[Regulacja gaźnika] Pali bez ssania- normalne???

Forum dotyczące problemów technicznych związanych z jednostką napędową i układem zasilania w TT

Re: [Regulacja gaźnika] Pali bez ssania- normalne???

Postprzez Michaels19 » 10 wrz 2015, o 17:04

a jeśli pali ładnie bez ssania to coś złego ?? nawet jeśli ma trochę za dużo paliwa ustawione ale dymku nie puszcza to chyba nie ma co kombinować z regulacjami
Michaels19
Po kostki w błocie
 
Posty: 202
Dołączył(a): 18 maja 2014, o 07:41
Motocykl: ttr 600

Re: [Regulacja gaźnika] Pali bez ssania- normalne???

Postprzez Michaels19 » 26 wrz 2015, o 09:21

może ktoś mi wytłumaczyć co się dzieje jeśli w komorze pływaka jest ustawiony za duży poziom paliwa a co jeśli za mały ??? jaki to ma wpływ i na co , bo ilość podawanego paliwa regulują niby iglice
Michaels19
Po kostki w błocie
 
Posty: 202
Dołączył(a): 18 maja 2014, o 07:41
Motocykl: ttr 600

Re: [Regulacja gaźnika] Pali bez ssania- normalne???

Postprzez modern25 » 26 wrz 2015, o 11:03

Gdy paliwa będzie zbyt mało – to za mało go też będzie szło dalej – do komory spalania, a co za tym idzie mieszanka będzie zbyt uboga. Analogicznie jest, gdy poziom paliwa jest zbyt wysoki – mieszanka może być zbyt bogata.
Mam domek nad morzem do wynajęcia. Dla motocyklistów kawa, piwo i tańczy nocleg . Władysławowo. Info PW a potem telefon .
Avatar użytkownika
modern25
Po kostki w błocie
 
Posty: 164
Dołączył(a): 4 kwi 2014, o 18:19
Lokalizacja: Großendorf / Wiôlgô Wies
Motocykl: XTR 660

Re: [Regulacja gaźnika] Pali bez ssania- normalne???

Postprzez Archi » 17 paź 2015, o 05:14

Szybkie pytanie:
Yamaha TT 600 E 4GV, problem był taki, że ciężko paliła i gasła przy niskich obrotach. Postawiłem, że to wina gaźników. Wyczyściłem gaźniki i wymieniłem króćce, bo stare się posypały. Dysza, ta ostro zakończona szpikulcem, ze sprężynką, ma być wkręcona na maksa i odkręcić 2,5-3 obroty? Bo podejrzewam, że sprężyna trzyma gwint, żeby się nie odkręcał. Resztę dysz wkręcić do końca? Ona odpowiada za mieszankę na wolnych obrotach? Regulacja śrubą na zewnątrz, tą od położenia przepustnicy, zmienia tylko tyle, że wolniej lub szybciej moto gaśnie, ale gaśnie cały czas. Mam serwisówkę do RE z 2004 roku i tam gaźnik trochę inny jest. Chyba, że ktoś ma manuala do XT, co ma dokładnie te same gaźniki i by zarzucił linkiem. Albo napisał, który model dokładnie XT mają te same gaźniki, to bym poszukał w Internecie.
Archi
Lubiący błoto
 
Posty: 80
Dołączył(a): 25 lis 2014, o 07:53
Lokalizacja: Trestno
Motocykl: Yamaha TT 600 E 4GV

Re: [Regulacja gaźnika] Pali bez ssania- normalne???

Postprzez dzekson » 17 paź 2015, o 23:05

Porównaj numery poszukiwanych części na stronie:
http://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocyklov/yamaha
dzekson
Po kostki w błocie
 
Posty: 262
Dołączył(a): 5 lut 2010, o 20:36
Lokalizacja: Rzrszów
Motocykl: XT600E '99 / XL650V '00

Re: [Regulacja gaźnika] Pali bez ssania- normalne???

Postprzez glina » 18 paź 2015, o 07:22

Archi napisał(a):Szybkie pytanie:
Yamaha TT 600 E 4GV, problem był taki, że ciężko paliła i gasła przy niskich obrotach. Postawiłem, że to wina gaźników. Wyczyściłem gaźniki i wymieniłem króćce, bo stare się posypały. Dysza, ta ostro zakończona szpikulcem, ze sprężynką, ma być wkręcona na maksa i odkręcić 2,5-3 obroty? Bo podejrzewam, że sprężyna trzyma gwint, żeby się nie odkręcał. Resztę dysz wkręcić do końca? Ona odpowiada za mieszankę na wolnych obrotach? Regulacja śrubą na zewnątrz, tą od położenia przepustnicy, zmienia tylko tyle, że wolniej lub szybciej moto gaśnie, ale gaśnie cały czas. Mam serwisówkę do RE z 2004 roku i tam gaźnik trochę inny jest. Chyba, że ktoś ma manuala do XT, co ma dokładnie te same gaźniki i by zarzucił linkiem. Albo napisał, który model dokładnie XT mają te same gaźniki, to bym poszukał w Internecie.


1. Sprawdzałeś ilość paliwa w komorze na wężyk ?
2. Czyściłeś siteczko w gnieździe od zaworka ?
Avatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
 
Posty: 617
Dołączył(a): 7 lut 2014, o 12:10
Lokalizacja: Bolesławiec
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002

Re: [Regulacja gaźnika] Pali bez ssania- normalne???

Postprzez Archi » 18 paź 2015, o 16:28

@glina dzięki za rady :)

1) Jeszcze nie, ale to na dniach zrobię.
2) Gdzie dokładnie to siteczko jest?

Myślałem jeszcze, że mogło ściąć klin przy magnecie i przeskakuje zapłon, ale to chyba mało prawdopodobne? Wolę podstawowe rzeczy sprawdzić najpierw.
Archi
Lubiący błoto
 
Posty: 80
Dołączył(a): 25 lis 2014, o 07:53
Lokalizacja: Trestno
Motocykl: Yamaha TT 600 E 4GV

Re: [Regulacja gaźnika] Pali bez ssania- normalne???

Postprzez Krzsiek » 18 paź 2015, o 22:28

Archi napisał(a):2) Gdzie dokładnie to siteczko jest?


Tutaj, to bialo szare:
Obrazek
Krzsiek
Po ośki w błocie
 
Posty: 565
Dołączył(a): 16 kwi 2010, o 09:46
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: TT600R 5CH

Re: [Regulacja gaźnika] Pali bez ssania- normalne???

Postprzez mallory » 27 sty 2019, o 16:47

A jeszcze wrócę do tematu, zauważyłem pewną różnicę:
- w serwisówce do TT600 jest blaszaka wygięta do dołu w gaźniku podciśnieniowym,
- w serwisówce do 34L, 1Vj i 3AJ jest blaszaka wygięta do góry w gaźniku podciśnieniowym.
Czy to przypadek wg. was, czy myślice, że robi to jakąś różnicę?

EDIT: chociaż w tym ogólnym manualu z 1990 roku do Xt600 też jest w dół.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
mallory
Lubiący błoto
 
Posty: 27
Dołączył(a): 27 sty 2019, o 09:02
Motocykl: Tenere 600

Poprzednia strona

Powrót do TT600 - Silnik, gaźnik, zasilanie...

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości