Króćce sie rozpadły a gaźnik do regulacji
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 146
- Rejestracja: 18 sie 2016, 17:56
- Motocykl: Yamaha TT600 S 1996r
Króćce sie rozpadły a gaźnik do regulacji
Witam,
Motocyklem jadąc spokojnie wszystko jest ok, gdy tylko ostro pójdę 3, 4, 5 motocykl po chwili sie dławi przygasa i strzela w wydech (trzymajac cały czas gaz).
Zacząłem rozbierać wszystko i po kolei to tak:
jakas zaślepka przy filtrze powietrza była przerwana
https://photos.app.goo.gl/v4yY1ngKMc2fdVLv7
Potem patrzę w gaźnik a tam jakis nalot przy tym podcisnieniu :/
Potem patrzę w króćce a tam takie cos:
https://photos.app.goo.gl/nHvRWW4HKtIZZkz53
Czy mogło cos sie stać przez te oderwane kawalki gumy? Czy raczej sie spalilo bądź wyplute zostało?
Motocyklem jadąc spokojnie wszystko jest ok, gdy tylko ostro pójdę 3, 4, 5 motocykl po chwili sie dławi przygasa i strzela w wydech (trzymajac cały czas gaz).
Zacząłem rozbierać wszystko i po kolei to tak:
jakas zaślepka przy filtrze powietrza była przerwana
https://photos.app.goo.gl/v4yY1ngKMc2fdVLv7
Potem patrzę w gaźnik a tam jakis nalot przy tym podcisnieniu :/
Potem patrzę w króćce a tam takie cos:
https://photos.app.goo.gl/nHvRWW4HKtIZZkz53
Czy mogło cos sie stać przez te oderwane kawalki gumy? Czy raczej sie spalilo bądź wyplute zostało?
- Dalti
- Po kostki w błocie
- Posty: 217
- Rejestracja: 13 lip 2016, 05:55
- Motocykl: RX125,XL600V , TT600R ,530EXC zabawki
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: Króćce sie rozpadły a gaźnik do regulacji
Nie widzę czy to nalot czy kawałki gumy króćca ssącego, jak tak to sie rozpadają ze starości 96r.i czas na nowe .zobacz czy guma nie odchodzi od części metalowej .tak jest, jak zaczyna łapać lewe powietrze .wtedy wzrasta temperatura .to nie będzie na tym jeździć i nigdy nie wyregulujesz gaźnika.
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 146
- Rejestracja: 18 sie 2016, 17:56
- Motocykl: Yamaha TT600 S 1996r
Re: Króćce sie rozpadły a gaźnik do regulacji
Guma od króćca sie odrywa i wpadla pewnie do cylindra wydaje mi sie ze nie lewe a gówniane króćce które kupiłem z allegro niby tourmax a okazala sie chinszczyzna.. Zadzwoniłem do goscia i z trudem oddał cześć pieniędzy bo postanowilem i tak je założyć :/
- Tygrys
- Po kostki w błocie
- Posty: 468
- Rejestracja: 07 cze 2017, 13:49
- Motocykl: Był tt600 s 4GV jest xr600
Re: Króćce sie rozpadły a gaźnik do regulacji
Cześć może to za malo paliwa jadąc spokojnie starcza a dając w p...e brakuje sprawdź kranik filtr i sitko przed zaworkiem w gazniku miałem ten sam objaw i był syf w gazniku
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 146
- Rejestracja: 18 sie 2016, 17:56
- Motocykl: Yamaha TT600 S 1996r
Re: Króćce sie rozpadły a gaźnik do regulacji
Bede czyścić gaźnik na pewno i pare pytań:
Czy sa jakieś zestawy regeneracyjne?
Na co zwrócić uwagę? Luzy, praca, wygląd (chodzi o podzespoły)
I co sie ustawia w takim gaźniku?
Czy poziom poziom paliwa ustawia sie mając wyjęty gaźnik czy wszystko ustawia sie mając go założonego?
Czy sa jakieś zestawy regeneracyjne?
Na co zwrócić uwagę? Luzy, praca, wygląd (chodzi o podzespoły)
I co sie ustawia w takim gaźniku?
