TTR600 i głowica w czerni

Wszystko o tym motocyklu.
mazi
Administrator
Posty: 1006
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: TTR600 i głowica w czerni

Post autor: mazi »

erni2012 pisze:jakie są koszty żeby kupić używany silnik w całosci w dobrym stanie?
do ttr 600 oczywiscie
Ernest - zacząłbym od tego czy w ogóle trafisz silnik do TTR (a z tego co wiem od XT nie będzie pasował, inne jest tylne mocowanie)...
Niestety, tych silników zbyt dużo na rynku nie widać.

Poza tym jeżeli już się trafi to albo będzie zakatowany albo będzie kosztował połowę wartości motocykla.

Nie wiem w jakim stanie jest Twój, niestety nie udało się odpalić motocykla. Powodów dymienia może być wiele, tak też i koszty mogą być różne.
Skoro cała góra jest od starego XT to wszystko tam może się dziać - począwszy od uszczelniaczy zaworowych (koszt uszczelniaczy to 60PLN + 120PLN uszczelka pod głowicę + robocizna), poprzez wybite prowadnice zaworowe, a skończywszy na zużytym tłokiem, cylindrem, korobowodem. CHGW co tam jest i dlaczego poddymia/dymi.

Rozpiętość kosztów remontu góry szacowałbym od 400 (same uszczelniacze+robocizna) do 2500zł (o ile nie będzie problemów z gwintami co w przypadku góry od starego XT nie jest wcale takie niemożliwe).

Jeżeli mogę coś doradzić to:
1. chcesz trzymać dalej ten motocykl - rozbierz go i zrób porządny remont góry od A do Z, nie oszczędzając na niczym.
2. nie odpowiada Ci brak elektrycznego rozrusznika - sprzedaj go komuś kto będzie świadomy co nabywa.
---
Pozdrawiam
mazi
erni2012
Lubiący błoto
Posty: 95
Rejestracja: 06 kwie 2011, 18:04
Motocykl: ttr 600

Re: TTR600 i głowica w czerni

Post autor: erni2012 »

puki co spróbuje poszukac przynajmiej gory do ttr, jak nie w Polsce to może trafie cos za granicą. Teraz poszukam przyczyny tego ze nie moge odpalic. Moze wie ktoś jak ma byc ustawiony gaznik, tzn na ile obrotow maja byc wykrecone te sróby. ? No i zmienie fajke od swiecy
erni2012
Lubiący błoto
Posty: 95
Rejestracja: 06 kwie 2011, 18:04
Motocykl: ttr 600

Re: TTR600 i głowica w czerni

Post autor: erni2012 »

a jaką góre moge założyć ttr ? tzn to musi być rocznik 99 ? tak jak cała reszta czy 98, i wszystkie dwutysieczne też będą pasować?
qpa
Po ośki w błocie
Posty: 888
Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31

Re: TTR600 i głowica w czerni

Post autor: qpa »

xt też będą pasować ;] np 2kf na bank bo widziałem już taką a jak 2kf to i 34L itd ;]
erni2012
Lubiący błoto
Posty: 95
Rejestracja: 06 kwie 2011, 18:04
Motocykl: ttr 600

Re: TTR600 i głowica w czerni

Post autor: erni2012 »

bo w angli jest z ttr 2000 rok , to nadaje się?
mazi
Administrator
Posty: 1006
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: TTR600 i głowica w czerni

Post autor: mazi »

erni2012 pisze:bo w angli jest z ttr 2000 rok , to nadaje się?

Czemu upierasz się nad zmianą góry silnika?
---
Pozdrawiam
mazi
erni2012
Lubiący błoto
Posty: 95
Rejestracja: 06 kwie 2011, 18:04
Motocykl: ttr 600

Re: TTR600 i głowica w czerni

Post autor: erni2012 »

nie wiem juz sam , jestem tak wkurzony że nie wiem co myslec , a jak tak zostawie i go wyremontuje to bedzie wszystko dobrze współpracować?
mazi
Administrator
Posty: 1006
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: TTR600 i głowica w czerni

Post autor: mazi »

erni2012 pisze:nie wiem juz sam , jestem tak wkurzony że nie wiem co myslec , a jak tak zostawie i go wyremontuje to bedzie wszystko dobrze współpracować?
Zacząłbym od oceny stanu tego silnika co masz.
Dopiero później w ramach potrzeb szukałbym części, i to tylko w przypadku kiedy Twoje nie nadadzą się do regeneracji / naprawy.
Kupując w ciemno możesz trafić kolejnego trupa.

Jak nie czujesz się na siłach szukaj kogoś kto Ci go naprawi. Tanio nie będzie, ale jak człowiek zna się to zrobi dobrze.

Pytanie tylko czy jest sens ładować kasę w motocykl którego nie chcesz trzymać (a tak zrozumiałem jak rozmawialiśmy).
Może lepiej pogonić go w takim stanie jak jest za niższą kasę niż wozić się z remontami.

Bardzo dymił? Jakie jeszcze oprócz kłopotów z odpalaniem były z nim problemy...
---
Pozdrawiam
mazi
erni2012
Lubiący błoto
Posty: 95
Rejestracja: 06 kwie 2011, 18:04
Motocykl: ttr 600

Re: TTR600 i głowica w czerni

Post autor: erni2012 »

tzn , i tak w tym sezonie juz nie pośmigam , zresztą już się kończy , wiec noga się zdąży naprawić przez zime na dobre , ogólnie jazda na motocyklu mi się podobała i zdecydowałem się że jednak go zostawie i zrobie w nim co potrzeba (jestem świadomy że to nie bedzie tanie)/ . dymił przy dodawaniu gazu na niebiesko smierdziało olejem , a i przy wkrecaniu na wysokie obroty zdarzało się takie dziwne przerywanie , jakby brakowało mocy , przez chwile a nagle było juz ok i sie wkręcał. Wyczyścilem gaznik , wymieniłem świece , poczyściłem styki w kablach , co do rozbierania silnika troche się tego boje , . A z odpalaniem to też dziwna sprawa , nie palił , potem wyczyściłem świece było już ok przez dłuższy czas , no i od kąd złamałem noge stał 6 tygodni nie odpalany i znowu jak widać pojawił się ten problem.
qpa
Po ośki w błocie
Posty: 888
Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31

Re: TTR600 i głowica w czerni

Post autor: qpa »

Erni jesteś gdzieś z Lubelskiego? bo jak coś moge pomóc osobiście
ODPOWIEDZ