TT 600 4gv Uszczelniazcze zawieszenia tourmax padły

Forum dotyczące nadwozia, zawieszenia, układu hamulcowego, napędowego, ogumienia i innych podzespołów nie związanych z silnikiem.

TT 600 4gv Uszczelniazcze zawieszenia tourmax padły

Postprzez TeTe199 » 5 sie 2018, o 17:12

Robiłem rok temu lagi z przodu w TT600 4GV lagi z ośką mocowaną nie na zacisk tylko płytkkę z czterema otworami chyba kkayaby, kupiłem na allegro komplet uszczelniaczy olejowych i przeciwpyłowych jako ALLBALLS gość przysłał olejowe tourmaxa a przeciwpyłowe 4ride (jakiś no name chyba) i lagi po pół roku zaczęły lać mocniej niż przez remontem, oleju wlane do lag tyle samo ile było po 500 ml motul chyba 5w do lag i się mocno zdenerwowałem bo motocyklem mało co jeździłem, nie były to moje pierwsze lagi robione także złożone były dobrze, panewki nie wyrobione, golenie gładziutkie, także wygląda na te gówniane simeringi, co to w ogóle za firma jakiś imorter chinskiego szajsu do samochodowych cześci, ale że za motocyklowe się wzieli... Ktoś montował takie gumki u siebie? śmigają bez problemów ?
TeTe199
Lubiący błoto
 
Posty: 92
Dołączył(a): 22 wrz 2015, o 21:43
Lokalizacja: Zachod
Motocykl: tt6

Re: TT 600 4gv Uszczelniazcze zawieszenia tourmax padły

Postprzez ArturS » 5 sie 2018, o 18:39

4RIDE to tylko brand polskiego dystrybutora części InterCars. Usuwa etykietę producenta i daje swoją. Podobnie robi np. Hart z tłokami TKRJ. Niektórzy "producenci" są takimi samymi "pakowaczami" jak Intercars itp, np. Prox - tłoki m.in. Vertex, korby m.in. TKRJ, łożyska/uszczelniacze AllBalls. Sam Allballs też producentem nie jest - łożyska KML, uszczelniacze hgw od kogo.
4RIDE = AllBalls
Prox = AllBalls
Tourmax = NOK - Japonia (to co oryginał)

Co do wycieku, to na pewno nie zwalałbym na uszczelniacze, bo znam tylko dwie firmy, które na 100% są tak gówniane, że pocieknie zaraz po montażu. Allballs, athena, ARI, Ariete i wieeeeele innych firm jest ok.
Powody, moge być różne, m.in.:
- uszkodzone gniazdo panewki (duży luz)
- uszkodzona panewka
- uszkodzony chrom
- zaschnięte błoto

U siebie przechodziłem przez dwa z w/w. Lagi z uszkodzonym chromem wymieniłem na inne. Błoto to inna bajka - jedno schodzi bez problemu nawet dobrze zaschnięte, inne trzyma się jak beton i jak już się dostanie pod uszczelniacz, to wyciek gotowy. Nigdy nie byłem fanem skarpet neoprenowych, ale miałem serdecznie dość wiecznych wycieków - jak założyłem z dwa lata temu, tak tylko wymieniam olej co sezon, wycieków brak. Zamontowałem również odpowietrzniki.
Uszkodzone gniazdo panewki trafiło mi się raz - wbiłem ją na puszke po piwie, luz się stracił, uszczelniacz już żyje długo (wcześniej padał po kilkuset km).
Uszkodzona panewka - przynajmniej dwa razy miałem taki zawias, paprochy wciskały się pod uszczelniacz i lało.
Avatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
 
Posty: 2223
Dołączył(a): 9 lis 2011, o 07:24
Lokalizacja: Zabrze
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ


Powrót do TT600 - Zawieszenie, hamulce, ogumienie...

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość