustawioną sprężynę na "najtwardszą", wymianę amortyzatora zaliczam już do ostateczności, wolałbym coś z tymi lampami pokombinować

Re: halogeny led hit czy kit?

: 04 lip 2017, 22:38
autor: TeTe199
A może na półkach obniż troche wysokosc , może opona tylna za mała jest albo amortyzator tylni inny . ?

Re: halogeny led hit czy kit?

: 30 sie 2017, 18:57
autor: novvy
Jakiś czas temu zainwestowałem w żarówki ledowe bo jeżdżę trochę nocami a fabryczne światło przednie to coś w stylu "szału nie ma" ;-) Kupiłem H4 tego typu: http://allegro.pl/zestaw-zarowek-led-h4 ... ml#thumb/4 ale bez oszukiwacza szyny CAN. Wybór ledów H4 jest duży ale z tańszych propozycji tylko ta żarówka ma diody po prawej i lewej stronie a nie jak większość diody od krótkich i długich świateł tylko na górze. Po zamontowaniu okazało sie, że strumień światła jest dużo mocniejszy niż zwykłej H4 a drugim duzym plusem jest ponad 2 x mniejszy pobór prądu co przy niezbyt mocnym alternatorze w xt 600 ma znaczenie. Zamontowałem też postojówke led na 5 diodach o mocy ok. 1,2 W i tylnią ledową 21/5 o mocy ok. 5 W ale tam juz nie jest za ciekawie bo ledy za ok. 10 zł to lipa. Świecąc na postojówce generuje mocniejsze światło niż zwykła żarówka 5 W ale przy wciśnięciu stopu różnica pomiędzy postojówką a stopem jest zbyt mała. W weekend będę montował podświetlanie licznika i kontrolki na ledzie przez co zaoszczędzę kilka kolejnych Watów kosztem kilku PLN ;-)