TT600E Belgrada 98

Pokaż innym swój motocykl!
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2494
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: Pawlo »

Wykręć więcej śrubę, spokojnie nawet do 8 obrotów od pełnego wkręcenia ;) Jak dalej będzie lipa to gaźnik z powrotem z moto i reguluj poziom. Prawdopodobnie masz za ubogo, ale ciężko stwierdzić. Sprawdzałeś w ogóle wężykiem jaki jest obecnie poziom paliwa czy ustawiasz na pałę?
Obrazek
Awatar użytkownika
Adriandos
Lubiący błoto
Posty: 69
Rejestracja: 25 wrz 2013, 19:10
Motocykl: Husqvarna TE 510
Lokalizacja: ZGY Pustkowo
Kontakt:

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: Adriandos »

jesteś pewny że zawór iglicowy dobrze trzyma?
może wyczyść kanał w którym chodzi tłoczek od ssania...od razu też wyczyść koniec tego kanału aby gumka szczelnie przylegała
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: glina »

Pawlo pisze:Wykręć więcej śrubę, spokojnie nawet do 8 obrotów od pełnego wkręcenia ;)
Mówisz o tej 'pilot air screw', tak ? Tą którą się wkręca od dołu gaźnika. Czy ta która reguluje dźwignię linek od gazu ?

Paliwo sprawdzałem w komorze na sucho. Było 22mm (stąd były problemy z odpalaniem pewnie), to ustawiłem na 25mm. Jak będzie trzeba to później wężykiem sprawdzę, ale na początku muszę popróbować ustawić to właściwie poprzez regulację śrubkami. Napisz Pawlo o którą Ci chodziło.

Jeszcze jedno. Przy ściąganiu/zakładaniu gaźnika musiałem odkręcić jeden króciec od silnika (ten po prawej stronie). Te 2 śrubki są tak blisko gaźnika, że dokręcałem je palcami i szczypcami później(wydaje mi się, że wystarczająco mocno). Ale może to tam jest nieszczelność ? Macie na to jakiś patent ?
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2494
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: Pawlo »

Oczywiście, że o pilota chodzi, po co ruszać te od gazu? ;) Sprawdź poziom na wężyk, bo jedno z drugim rzadko się pokrywa. Króćce idzie dokręcić imbusami, zwykłymi giętymi czy też na grzechotkę, teraz nie pamiętam. Tam jest 10Nm, więc jakoś niezbyt dużo.
Obrazek
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: glina »

Wykręcając daję więcej powietrza, tak ? Wkręcając mniej ? Dobrze myślę ? Nie pamiętasz może, czy na tej śrubce air pilot był jakiś o-ring ?

No idzie dokręcić - jeśli gaźnika tam nie ma. A jak dokręcę ten króciec wcześniej to znowu nie mogę wsadzić gaźnika.
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2494
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: Pawlo »

Źle myślisz. Wykręcając dodajesz paliwa, a dokładniej wg manuala mieszanki. Nie pamiętam co tam było czy oring czy podkładka, dawno tego nie rozbierałem. Ale po schematach widzę, że coś tam na pewno jest.
Odnośnie gaźnika - nie ma lekko, ale wszystko da radę. Elementy gumowe można czymś delikatnie przesmarować. Na wazelinę wszystko wejdzie :bananaevil:
Obrazek
Awatar użytkownika
Adriandos
Lubiący błoto
Posty: 69
Rejestracja: 25 wrz 2013, 19:10
Motocykl: Husqvarna TE 510
Lokalizacja: ZGY Pustkowo
Kontakt:

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: Adriandos »

jest tam oring i sprezynka
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: glina »

Obrazek

Chodzi o ten oring, czy jeszcze coś tam siedzi ?
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: glina »

Nikt ?

Kutwa, dzisiaj próbowałem go odpalić to w ogóle nie łapał, niezależnie od stopnia wkręcenia tej śrubki od mieszanki. Znowu będę musiał rozbierać gaźnik :? Podprowadziłem wężyk i przytrzymałem na wylocie (nie mogłem go zamontować na dole, bo był za wąski) to paliwa sporo wpłynęło. Więc to pewnie coś innego niż regulacja tej mieszanki.
Awatar użytkownika
mlody
Po kostki w błocie
Posty: 351
Rejestracja: 10 paź 2013, 11:13
Motocykl: XT600K 3TB '91
Lokalizacja: Gdańsk

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: mlody »

A gdzie ten wężyk przyłożyłeś? W miejsce tej śruby do regulacji???
ODPOWIEDZ