Strona 2 z 4

Re: 2KF rozbieranie silnika - kopci

: 05 gru 2018, 18:04
autor: qpa
Znacie kogoś komu po wymianie uszczelniaczy z takiego kopcenia jak na filmiku udało się uzyskać zdrowy silnik?

Re: 2KF rozbieranie silnika - kopci

: 05 gru 2018, 18:24
autor: Tygrys
Cześć ja w takim stanie sprzedałem opuszczajac na tłok szlif i uszczelki szkoda żeś nie dzwigna cylka. Hej

Re: 2KF rozbieranie silnika - kopci

: 06 gru 2018, 08:18
autor: maroch
Tygrys pisze:Cześć ja w takim stanie sprzedałem opuszczajac na tłok szlif i uszczelki szkoda żeś nie dzwigna cylka. Hej
no właśnie, ale jak widziałem tłok https://imgur.com/a/DCwqc72 , widać że w miarę nowy tłok wossnera,

teraz go wytargam bez wyciągania silnika z ramy,

Re: 2KF rozbieranie silnika - kopci

: 06 gru 2018, 08:54
autor: fakir
A gładź cylindra chociaż obejrzałeś? może jest przytarta

Re: 2KF rozbieranie silnika - kopci

: 06 gru 2018, 09:14
autor: fryzjer
Maroch.Może przyczyna tego dymienia tkwi w nie drożnej odmie.

Re: 2KF rozbieranie silnika - kopci

: 06 gru 2018, 13:17
autor: maroch
fryzjer pisze:Maroch.Może przyczyna tego dymienia tkwi w nie drożnej odmie.
dziwi mnie generalnie że odma nie idzie do pokrywy, jak to kiedyś widziałem w xt600 a idzie z karteru, chyba że to nie odma, ten niebieski/zółty wężyk wychodzący spod rozrusznika? :

https://photos.google.com/photo/AF1QipP ... REI0?hl=pl

Re: 2KF rozbieranie silnika - kopci

: 06 gru 2018, 14:02
autor: ArturS
maroch pisze:
Tygrys pisze:Cześć ja w takim stanie sprzedałem opuszczajac na tłok szlif i uszczelki szkoda żeś nie dzwigna cylka. Hej
no właśnie, ale jak widziałem tłok https://imgur.com/a/DCwqc72 , widać że w miarę nowy tłok wossnera,

teraz go wytargam bez wyciągania silnika z ramy,
NA forum mieliśmy przypadki znikających pierścieni w wossnerach już po 1000km. Ciekawe czy to nie ten sam problem.

Re: 2KF rozbieranie silnika - kopci

: 06 gru 2018, 15:45
autor: fryzjer
maroch pisze:
fryzjer pisze:Maroch.Może przyczyna tego dymienia tkwi w nie drożnej odmie.
dziwi mnie generalnie że odma nie idzie do pokrywy, jak to kiedyś widziałem w xt600 a idzie z karteru, chyba że to nie odma, ten niebieski/zółty wężyk wychodzący spod rozrusznika? :

https://photos.google.com/photo/AF1QipP ... REI0?hl=pl

Prywatny album zabezpieczony hasłem.
Masz w 2KF silnik z rozrusznikiem,czy raczej silnik od 3TB?
W 2KF przewód od odmy idzie od karteru do airboxa,między króćcami łączącymi gaźnik z airboxem.

Jeśli to te pierścienie o których Pisze ArturS ,to mnie ciekawi ile oleju spali taki dymiący silnik powiedzmy na 100km ;)

Re: 2KF rozbieranie silnika - kopci

: 06 gru 2018, 17:34
autor: Gacek
Jak na mój gust - na filmiku który zamieściłeś z dymieniem dzwonią ci pierścienie chyba ze to odgłos z innych podzespołów elementów :roll: .Druga sprawa na innym filmiku you tube odpalisz moto bez zamontowanego kolektora ? masz swiadomosc ze ci moze pociagnac syf w cylinder przez wydech (tak jak byś jeździł bez filtra powietrza ).

Re: 2KF rozbieranie silnika - kopci

: 06 gru 2018, 19:14
autor: Tygrys
Cześć kol fryzjer moja Tereska przy takim dymieniu piła 1.3 l na 100 przy ostrej piz..ie szutrami przy krzaczeniu i podjazdach mniej do końca (sprzedaż ) paliła od kopa i jeździła ok. Jeśli olej jest czarny jak w dizlu to na pewno są przedmuchy na tłok pierscienie cylinder. Pozdro i powodzenia w remoncie i rada dla wszystkich rozbierajacych -remontujacych nic na oko jeśli na wierchu mierzymy! Sprawdzamy! Hej