forum.yamahaxt.pl

Polskie forum użytkowników motocykli Yamaha XT i TT
Teraz jest 29 lis 2014, o 07:06

Strefa czasowa: UTC




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 paź 2013, o 15:44 
Offline
Po kostki w błocie

Dołączył(a): 18 paź 2013, o 08:36
Posty: 167
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Motocykl: XT 43f
moto pali bez problemu jezdzi ale jak przejade sie dluzszy kawalek po asfalcie z wieszymi predkosciami to pozniej gasnie i ma problemy z odpaleniem, odczekam papierosa i dalej juz spoko po haldach targa az milo ale tam wiekszych predkosci nie ma

wiec dzis wzialem sie za zawory jest ok wyciągnąłem gaznik jakos nie byl usyfiony w srodku(bynajmniej dla mnie)ale ze sie na tym nie znam to na co zwrocic uwage przy czyszczeniu ,a nie chce tego zepsuc do konca,tak zebym na regulacje dojechal,

przejże jeszcze instalacje elektryczna na wszelki wypadek

a moze ktos mial podobny problem??

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 paź 2013, o 18:18 
Offline
Po kostki w błocie

Dołączył(a): 6 lip 2013, o 20:56
Posty: 159
Lokalizacja: WR
Motocykl: XT 600 1 VJ
U mnie też to czasem wyskakuje, ale wynika to z tego, że filtr paliwa dałem w złym miejscu i lekko zagina się przewód paliwowy, co utrudnia przepływ benzyny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lis 2013, o 16:58 
Offline
Lubiący błoto

Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 19:19
Posty: 25
Motocykl: XT 600 3TB
siemka
sprawdź \ wymień paliwo (woda, syfy, jakość)
podmień świece oraz cewkę zapłonową być możne gdy się nagrzeją dostają przebicia tak samo jak impulsator koło alternatora.
za mała przerwa na zaworach, gdy się nagrzeją tracą luz i zawór Cie trzyma, proponuje je trochę zwiększyć niech klekoczą zobaczysz co się dzieje

przy czyszczeniu gaźnika nie popiernicz nic z poziomami paliwa
delikatnie z dyszmi, dobrym śrubokrętem bez używania drutu jak to niekiedy robią, rozkalibrujesz dysze. Tylko czysta benzyna lub środek do gaźników i powietrze. Wszystko z wyczuciem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lis 2013, o 20:33 
Online
Po silnik w błocie
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lis 2011, o 07:24
Posty: 1442
Lokalizacja: Zabrze
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ
https://picasaweb.google.com/1034218078 ... redirect=1
a dokładniej ta fotka może być odpowiedzą ;)
Obrazek
Miałem tak samo. Później jeszcze spieprzyłem ustawienie poziomu paliwa w komorze pływakowej i problem powrócił (w serwisówce jest błąd odnośnie poziomu pływaka metodą pomiaru na odwrócony gaźnik).

_________________
Obrazek | Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lis 2013, o 21:07 
Offline
Po kostki w błocie

Dołączył(a): 18 paź 2013, o 08:36
Posty: 167
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Motocykl: XT 43f
podejscie nr 2 do gaznikow i tam gdzie wlatuje paliwo bylo dosc mocno zawalone ale juz opanowane, ale okazalo sie ze blaszka numer 18 jest wlozona do gory nogami najlepsze jest to ze nie przezemnie ,juz tak bylo(zabkiem na dol) wiec zlozylem jak byc powinno teraz gamon targa nawet żwawo najwazniejsze ze nie gasnie po dluzszej jezdzie ,na postoju ladnie sie wkreca jednak jak jedzie na wyzszym biegu zdaza mu sie przerywac bedzie walka cdn


Załącznik:
WP_000200.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lis 2013, o 21:35 
Offline
Po kostki w błocie

Dołączył(a): 18 paź 2013, o 08:36
Posty: 167
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Motocykl: XT 43f
a zapomniałem o najważniejszym od momentu zmiany tej blaszki strasznie ciężko odpala bardzo ciężko ,ostatnio musiałem poczęstować go autostartem i dopiero dal rade


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lis 2013, o 21:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2010, o 19:29
Posty: 1962
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: TT600S 4GV [SM]
Tecza napisał(a):
jednak jak jedzie na wyzszym biegu zdaza mu sie przerywac bedzie walka cdn

Zobacz jak jest ustawiony gaźnik podciśnieniowy względem głównego - powinien otwierać się dopiero jak główny będzie otwarty na 7mm. Szarpanie/przerywanie przy równej jeździe to typowy objaw za bardzo skręconego gaźnika podciśnieniowego względem głównego (za wcześnie się otwiera) - przerabialiśmy temat z Pieknym przy próbach tjuningów na tym gaźniku :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lis 2013, o 07:10 
Offline
Po kostki w błocie
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 15:02
Posty: 196
Motocykl: Yamaha TT600R 2001 5CH4
Potwierdzam, drugi gaźnik powinien otwierać się po około 7mm pierwszego, zbyt wczesne otwieranie gaźnika podciśnieniowego będzie skutkowało zalewaniem po nagłym odkręceniu, kosmicznym spalaniem i ogólnie nieprzewidywalną pracą na jałowych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2013, o 18:56 
Offline
Lubiący błoto

Dołączył(a): 23 gru 2013, o 18:45
Posty: 50
Lokalizacja: Dubiecko
Motocykl: Yamaha xt 600 1994
Koledzy mam problem.
Rozłożyłem iglice z podciśnieniowego gaźnika i nie wiem teraz jaka ma być kolejność składania. Chodzi mi o ta mala sprężynkę na iglicy miedzy którymi podkładkami. Z manuala nie mogę się dopatrzeć i nie jestem pewien na 100%.
Pomoże ktoś???
Zacznijmy od góry......


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2013, o 20:41 
Online
Po silnik w błocie
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lis 2011, o 07:24
Posty: 1442
Lokalizacja: Zabrze
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ
Obrazek

_________________
Obrazek | Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL