Tygrys pisze:Cześć dobrze że już ogarniete (silnik )szkoda że sprawdza się stara reguła lepiej kupować u helmuta bo dobre motory idą do kumpli lub znajomych kumpli a reszta laduje na olx lub allegro. A te co są wznawiane ogłoszenia to już złom (ogladajacych i niechcacych było dużo )powodzenia w ujezdzaniu już bez dodatkowych kosztów.
Dużo racji w tym jest.
Dodatkowo od siebie dorzucę, że polskie ceny są adekwatne do stanu. Niska cena z a xt to i słaby stan.
Np. to ogłoszenie (na marginesie nie mam nic z nim wspólnego):
https://www.olx.pl/oferta/yamaha-xt-600 ... cbd19b7002
Niby cena wysoka 13000, ale jak podsumujesz wydatki sprzedajacego na szybko (zakładam, że prawda):
nowe klocki hamulcowe 100
uszczelniacze zawieszenia przedniego 150
łożyska główki ramy 100
wszystkie łożyska wymienione w kiwaku 200
koła po kompletnym serwisie wyważone i ponaciągane szprych 300
nowe gumy zabieraka 100
nowy napęd 600
wszystkie łożyska 150
dętki Michelin 4mm 100
opony TKC 80 i K 60 500
membrana gaźnika OEM Yamaha 200
ślizg łańcucha OEM Yamaha, 200
regulator napięcia OEM Yamaha 400
sprzęgło EBC Heavy-duty 400
ledy 100
grzane manetki Oxford 150
kufer centralny Kappa 300
gmole 250
wydech tytanowy Arrow- Dakar wraz z kolektorem 600 używany
podnóżki CNC stal nierdzewna 3mm 150
centralna stopka Tomaselli, 400
wysoka szyba 200
Ceny strzelam pi razy drzwi - razem ok. 5000 pln... zainwestował...
Oczywiście za 13 000 w PL ten motocykl raczej jest niesprzedawalny, ale nawet gdyby wystawił za 8000 to wielu by marudziło, czemu tak drogo... powinien kosztować 4-5.