tt 600 s byl SM jest enduro

Pokaż innym swój motocykl!
Awatar użytkownika
Tygrys
Po kostki w błocie
Posty: 468
Rejestracja: 07 cze 2017, 13:49
Motocykl: Był tt600 s 4GV jest xr600

Re: tt 600 s byl SM jest enduro

Post autor: Tygrys »

Tt skacze tak samo ale po wy..bach pełna dzida jej zawiecha płynie i ta możliwość regulacji nie do ogarnięcia dla zwykłego zjadacza chleba bije według mnie xr moja na razie jest do podregulowania bo bije po rekach a tyl twardy i trzepie ale nic to jest powoli do ogarnięcia ale musniecie gazu i już jest banan. Hej
mariobobro
Lubiący błoto
Posty: 28
Rejestracja: 14 lut 2016, 14:11
Motocykl: Yamaha tt600

Re: tt 600 s byl SM jest enduro

Post autor: mariobobro »

Mam nadzieje ze szybko nas nje opuscisz w koncu nadal jestes jak ty to mowisz krolewskiej lidze a fajnie bylo by sie dowiedziec i mysle ze ciekawiloby nie tylko mnie jakie sa zalety i wady w stusunku do yamahy. Ciekawe jakby chodzila yamaha na gazniku od hondy. Czy tylko gaznik jest wada tego pieca.
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: tt 600 s byl SM jest enduro

Post autor: glina »

A co to za gaźnik tam w XR600 siedzi ? Jakiś z pompką przyśpieszającą ?
Awatar użytkownika
Tygrys
Po kostki w błocie
Posty: 468
Rejestracja: 07 cze 2017, 13:49
Motocykl: Był tt600 s 4GV jest xr600

Re: tt 600 s byl SM jest enduro

Post autor: Tygrys »

Cześć u mnie akurat przedpoprzedni właściciel wsadził keihin FCR a w starszych modelach były podwójne bmechaniczne potem wrócili do pojedynczych z okrągła przepustnica czy z pompka nie wiem ale np w sr 500 z 82 jest mikuni z pompka porównuje dwa motory ktorymi jeździłem /zaczynam jeździć . Pozdro .
Awatar użytkownika
dlaumor
Lubiący błoto
Posty: 84
Rejestracja: 23 paź 2018, 19:41
Motocykl: YAMAHA XT600 E

Re: tt 600 s byl SM jest enduro

Post autor: dlaumor »

Tygrys!! o to w tym chodzi,, ma być nieustannie banan na ,,gębie,,
Niech ,,ciśnie,, przez szutry piachy błota i nigdy nie gaśnie. Tego Ci życzę - dobrej zabawy Tygrysie :-)
Awatar użytkownika
Tygrys
Po kostki w błocie
Posty: 468
Rejestracja: 07 cze 2017, 13:49
Motocykl: Był tt600 s 4GV jest xr600

Re: tt 600 s byl SM jest enduro

Post autor: Tygrys »

Cześć minął rok i 4 m-ce o d kiedy mam xr 600 można trochę podsumować moto jeździ awarii poważnych nie było a nie ma lekko (4000 tylko off-no może z 200 po czarnym ) jak w każdym używanym 30 letnim sprzęcie jest coś do roboty a więc na początku poszly do wymiany łożyska kawaczki, przedniego koła nowy filtr i tarcze i sprężyny sprzęgła (kol nie odkrecal do końca to mu się nie slizgalo )no i nowa oliwa oczywiście LM 10w50 po 3m-cach zjadła klocki hamulcowe poszły trw i zmieniłem tlumik z okrągłego na owalny (@ 50 mm wolny przelot ) bo ocieralo kolo przy dobiciach po 4 m-cach pierwszy zonk z gaźnika leje się benzyna moto muli -poszła membrana pompki przyspieszenia (ugnila od wody )w nowszych fcr mx już nie ma tego problemu inna konstrukcja -membrana nie do dostania od ręki kupiłem uzywke od gościa co remontuje fcr -y za 80 pln i zamówiłem na Ali cały zestaw naprawczy za 30 pln który przyszedł za miesiąc potem moja pani dostała przewody ham w oplocie nowy płyn hamulcowy i oliwę do przodu -uszczelniacze cały czas dobre i 14 dni przed tukanem znowu zonk zaczęło się mocno pocic -kąpać z oringa od napinacza rozrządu a w xr żeby go wymienić trzeba zdjac czapkę wiec od razu nowa sprężyna ori dla pewności i dwa wieczory żeby go włożyć. To od razu poszedł jeszcze nowy rolgaz z linkami i klamka sprzegla z linka z crf i zębatka przód jtf i łańcuch Did (szelesciuch ).po tukanie trochę kosmetyki zamiana lampy z xr 400 wersja kanadyjska na xr 400 Europa ( jest zmiana i szklany klosz ) i nowy stary pokrowiec i gąbka do siedzenia-poprzedni właściciel obniżył ale tak nieszczęśliwie ze w dupe gniotlo .po 10 m-cach nowe łożyska simmeringi i tulejki do kół .Po roku poszedł kolektor wydechowy od dominatora jest o 2 mm większy a za tym gaznik przeszedł regulacje -wieksza dysza główna i mniejsza od wolnych .w marcu przyszła pora na łożyska główki ramy. W sumie moto jeździ bezawaryjnie daje banana non stop polamala komplet blotnik ów (teraz są obniżki duże to idą nowe )zjadła 2 opony przód używane na czasie będzie nowa 3 opony tyl używane i jedna nowa -teraz od miesiąca mitas 754 no i łańcuch i 3 zembatki przód i tył teraz jada przód ironman łańcuch RK mx i tył spx. Oliwę zmieniam co 800 km .jedyne czego mi brakuje to zawiechy z tt600s ale może jak Bóg da i partia pomoże to wjedzie kiedy przód z crf. To tyle zdiecia wrzucę jak się naucze lub kiedy syncia przymusze. Hej
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: tt 600 s byl SM jest enduro

