Strona 58 z 71

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 12 sty 2019, 20:50
autor: Tygrys
Cześć oliwa ci spłynie z filtra ,z kanałów w głowicy to jest zaworek zwrotny .

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 12 sty 2019, 22:04
autor: Fajama
A wpływa to podczas pracy silnika? Niedosmarowywanie podczas pracy?

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 13 sty 2019, 09:35
autor: Tygrys
Cześć przy odpaleniu minie chwila zanim będzie pełne ciśnienie a w czarnym scenariuszu gdy zejdzie jeszcze oliwa ze zbiornika ciśnienie będzie jeszcze później pompa musi wypromować go z karteru do zbiornika wiec jak masz rozebrane mus zrobić!

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 13 sty 2019, 09:52
autor: kurol
Ta gumka ma nr oem 583-13113-00-00 i kosztuje okolo 30 pln

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 13 sty 2019, 11:49
autor: Fajama
Dzięki chłopaki, dlatego przy odpalaniu czasami postuka! Co ja robię.. A powiedzcie mi jak wiecie które oringi, uszczelki są ważne dla smarowania? Chodzi o to ze bede ściągać sprzęgło wiec bede mial też dostęp do pompy więc może coś warto powymieniać, przeczyscic sprawdzić?

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 13 sty 2019, 17:30
autor: Tygrys
Z tej strony jest jeszcze uszczelnienie na wale (tamtędy idzie oliwa na korbe) jak dekiel zdjęty kuknij i tam .

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 13 sty 2019, 21:10
autor: Gacek
Tygrys pisze:Z tej strony jest jeszcze uszczelnienie na wale (tamtędy idzie oliwa na korbe) jak dekiel zdjęty kuknij i tam .
i nie tylko bo w następstwie obrotu wału oliwa jest rozrzucana przez szczeliny między czopami a korbą po cylindrze i denku tłoka i trafia tez na górny sworzeń wiec jak oring w kapie jest uwalony albo współpracujący z inm czop lub sam wał ma bicie na łozysku to jak mawiał pewien ksiądz "wiedz że cos się dzieje " :lol: moim zdaniem bardzo ważny element z reguły pomijalny i niezauważalny dla wiekszosci uzytkownikow a jakże istotny dla żywotności tego silnika :idea: .

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 14 sty 2019, 19:45
autor: Fajama
Kurde o którym uszczelnieniu Panowie mówicie? Jak ono wygląda? Muszę pozamawiac wtedy wszystko

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 14 sty 2019, 20:12
autor: Gacek
W prawej kapie siedzi "simering" który współpracuje z końcówką wału przez wał idzi kanał olejowy którym oliwa jest podawana na dolne łożysko korbowodu jak tygrys podpowiedział .Ja tylko zwróciłem uwagę na aspekt ze ta oliwa w następstwie jet rozrzucana na gładź cylindra. Spójrz jak ludzie stękają jak po kompleksowym całkowitym remoncie pieca na dzien dobry zarzynają nowego tłoka ;) .Dolne łozysko korby do przebicia jest nażelowane smarem zanim temp i oliwa nie udrozni tego cylinder łazi bez smarowania nieadekwatne ciśnienie oleju w tym układzie też powoduje podobny skutek :idea: .

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 15 sty 2019, 07:48
autor: Tygrys
Cześć najprościej wejdź w dział serwisowek pobierz yamaha tt ttr i tam otwórz ta gdzie jest rozrysowana głowica tam najszybciej znajdziesz na odpowiedniej fiszcze ma nr 28 .pozdro