mam na warsztacie silnik z XT. Jeszcze nic nie było mierzone bo przed chwilą go rozebrałem. Wrzucę fotki, popatrzcie i oceńcie jak to Waszym zdaniem wygląda.
Do szlifierza pojadę na dniach więc będę znał opinię fachowca ale póki co chciałem poznać zdanie innych ludzi ogarniętych w temacie.
Fotki słabej jakości, lepsze będą na dniach bo nie miałem czym zrobić dzisiaj.
Na pierwszy rzut oka jest wyczuwalny niewielki luz na główce korbowodu ale tego się spodziewałem bo było słychać lekkie stukanie podczas pracy silnika.
Silniczek zaczął mi brac olej w zastraszających ilościach, rzecz zaczęła się dziać w dość krótkim czasie wstecz. Dokładnych pomiarów nie dokonywałem ale tak pi razy drzwi szło go ponad 2 litry na sporo mniej niż 1000km - czyli nie tak mało

Na tłoku są oznaczenia Yamaha i IZUMI a więc jest to oryginalny tłok

Silnik nie był wcześniej rozbierany, nie ma żadnych śladów druciarstwa, ja zajrzałem do niego jako pierwszy

Zdjęcia w albumie: https://picasaweb.google.com/1146331834 ... /3TBEngine
Tutaj kilka przykładowych:
Każda opinia mile widziana

Pozdrawiam
Mateusz