TTR 600 RED-WHITE

Pokaż innym swój motocykl!
Awatar użytkownika
kurol
Po kostki w błocie
Posty: 300
Rejestracja: 08 kwie 2017, 09:29
Motocykl: BMW R1150GS Yamaha TTR600 TENERE 700
Lokalizacja: Krakow

Re: TTR 600 RED-WHITE

Post autor: kurol »

Zwykly sciagacz zrobiony na szybko z pasujacym rozstawem srub.
Procz niego zaopatrz sie jeszcze w tuleje zabezpieczajaca na gwint walu.
Obrazek
I klucz udarowy.
Powinno sie obejsc bez palnika i zniszczenia gwintu na wale.
Otwor fi14 powinien byc nieco glebszy niz na rysunku.
rademenez
Po kostki w błocie
Posty: 112
Rejestracja: 12 lut 2012, 15:55
Motocykl: TTR 600

Re: TTR 600 RED-WHITE

Post autor: rademenez »

Zrobione bez drastycznych środków,nakrętka zeszła zwykłym kluczem obeszło się bez udaru,a magneto ,wystarczyło wkręcić trzy śruby i zeszło samo.Dzięki za pomoc.
Awatar użytkownika
Tygrys
Po kostki w błocie
Posty: 468
Rejestracja: 07 cze 2017, 13:49
Motocykl: Był tt600 s 4GV jest xr600

Re: TTR 600 RED-WHITE

Post autor: Tygrys »

No cześć widzę że szybko nie polatamy - rozebrany silnik po co ? Żeby zobaczyć? Dodać kosztów? Nie rozumiem kupiłeś od znajomego- dymil brał olej słaby był nie palił wypadal bieg -wtedy rozumiem remont ale jak jeździ po co ruszać? Zawsze można zmierzyć ciśnienie najpierw: a teraz trzeba jak juz na wierzchu pomierzyc srednicowka mikrometrem sprawdzić zawory itd a miał być tylko łańcuszek : powodzenia w pracach i żeby nic więcej nie wyskoczyło! Hej
rademenez
Po kostki w błocie
Posty: 112
Rejestracja: 12 lut 2012, 15:55
Motocykl: TTR 600

Re: TTR 600 RED-WHITE

Post autor: rademenez »

Tylko rozrząd do wymiany bo napinacz był na ostatnim ząbku ale dla spokojności wolałem sprawdzić co tam w środku się dzieje bo i tak silnik miałem na stole,przy okazji dotarłem zawory i wymieniłem uszczelniacze.Łańcuszek ,uszczelki i olej już mam tak że w weekend będzie wszystko poskładane.U mnie i tak zima się zrobiła więc latanko trochę się oddali.
rademenez
Po kostki w błocie
Posty: 112
Rejestracja: 12 lut 2012, 15:55
Motocykl: TTR 600

Re: TTR 600 RED-WHITE

Post autor: rademenez »

Moto już prawie złożone jeszcze zostało parę pierdółek do poskładania i regulacja zaworów.Łańcuszek rozrządu był już tak luźny że ocierał o boki bo widać ślady.
rademenez
Po kostki w błocie
Posty: 112
Rejestracja: 12 lut 2012, 15:55
Motocykl: TTR 600

Re: TTR 600 RED-WHITE

Post autor: rademenez »

Moto poskładane,wyregulowane,olej zmieniony nowe handbary i w końcu próbny wyjazd w pola.Wszystko hula jak należy :happy:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
rademenez
Po kostki w błocie
Posty: 112
Rejestracja: 12 lut 2012, 15:55
Motocykl: TTR 600

Re: TTR 600 RED-WHITE

Post autor: rademenez »

Moto po małych zmianach ,wymiana lampy i komina .Teraz dużo ładniej brzmi :bananaevil: a bez db killera nieźle ryczy :happy:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
Tygrys
Po kostki w błocie
Posty: 468
Rejestracja: 07 cze 2017, 13:49
Motocykl: Był tt600 s 4GV jest xr600

Re: TTR 600 RED-WHITE

Post autor: Tygrys »

No hej Leo to musi gadać a może i lepiej się odpycha -to chyba już teraz nic już nie wyskoczy bo pogoda przednia a za dwa miechy to trawsko urośnie i zostaną do jazdy tylko polne drogi . Hej
Awatar użytkownika
kamil2309
Lubiący błoto
Posty: 47
Rejestracja: 29 sty 2017, 15:51
Motocykl: TTR600
Lokalizacja: ZGR

Re: TTR 600 RED-WHITE

Post autor: kamil2309 »

Na mój gust to lampa trochę za wysoko :) ja bym nieco obniżył, tak troszkę dziwnie wygląda
rademenez
Po kostki w błocie
Posty: 112
Rejestracja: 12 lut 2012, 15:55
Motocykl: TTR 600

Re: TTR 600 RED-WHITE

Post autor: rademenez »

Na dziurach sama opadnie niżej. :biker: a w sumie to tak jakoś samo wyszło ,jak obniżę to zegary chyba będą wystawały poza osłonę? Po ostatnich jazdach coraz bardziej zaczęło się ślizgać sprzęgło, najpierw na wysokich biegach 4,5 a teraz już na niższych zaczyna.Po rozebraniu tarczki okazały się jeszcze że gr. jest w normie i pomyślałem że sprężyny są już za słabe i wymienie same sprężyny z XT- ka ,ponieważ są dłuższe prawie 8 mm( kosze z XT i TTR niczym się nie różnią bo mam drugi na zapasie z XT i porównywałem)Nic to nie dało a było nawet gorzej niż na oryginalnych sprężynach,więc rozebrałem to znowu i jutro zamawiam cały komplet sprzęgła,zrobię to raz a dobrze bez jakiegoś druciarstwa. :goodjob: Acha ,wymieniłem jeszcze ostatnio przednią zębatkę z 15 na 14/45 no i teraz mam wrażenie że moto jest sporo zrywniejsze i fajnie się podnosi na koło z 2 biegu :happy:
ODPOWIEDZ