Post autor: glina »

1. Jakie przewody w oplocie wsadziłeś ? Ja prawdopodobnie będę wymieniał na HEL.
2. Gdzie kupowałeś błotnik i gdzie mają teraz te przeceny ?

Piłuj syna, fajnie byłoby zobaczyć jak to wszystko wizualnie wygląda. Jak szukałem drz400 to jeszcze rozważałem xr400, ale strasznie mało ich w PL.
Awatar użytkownika
Tygrys
Po kostki w błocie
Posty: 468
Rejestracja: 07 cze 2017, 13:49
Motocykl: Był tt600 s 4GV jest xr600

Re: tt 600 s byl SM jest enduro

Post autor: Tygrys »

Cześć przewody poszły fren tubo zdecydowanie tańsze niż HEL które też brałem pod uwagę tylko mają złączki do samodzielnego montażu -rok i nigdzie nie leją nie żebym z nudów zmieniał ale ori zlamalem na drzewie to już poszły blotnik przód z katalogu od Olka trochę ponad 6dych -uniwersalny a tyl w 24 mx piszą że aczerbis za 130 +przesyłka do xr 600 . Xr 400 bardzo dobry sprzęt lepsze zawieszenie przód chyba 115 kg idzie od dołu kumpel ma i nie chce innego.
Awatar użytkownika
Tygrys
Po kostki w błocie
Posty: 468
Rejestracja: 07 cze 2017, 13:49
Motocykl: Był tt600 s 4GV jest xr600

Re: tt 600 s byl SM jest enduro

Post autor: Tygrys »

Cześć chciałem się pochwalić udało się w końcu przerobić przód w miejsce 32- letniego xrkowego poszedł z yzf 450 z 2004 wiem że nie z ENDURO a z full crossa ale z wr poza moim budżetem ale jest możliwość inwestowania w niego i te magiczne 20 klików na dole i na górze na razie dół w połowie a góra 12 i jest rewelacja na odcinku testowym gdzie na ori xrkowym nie szło utrzymać100 bo biło po łapach i chciało wyrwać kiere teraz pod 110 i nie ma problemu -nie bije nie wyrywa w końcu to kyb jak we wcześniejszym tt600s. A reszty eksploatacyjnych to po raz 2 łożyska w kołach nowe szprychy w obu obręcz na przód akront zamiast popękanego i pokrzywionego dida droga zębatka przód iron man nie warta tylu pieniędzy jak i spx który był po niej teraz z powrotem jtr wytrzymuje dłużej a i cena super łańcuch rk też krócej żył niż did który znowu powrócił ( jazda tylko off) błotniki i lampa znowu nowe ( połamane) jeszcze poszła pompa chamulcowa tył od crf zintegrowana ze zbiorniczkiem i klamka sprzęgła na łożysku krótsza z przesunięta linką (lakko chodzi). Pozdro wszystkim radości z jazdy.
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2494
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: tt 600 s byl SM jest enduro

Post autor: Pawlo »

Też byłem napalony na zębatki Supersprox'a, głównie ze względu na wygląd, ale dostępność tragiczna, a opinie jeszcze gorsze to sobie odpuściłem. Klasycznie JT + dobry DID to chyba najlepszy zestaw do każdego moto.
Obrazek
ODPOWIEDZ