Strona 1 z 2

Husqvarna TE610ie

: 29 lip 2018, 11:43
autor: ArturS
Taka mała zdrada :oops:
Obrazek
moto znam od samego początku, gdy zadzwonił znajomy nie zastanawiałem się nawet sekundy

Tenerka zostaje ;)

Re: Husqvarna TE610ie

: 29 lip 2018, 15:56
autor: kurol
Cos jak ttr tylko nowsze i lepsze ?
Bedziesz tym dziczyl po krzaczorach ?
Czesci rzekomo do najtanszych nie naleza.

Re: Husqvarna TE610ie

: 29 lip 2018, 19:31
autor: 86matusz
Tez marzy mi sie husqa https://youtu.be/Fh88exSsQ-g albo tpi
Jakie wrazenia po przesiadce?
Bo masa podobna moment, obrotowy tez, kuni wiecej o 7 ale zawiecha pewno to juz inna bajka

Re: Husqvarna TE610ie

: 30 lip 2018, 01:18
autor: ArturS
Od TTR lżejsze parę kg, środek ciężkości niżej, silnik waży tyle co nic (a szczególnie cała góra), mocniejsze, zawias bajka. Bardzo fajnie jest pomyślany soft do grzebania w ustawieniach. Podpina się lapa i można do woli mieszać z ustawieniami. Na koło idzie sobie ot tak na I i II biegu, na III za cienki bolek jestem żeby próbować :lol: To czego mi na pewno brakuje, to tak fajnego dołu jak w XT/TT, ale znowu w porównaniu do LC4 640, czy 690 jest o lepiej. Góry jest sporo więcej, kręci się znacznie wyżej.

Co do ceny części, to mit że są drogie. Najdroższe wszystko ma Japonia i BMW. Silnik ze zmianami eko produkowany jest do dzisiaj - zmienili jedynie głowicę (dwa wałki) od modelu TE630 i tak już ten silnik trzepią do dnia dzisiejszego m.in. do SWM (czyli stara husqvarna), czy AJP PR7, w którym miał się znaleźć silnik Minarelli 660 (XT660), ale normy spalin go zabiły. Wszelkie elementy zawieszenia dostępne od ręki, w tym również zestawy naprawcze kiwaka. Korba, tłok, zawory - wszystko dostępne w zamiennikach i całkiem tanich OEM.

Dajcie mi pół roku, to w PL nastanie kult tego modelu :lol:

Do krzaczenia moim zdaniem się nadaje podobnie jak TT600, czyli za ciężki, mimo wszystko. Ja nie mam się za rajdowca, a za turystę i do tego będzie używany. Na Azję, czy Afrykę zostawiam XTka, gdzieś bliżej, w cięższy teren, będę zabierał huskę. Tak przynajmniej mi się wydaje :roll:

Re: Husqvarna TE610ie

: 30 lip 2018, 03:06
autor: kurol
Na Azję, czy Afrykę zostawiam XTka, gdzieś bliżej, w cięższy teren, będę zabierał huskę. Tak przynajmniej mi się wydaje
Znaczy sie do konca nie ufasz :)
Jesli kabelek do grzebania w ustawieniach jest taki sam jak w tr650 lub nuda 900 to mam taki,chodzacy pod androidem i moge pozyczyc lub wiem gdzie zanabyc.
Bys sobie w locie grzebal bez podpinania lapka :)

Re: Husqvarna TE610ie

: 03 sie 2018, 22:39
autor: ArturS
Ufać ufam, ale sentyment i "to coś" w przypadku tenery robi swoje.
Masz foto tego kabelka? Zobaczę czy wtyk taki sam.

Re: Husqvarna TE610ie

: 04 sie 2018, 03:04
autor: kurol
Kabelek to pajak zrobiony wlasnymi recami z luznymi pinami a interfejs zakupiony w firmie viaken w Krakowie.
Program to motoscan,jest na androida i obsluguje motocykle bmw i niby huske.
Na duzym forum bmw ktos pisal ze cos tam rzekomo w jakiejs husce grzebal.
Piny pasuja na gniazdo jak na przedostatniej fotce.
Jak chcesz poprobowac,moge pozyczyc.

ImageImageImageImage
Image

Re: Husqvarna TE610ie

: 25 paź 2018, 18:46
autor: Pawlo
Taka zdrada to nie zdrada tylko zmiana punktu widzenia/siedzenia ;) Fajne sprzęty. Jakby co to piasty kół pasują do TT-S, mam je u siebie na SM :lol:

Re: Husqvarna TE610ie

: 26 paź 2018, 06:41
autor: ArturS
Ciekawe z tymi piastami :shock: A co z dystansami? Przednia piasta jest w kosmos inna

Re: Husqvarna TE610ie

: 27 paź 2018, 13:15
autor: Pawlo
Oczywiście dystanse trzeba dotoczyć, ori ślimak porzucamy na koszt licznika rowerowego i jest git. Dodatkowo z przodu podkładki pod jarzmo zacisku, a z tyłu pod zębatkę - ori piasty w TT są szersze niż te z Huski.