Różnice w iglicy YDLS

Forum dotyczące problemów technicznych związanych z jednostką napędową i układem zasilania w XT

Re: Różnice w iglicy YDLS

Postprzez Boldun » 15 maja 2019, o 13:38

Bartoszgd napisał(a):Ma ktoś rozpiskę jakie dysze szły do poszczególnych modeli XT?


Zacytuję z FAT:

"Model - gaźnik - dysza „machniczna”/dysza „podciśnieniowa” – iglica mech/(ząbek od góry) - igli.podciś(ząbek od góry) – wykręcenie pilota.
34L - Teikei Y27PV / 34L00 - 125/125, 5C36/3 - 4A70/3 – 2,5
55W - Teikei Y27PV / 43F00 - 130/130, 5C37 / 3 - 4A71 /4 – 2,5
1VJ - Mikuni Y27PV / 1VJ - 145/125, 5C41/3 - 5X72/3 - 2,5
3AJ (88/89) - Teikei Y27PV / 3AJ 01 - 165/125 - 5C48/3 - 5X76/3 – 1,625
3AJ (90) -Teikei Y27PV / 3AJ 01 - 165/125 - 5C44/3 - 5X7A/3 – 1,625

Pełny wątek: http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=32760
Boldun
Lubiący błoto
 
Posty: 22
Dołączył(a): 23 paź 2017, o 11:38
Motocykl: GSX1400/XT600Z 3AJ

Poprzednia strona

Powrót do XT - Silnik, gaźnik, zasilanie...

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość