Ciekawostka na temat modułów do TT600R

Forum dotyczące problemów technicznych związanych z jednostką napędową i układem zasilania w TT

Re: Ciekawostka na temat modułów do TT600R

Postprzez smarek13 » 27 kwi 2016, o 22:21

A więc zrobione czyli działa. Magnes nasadka opiłowana śruba pokrywka od słoika i nakrętka. Lampa błyskowa (błyska jak tylko iskta przeskoczy chiński badziew ale działa dobrze) akumulator 12V i tyle. Żaden z podanych kątów nie pasuje u mnie wyszła zupełnie inna wartość. Może mam cos zmienione ? Jeszcze sprawdzę a znak podczas pracy obawiam się że oprócz oleju na twarzy to nic nie uświadcze
smarek13
Czyścioch
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13 paź 2014, o 19:17

Re: Ciekawostka na temat modułów do TT600R

Postprzez Lukas G » 28 kwi 2016, o 07:34

Chyba wiem jaki masz ;), jak będę w garażu to sprawdzę i porównamy. Mierzyłeś do znacznika GMP I czy H? Czy czasami po ustawieniu wzoru oryginalnej mapy nie masz za szybkiego biegu jałowego, w sensie wolne obroty są odczuwalnie wyższe niż na oryginalnym module? Jeśli tak jest to dupa... kolektor czerwony podczas jazdy :gleba:
Lukas G
Po kostki w błocie
 
Posty: 113
Dołączył(a): 25 kwi 2014, o 13:31
Lokalizacja: Radomsko
Motocykl: TT600R

Re: Ciekawostka na temat modułów do TT600R

Postprzez smarek13 » 28 kwi 2016, o 07:57

Kąty zaprogramowałem zgodnie z manualem od TT600r. Wartość Pu ustawiałem na GMP przy wartości P1 - 0 stopni aby nie wprowadzać błędu po pomimo kopania kopniakiem osiągamy ~300 obr/ min a to już z aproksymacji 3 stopnie. Czerwony kolektor wskazuje na zbyt późny zapłon - dopalanie w wydechu tak się dzieje jak Pu ma za wysoką wartość wówczas cała mapa idzie z kątami na mniejsze wartości. Myślę że w TT600r impuls jest odwrócony.
smarek13
Czyścioch
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13 paź 2014, o 19:17

Re: Ciekawostka na temat modułów do TT600R

Postprzez smarek13 » 28 kwi 2016, o 12:56

Jak myślicie czym można uruchomić drugą krzywą wyprzedzenia zapłonu. Czujnik podciśnienia ( jaka wartość), czy przełącznik -krańcówka na drugiej przepustnicy.
smarek13
Czyścioch
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13 paź 2014, o 19:17

Re: Ciekawostka na temat modułów do TT600R

Postprzez terenowiecc » 23 sie 2018, o 14:03

Panowie, z ciekawości, jeździcie nadal na modułach ProgCDI? Jak się sprawują?
Avatar użytkownika
terenowiecc
Administrator
 
Posty: 1881
Dołączył(a): 24 gru 2009, o 10:19
Lokalizacja: LCH

Re: Ciekawostka na temat modułów do TT600R

Postprzez Toshiba270 » 4 sty 2019, o 16:21

Witam. Ponawiam pytanie, nadal jeździcie czy może ktoś jeszcze montował prodCDI? Zastanawiam się nad montażem ponieważ uszkodziłem cewki Cdi I chciałbym zmienić zapłon na dc I zmienić przy okazji ten stary moduł.
Toshiba270
Czyścioch
 
Posty: 1
Dołączył(a): 10 sie 2018, o 00:16
Lokalizacja: Łuków
Motocykl: Yamaha xt 600z tenere 1vj

Re: Ciekawostka na temat modułów do TT600R

Postprzez Filipe » 5 sty 2019, o 09:24

Jakiś czas temu była do sprzedania biało czerwona TTR z Prog-CDI. Niestety właściciel nie był zbyt rozmowny dowiedziałem się tylko że sam montował i wszystko działa. Sprzęt widać ogarnięty na tripa cena ponad 10 tyś i dość szybko zniknął.
Avatar użytkownika
Filipe
Lubiący błoto
 
Posty: 40
Dołączył(a): 25 sie 2017, o 07:42
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Yamaha TT 600 R . 2000r

Poprzednia strona

Powrót do TT600 - Silnik, gaźnik, zasilanie...

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron