Strona 1 z 1

NormaEuro 4 (off)

: 29 sty 2019, 11:39
autor: Filipe
Takie ciekawostki trafiłem od Fabio Giani, numer z kabelkiem znamy wszyscy natomiast mod dolotu i przestawienie gażnika ?

Obrazek
Obrazek

Fabio i modyfikacja
Obrazek

Re: NormaEuro 4 (off)

: 31 sty 2019, 13:28
autor: Lukas71
Czy nie lepiej po prostu wywalić ten gumowy snorkel dolot ?

Re: NormaEuro 4 (off)

: 31 sty 2019, 19:50
autor: Filipe
Czy lepiej to nie wiem, na pewno obróbka tej gumy nie była by taka prosta. Są na rynku takie specjalne wloty dodatkowe z małym filterkiem myślę że to lepszy sposób.

https://smugi.pl/product-pol-2132-Tulej ... filtr.html

Re: NormaEuro 4 (off)

: 02 lut 2019, 12:21
autor: nunnnek
Wytłumacz mi co on tam zrobił oprócz rozłączenia tego kabelka ? Jakie mody przy gaźniku i dolocie?

Re: NormaEuro 4 (off)

: 03 lut 2019, 21:17
autor: Dalti
nunnnek pisze:Wytłumacz mi co on tam zrobił oprócz rozłączenia tego kabelka ? Jakie mody przy gaźniku i dolocie?
Szybsze otwarcie gaźnika podciśnieniowego CV czyli zmniejszenie granicy 7mm standardowych .zwiększenie tego dystansu(dokręcenie) powoduje zmniejszenie granicy otwarcia. Co do czarodziejskiego kabelka to NIC co by było odczuwalne dla ciebie fizycznie ale dla urządzeń pomiarowych TAK.Ten gaźnik nie jest wstanie wykrzesić z tego pieca nic więcej jak 1 horsa. Przerabiałem to na swoim z większymi dyszami i z otwartym air booksem bogatsza\uboższa mieszanka dysze , itp....tak wiec te ścięcie lub jak ktoś woli wygładzenie wlotu powietrza jest śmieszne ,i po za większym zużyciem paliwa nie osiągniesz nic więcej ,troszkę bardziej agresywne oddanie mocy tego wolnoobrota młota ;) Jedynym sensownym rozwiązaniem jest zamontowanie gaźnika mechanicznego i dobranego kolektora ,ale jak Kiepski mówi "To nie są tanie rzeczy" ,przynajmniej będziesz miał odczuwalne do 5kM więcej.