Czy poziom poziom paliwa ustawia sie mając wyjęty gaźnik czy wszystko ustawia sie mając go założonego?
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 146
- Rejestracja: 18 sie 2016, 17:56
- Motocykl: Yamaha TT600 S 1996r
Re: Króćce sie rozpadły a gaźnik do regulacji
Kiedyś ustawiłem wskowe gazniki ale tam to na oko wszystko i dzialalo
Mam DWA pytania :
1.
Poszukałem trochę i wiem że po kolei to tylko to? :
-Moment otwarcia drugiego gaźnika
-Poziom paliwa w komorze
-skład mieszanki oczywiście juz po wsadzeniu gaźnika w moto
Czy mogę skorzystać z tego opisu bo dszukałem sie takiego czegoś, tam niżej ktoś ładnie opisał ze zdjęciami:
viewtopic.php?f=27&t=829&start=70
2.
Jeżeli wcześniej wszystko ok to:
Poziom paliwa wstępnie ustawiam jak w tym opisie wyżej a potem gdzie wpinam wężyk żeby sprawdzić ten poziom?
Rozumiem to tak:
Ustawiam wstępnie pływaki mając gaźnik do góry nogami (tam się odgina blaszki jakieś?) następnie zamykam pokrywę i ustawiam gaźnik poziomo względem styku tej dolnej pokrywy z gaźnikiema gdy tak stoi wypoziomowany to podpinam wężyk przezroczysty (gdzie?) i podnosze ten wężyk do góry tak by mieć go przy tym styku dolnej pokrywki? A potem zalewam gaźnik paliwem i mierze od styku do paliwa około 7mm?
PS: czy synchronizację tutaj też sie ustawia i jest ona ważna?
Mam DWA pytania :
1.
Poszukałem trochę i wiem że po kolei to tylko to? :
-Moment otwarcia drugiego gaźnika
-Poziom paliwa w komorze
-skład mieszanki oczywiście juz po wsadzeniu gaźnika w moto
Czy mogę skorzystać z tego opisu bo dszukałem sie takiego czegoś, tam niżej ktoś ładnie opisał ze zdjęciami:
viewtopic.php?f=27&t=829&start=70
2.
Jeżeli wcześniej wszystko ok to:
Poziom paliwa wstępnie ustawiam jak w tym opisie wyżej a potem gdzie wpinam wężyk żeby sprawdzić ten poziom?
Rozumiem to tak:
Ustawiam wstępnie pływaki mając gaźnik do góry nogami (tam się odgina blaszki jakieś?) następnie zamykam pokrywę i ustawiam gaźnik poziomo względem styku tej dolnej pokrywy z gaźnikiema gdy tak stoi wypoziomowany to podpinam wężyk przezroczysty (gdzie?) i podnosze ten wężyk do góry tak by mieć go przy tym styku dolnej pokrywki? A potem zalewam gaźnik paliwem i mierze od styku do paliwa około 7mm?
PS: czy synchronizację tutaj też sie ustawia i jest ona ważna?
- Tygrys
- Po kostki w błocie
- Posty: 468
- Rejestracja: 07 cze 2017, 13:49
- Motocykl: Był tt600 s 4GV jest xr600
Re: Króćce sie rozpadły a gaźnik do regulacji
Cześć zestaw naprawczy ( iglice rurki emulsyjne dysze zaworek śruba od wolnych uszczelki) dostałem bez problemu i nie drogo w sklepie u ArturaS .Hej
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 146
- Rejestracja: 18 sie 2016, 17:56
- Motocykl: Yamaha TT600 S 1996r
Re: Króćce sie rozpadły a gaźnik do regulacji
Poziom paliwa ustawiony w taki sposób bo rozkręcanie tej pokrywy mnie zmusiło do tej zmiany. Bedzie dzialalo?:
https://photos.app.goo.gl/BYtEiEH74CBRTMGd9
Sitko brudne:
https://photos.app.goo.gl/yqKXcijFvrQPt4or5
https://photos.app.goo.gl/BYtEiEH74CBRTMGd9
Sitko brudne:
https://photos.app.goo.gl/yqKXcijFvrQPt4or5