mocowania silnika TTR 600

Forum poświęcone modyfikacjom TT.
ODPOWIEDZ
michcio1985
Po kostki w błocie
Posty: 121
Rejestracja: 05 paź 2015, 19:49
Motocykl: XT 600
Lokalizacja: Suwałki

mocowania silnika TTR 600

Post autor: michcio1985 »

panowie w ttr jest znanym problemem że wyrabiają się otwory w karterach przez które przechodzą śruby mocujące silnik, przez co porusza się on w ramie. widać gołym okiem jajko otworu. czy ma ktoś z was patent jak to naprawić. Myślę o rozwierceniu otworów i wprasowaniu stalowych tulejek.

wszystkie sugestie mile widziane
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: mocowania silnika TTR 600

Post autor: Gacek »

Ja nie wiem jak w ttr ale w moim xt wszystko włazi z luzem i w ramę i kartery .
Jest adekwatny moment jakim należy dociągać śruby natomiast jak ktoś posiada adekwatna wiedzę i ma jakieś konkretne sugestie to też z chęcią posilę się taką wiedzą - poczytam 8-) .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
michcio1985
Po kostki w błocie
Posty: 121
Rejestracja: 05 paź 2015, 19:49
Motocykl: XT 600
Lokalizacja: Suwałki

Re: mocowania silnika TTR 600

Post autor: michcio1985 »

Będę rozwiercał otwory gwintował na 16mm i wkręce na klej stalowe tulejki z dziurą 10mm czyli tyle ile ma śruba mocująca. Na zapietym biegu przy ruszaniu silnik wyraźnie "przysiada" w ramie. Ten problem w głównej mierze dotyczy Ttr-ek. Kto ma niech sprawdzi.
Awatar użytkownika
Tygrys
Po kostki w błocie
Posty: 468
Rejestracja: 07 cze 2017, 13:49
Motocykl: Był tt600 s 4GV jest xr600

Re: mocowania silnika TTR 600

Post autor: Tygrys »

Cześć kolego a sprawdziles czy mięsa jest na 16 bo nie chce się wymadrzac ale jak znam konstrukcje japońskie to zapasów ani nadwymiarow to oni nie projektują .Rozumuje że kartery masz złożone jeśli tak to zanim zaczniesz rozwiercac - to tylko moje zdanie - proponował bym zobaczyć je od środka np schemat, olx , allegro. Rozumiem ze przód jest ok tylko tyl wyrobiony u góry są tulejki ( nie wiem czy do wyjecia bez rozpolawiania ) a na dole robił bym jak najmniej np po 1 mm na stronę . U mnie w tt600 4gv mimo urwanego górnego mocowania silnika nic takiego się nie działo - trzeba kontrolować dokrecac. Hej powodzenia.
ODPOWIEDZ