NormaEuro 4 (off)

Forum poświęcone modyfikacjom TT.

NormaEuro 4 (off)

Postprzez Filipe » 29 sty 2019, o 11:39

Takie ciekawostki trafiłem od Fabio Giani, numer z kabelkiem znamy wszyscy natomiast mod dolotu i przestawienie gażnika ?

Obrazek
Obrazek

Fabio i modyfikacja
Obrazek
Avatar użytkownika
Filipe
Lubiący błoto
 
Posty: 36
Dołączył(a): 25 sie 2017, o 07:42
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Yamaha TT 600 R . 2000r

Re: NormaEuro 4 (off)

Postprzez Lukas71 » 31 sty 2019, o 13:28

Czy nie lepiej po prostu wywalić ten gumowy snorkel dolot ?
Avatar użytkownika
Lukas71
Lubiący błoto
 
Posty: 85
Dołączył(a): 25 wrz 2017, o 19:56
Motocykl: Yamaha TT 600 RE

Re: NormaEuro 4 (off)

Postprzez Filipe » 31 sty 2019, o 19:50

Czy lepiej to nie wiem, na pewno obróbka tej gumy nie była by taka prosta. Są na rynku takie specjalne wloty dodatkowe z małym filterkiem myślę że to lepszy sposób.

https://smugi.pl/product-pol-2132-Tulej ... filtr.html
Avatar użytkownika
Filipe
Lubiący błoto
 
Posty: 36
Dołączył(a): 25 sie 2017, o 07:42
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Yamaha TT 600 R . 2000r

Re: NormaEuro 4 (off)

Postprzez nunnnek » 2 lut 2019, o 12:21

Wytłumacz mi co on tam zrobił oprócz rozłączenia tego kabelka ? Jakie mody przy gaźniku i dolocie?
nunnnek
Lubiący błoto
 
Posty: 23
Dołączył(a): 19 lut 2018, o 10:35
Motocykl: Yamaha TTR600

Re: NormaEuro 4 (off)

Postprzez Dalti » 3 lut 2019, o 21:17

nunnnek napisał(a):Wytłumacz mi co on tam zrobił oprócz rozłączenia tego kabelka ? Jakie mody przy gaźniku i dolocie?

Szybsze otwarcie gaźnika podciśnieniowego CV czyli zmniejszenie granicy 7mm standardowych .zwiększenie tego dystansu(dokręcenie) powoduje zmniejszenie granicy otwarcia. Co do czarodziejskiego kabelka to NIC co by było odczuwalne dla ciebie fizycznie ale dla urządzeń pomiarowych TAK.Ten gaźnik nie jest wstanie wykrzesić z tego pieca nic więcej jak 1 horsa. Przerabiałem to na swoim z większymi dyszami i z otwartym air booksem bogatsza\uboższa mieszanka dysze , itp....tak wiec te ścięcie lub jak ktoś woli wygładzenie wlotu powietrza jest śmieszne ,i po za większym zużyciem paliwa nie osiągniesz nic więcej ,troszkę bardziej agresywne oddanie mocy tego wolnoobrota młota ;) Jedynym sensownym rozwiązaniem jest zamontowanie gaźnika mechanicznego i dobranego kolektora ,ale jak Kiepski mówi "To nie są tanie rzeczy" ,przynajmniej będziesz miał odczuwalne do 5kM więcej.
Avatar użytkownika
Dalti
Po kostki w błocie
 
Posty: 195
Dołączył(a): 13 lip 2016, o 05:55
Lokalizacja: Przemyśl
Motocykl: XL600V , TT600r i inne zabawki


Powrót do TT600 - Innowacje i udoskonalenia...

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość