Strona 1 z 2

Magiczny kabelek modułu

: 10 lut 2018, 12:04
autor: novvy
Czy w naszych XT`kach również znajduje się unijny blokujący kabelek tak jak w TTR?
viewtopic.php?f=27&t=2415
Ma ktoś na to patent?

Re: Magiczny kabelek modułu

: 11 lut 2018, 12:56
autor: Gacek
Najprostszy patent :P kup sobie ttr i przestaniesz zadawać dziwne pytania ? :lol: .
Jak smigasz na xt to ciesz 4 litery bo jak ci padnie modól to za parę groszy rozwizesz problem , a jak oczkujesz wiecej mocy od tej jednostki to zmien moto na bardziej mocne :P - no chyba ze charakterystyka oddawania tej mocy niezadowala twoje ego to mozę stworzymy nowy temat i tam pogadamy , powymieniamy się doswiadczeniami ;) o pewnych aspektach :geek: .

Re: Magiczny kabelek modułu

: 11 lut 2018, 16:28
autor: novvy
Powiało sarkazmem, powiało... Ale nadal nie wiem czy nasze XTki też tam było blokowane

Re: Magiczny kabelek modułu

: 11 lut 2018, 17:13
autor: Gacek
Ogólnie to - nie mam pojecia gdzie wyczytałes ze xt jest zblokowane ? a jak jexdzisz i czujesz taki aspekt to moze opisz na podstawie czego tak twierdzisz :!: nastepnie mozemy pogadać o powiewach jakie odczuwasz bo ja po prostu zadrwiłem odpowiadajac na twoje pytanie nadając adekwatną emotionkę :P beż zadnych sarkazmów tak ogólnie nie czuję tego stwierdzenia ("prymityw jestem " )w rozumieniu takich terminów - słownictwa :? .

Re: Magiczny kabelek modułu

: 11 lut 2018, 21:08
autor: novvy
Nie wiem czy były blokowane ale TTR jest konstrukcja bardzo zbliżoną do XT więc dlatego to podejrzewam. Z drugiej strony - w moim odczuciu mój egzemplarz na wyższych biegach słabo wchodzi na wyższe obroty, np. na 5 powyżej 5-5,5 już nie chce iść mimo tego, że na niższych obrotach czyli już od 3 tys ładnie wyrywa do przodu.

Re: Magiczny kabelek modułu

: 13 lut 2018, 09:26
autor: Gacek
@ novvy
Ja nie pozjadałem wszystkich rozumów :? ttr to modyfikacja xt która była wypuszczana w czasie kiedy panowały już inne rygory dla emisji spalin .To o czym piszesz w swoim xt to norma ta konstrukcja tak po prostu ma .
Moto łazi od niskich obrotów z duzym momentem (bez uzycia duzej mocy )w górnych obrotach osiaga wiekszą moc kosztem spadku momentu obrotowego .Moment obr ma duzy wpływ na odczuwanie dynamiki oddawania mocy Ja w swoim xt zastosowałem rodzaj power bomby na wydechu (przelot koncówka )od strony układu ssacego lotki typu boesen rozdłubany air box i na moje potrzeby jest wygodniej .
jak potrzebujesz aby ci łaził lepiej górą to pokop w ukł wyechowym - ssacym aby wypełnienie cylindra przeniesc w górny zakres obrotów i to nie ma nic wspólnego z kabelkami ;) .

Re: Magiczny kabelek modułu

: 14 lut 2018, 11:33
autor: novvy
Na dolocie już jakiś czas temu odkręciłem ten dwuotworowy łapacz powietrza - pewna różnica może jest ale raczej na niższych obrotach. Na pewno jest głośniej bez tej "dwururki". Usprawniłem też db killera ;-) Wykręciłem go i obciąłem wewnętrzną rurkę po samym denku ale pogoda nie pozwoliła mi dokładnie przetestować tego rozwiązania. Zastanawiam się też jak zapłon w mojej wersji TCI wpływa na moc w porównaniu do starszego CDI. Różnica w wyprzedzeniu min. 5 stopni wcześniej w mocniejszych wersjach tez może mieć wpływ na dynamikę na wyższych obrotach.

Re: Magiczny kabelek modułu

: 14 lut 2018, 17:03
autor: Gacek
@ novvy
odwieczny dylemat ludzi polega na zadawaniu sobie pytań co było pierwsze kura czy jajko :) .Filozofia :|
Moze potraktuj temat od tyłu - po hebrajsku to naprawde skuteczna metoda ;) .

Re: Magiczny kabelek modułu

: 14 lut 2018, 18:09
autor: novvy
Może i skuteczna ale ja nie panimaju, dont speek i takie tam inne keine sprechen hebrajski lengłicz :lol:

Re: Magiczny kabelek modułu

: 14 lut 2018, 18:47
autor: Gacek
Sorry novvy za onomatopeje :? .
panuje takie stwierdzenie silinik zaczyna pracę ukł wydechowym konczy ssacym - wiec kopiemy od tyłu tak jak po hebrajsku czytamy treść zdania od tyłu :) .