TT600E Belgrada 98

Pokaż innym swój motocykl!
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: glina »

Pod śrubkę do popuszczenia paliwa z komory.
Awatar użytkownika
mlody
Po kostki w błocie
Posty: 351
Rejestracja: 10 paź 2013, 11:13
Motocykl: XT600K 3TB '91
Lokalizacja: Gdańsk

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: mlody »

Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: glina »

Ciężko mi stwierdzić, bo to foto nie jest wyraźne. Nad tym wejściu na wężyk jest śrubka (jakiś 1cm wyżej), więc innej opcji chyba nie ma.
Awatar użytkownika
mlody
Po kostki w błocie
Posty: 351
Rejestracja: 10 paź 2013, 11:13
Motocykl: XT600K 3TB '91
Lokalizacja: Gdańsk

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: mlody »

Czyli dobrze założyłeś. Wypadałoby zmierzyć jaki jest poziom w komorze pływaka. Tak jak jest opisane na tym scanie.
Awatar użytkownika
Adriandos
Lubiący błoto
Posty: 69
Rejestracja: 25 wrz 2013, 19:10
Motocykl: Husqvarna TE 510
Lokalizacja: ZGY Pustkowo
Kontakt:

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: Adriandos »

powracając do śrubki składu mieszanki to jest tak jak na foto...u mnie połowy oringu nie było a motorynka smigała bezproblemowo, jedynie to świeca była czarna.

Z odpalaniem to może zobacz jak będzie ze ssaniem minimalnie wyciągniętym - moje moto własnie tak odpala
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: glina »

Mein Deutsch ist nicht so gut :P

Mierzyłem na sucho do góry nogami. Od krawędzi gaźnika jest 25 mm. A miałem 22 mm wcześniej. Nie zauważyłem, że ten wężyk fabryczny, jest szerszy na wejściu do gaźnika i nie mogę zacisnąć przeźroczystego tam, bo jest za cienki. Próbowałem go podgrzać i dalej nie chce wejść.

Wydaje mi sie, że mogłem za bardzo ogólnie wyczyścić gaźnik. Dyszy nie wykręcałem np. w ogóle.

Wszystko zaczęło się jak mi umarł w trasie. Po redukcji zaczął słabnąć i zgasł. Później odpalił na chwilę i zgasł. Po czyszczeniu filtra i gaźnika albo w ogóle nie odpala albo odpalał i szybko się nagrzewał/gasł po jakimś czasie - wydech przy wejściu do silnika parował. Świecie dałem nową, filtr powietrza na nowo nasączony, gumowe doloty uszczelniłem silikonem. Trochę mnie to irytuje, bo nie kupiłem sprzęta, żeby na starcie się z nim babrać w garażu ;)
Awatar użytkownika
Adriandos
Lubiący błoto
Posty: 69
Rejestracja: 25 wrz 2013, 19:10
Motocykl: Husqvarna TE 510
Lokalizacja: ZGY Pustkowo
Kontakt:

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: Adriandos »

jaką masz świece bo nic nie piszesz o tym?
zalana czy sucha? iskre masz i takie tam?

bo cały czas myślałem, że chodzi o doregulowanie a ona całkiem Ci zdechła - przy rozregulowanym gaźniku sprzęt raczej odpali
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: glina »

Świeca sucha - wymieniłem na nową. Starą masz gdzieś na zdjęciu na poprzednich stronach.

Iskra jest w porządku. Nie mogę wykręcić tej dyszy głęboko w rowku, chyba wolnych obrotów. A te śruby od ramy łączenia jednego gaźnika z drugim to już w ogóle.
Awatar użytkownika
mlody
Po kostki w błocie
Posty: 351
Rejestracja: 10 paź 2013, 11:13
Motocykl: XT600K 3TB '91
Lokalizacja: Gdańsk

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: mlody »

A może spróbuj mu wstrzyknąć trochę paliwa do cylindra przez otwór po świecy. Może wtedy zagada.
Awatar użytkownika
Adriandos
Lubiący błoto
Posty: 69
Rejestracja: 25 wrz 2013, 19:10
Motocykl: Husqvarna TE 510
Lokalizacja: ZGY Pustkowo
Kontakt:

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: Adriandos »

dokładnie jak pisze Mlody, zapodaj mu paliwo bezpośrednio, bo jeśli jest iskra a świeca jest sucha, przy czym moto nie łapie to wychodzi, że brakuje mu paliwa.

Jeśli chodzi o klucze to używam zestawu honitona takiego jak tu był pokazywany na forum
w tym zestawie masz dobre nasadki tak by nic nie uszkodzić i ładnie porozkręcać
ODPOWIEDZ