Strona 3 z 4

Re: 2KF rozbieranie silnika - kopci

: 06 gru 2018, 19:23
autor: maroch
fryzjer pisze: Prywatny album zabezpieczony hasłem.
Masz w 2KF silnik z rozrusznikiem,czy raczej silnik od 3TB?
W 2KF przewód od odmy idzie od karteru do airboxa,między króćcami łączącymi gaźnik z airboxem.

Jeśli to te pierścienie o których Pisze ArturS ,to mnie ciekawi ile oleju spali taki dymiący silnik powiedzmy na 100km ;)
https://photos.app.goo.gl/ioYjYeGWNmKqWQAG8
już widać sorki, przewód idzie od karteru zakręca i w "podłogę" jak na zdjęciu (co jak teraz rozumiem jest to błędem, tak zdobyłem xt), rozrusznik jest, jest i kopka, rozrusznik nie podpięty do niczego, brakowało wałka zdawczego, nabyłem wałek, zmontowałem, ale na krótko kręci do pewnego momentu, jakiś strzał i jakby kręci bez oporu ..... zostawiłem temat na później...

100km to nie zrobiłem nim, ale 1L to wlałem ciężko powiedzieć ile

Re: 2KF rozbieranie silnika - kopci

: 07 gru 2018, 09:51
autor: fryzjer
Maroch.To Masz w takim razie namieszane z tą odmą.A na końcu tego przewodu który "idzie w podłogę",Masz chociaż zamontowany jakiś filtr?
Spróbuj z ciekawości po odpaleniu silnika do końcówki przewodu przytknąć palec.Powinieneś czuć ciśnienie "odpychające palec od przewodu".Jeśli ciśnienie będzie "zasysało" palec,a nie masz tam żadnego filtra,przewód wisi sobie luźno w okolicy wahacza ,to tym przewodem może ciągnąć różny syf w silnik. :panika:.W efekcie bardzo szybko będą się zużywały np.pierścienie tłoka.
To tylko taka hipoteza.Swoją drogą.lepiej zrób porządek z tym przewodem.

Na marginesie,to za taką "przeróbkę" możesz mieć zabrany dowód rejestracyjny,za zanieczyszczanie środowiska ;)

Re: 2KF rozbieranie silnika - kopci

: 07 gru 2018, 10:25
autor: maroch
fryzjer pisze:Maroch.To Masz w takim razie namieszane z tą odmą.A na końcu tego przewodu który "idzie w podłogę",Masz chociaż zamontowany jakiś filtr? ...
nie mam tam żadnego filtra

Re: 2KF rozbieranie silnika - kopci

: 07 gru 2018, 12:38
autor: fryzjer
No to ktoś z poprzednich właścicieli odwalił "partyzantkę"
Spróbuj jak wcześniej pisałem zrobić test z przytkniętym palcem na końcu tego przewodu od odmy

Re: 2KF rozbieranie silnika - kopci

: 07 gru 2018, 19:40
autor: maroch
dkręciłem wydechy, świeżo mokro i czarno
https://imgur.com/a/NJxxVWY
https://imgur.com/a/pdHLOBp
https://imgur.com/a/ox0A3jy

na różowo zaznaczyłem miejsce największych złogów
https://imgur.com/a/HZ2FWhF

, przypomne ze nabite prowadnice, nowe zawory nowe uszczelniacze

Re: 2KF rozbieranie silnika - kopci

: 09 gru 2018, 16:37
autor: maroch
ma już tłok w ręku, jak z obrazka, ale czy przerwy na pierścieniach coś za duże pierwsze dwa 1,7mm, środkowy na zdjęciu

https://photos.app.goo.gl/B5Bbr9fmi7D5W8b79

https://photos.app.goo.gl/RY85TkCRnz154yuq7

Re: 2KF rozbieranie silnika - kopci

: 09 gru 2018, 18:14
autor: maroch
średnica cylindra chyba jednak za duża do tłoka, nie mam jak zmierzyć ale widać że luz za duży

https://photos.app.goo.gl/foosngeiqLiRrvmU6

Re: 2KF rozbieranie silnika - kopci

: 09 gru 2018, 18:32
autor: Tygrys
Luz na pierścieniach za duży ponad 3x wiec już masz przyczynę dymienia jeszcze sprawa pasowania tłoka.

Re: 2KF rozbieranie silnika - kopci

: 09 gru 2018, 18:45
autor: Gacek
maroch pisze:średnica cylindra chyba jednak za duża do tłoka, nie mam jak zmierzyć ale widać że luz za duży

https://photos.app.goo.gl/foosngeiqLiRrvmU6
To jest wossner kuty tłok i niesty albo stety na zimno tak ma - aby stwierdzić musisz na poziomie sworznia uczynić pomiar tloka i średnicówką cylinder .

Re: 2KF rozbieranie silnika - kopci

: 10 gru 2018, 08:59
autor: maroch
Gacek pisze: To jest wossner kuty tłok i niesty albo stety na zimno tak ma - aby stwierdzić musisz na poziomie sworznia uczynić pomiar tloka i średnicówką cylinder .
ile luzu powinien miec kuty tłok ?!? 0,07 ?