TTR600 - wady, zalety

Wszystko o tym motocyklu.
Krzsiek
Po ośki w błocie
Posty: 522
Rejestracja: 16 kwie 2010, 09:46
Motocykl: TT600R 5CH
Lokalizacja: Warszawa

Re: TTR600 - wady, zalety

Post autor: Krzsiek »

Też sądziłem że będzie mniej :) !
mazi
Administrator
Posty: 1006
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: TTR600 - wady, zalety

Post autor: mazi »

Krzsiek pisze:Też sądziłem że będzie mniej :) !
Waga sprawdzana, dobrze wskazuje? :-)
---
Pozdrawiam
mazi
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2494
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TTR600 - wady, zalety

Post autor: Pawlo »

Jakoś specjalnie wynik mnie nie zadziwił, spodziewałem się 160kg lekko :) Najgorsze, że nie ma co wyrzucić, żeby zaoszczędzić kg. Sam silnik to spory klocek - nie wiem czy miał ktoś okazję zważyć. Goła rama specjalnie ciężka nie jest, żałuję, że nie zważyłem, bo miałem ostatnio okazję.
Obrazek
Krzsiek
Po ośki w błocie
Posty: 522
Rejestracja: 16 kwie 2010, 09:46
Motocykl: TT600R 5CH
Lokalizacja: Warszawa

Re: TTR600 - wady, zalety

Post autor: Krzsiek »

mazi pisze:
Krzsiek pisze:Też sądziłem że będzie mniej :) !
Waga sprawdzana, dobrze wskazuje? :-)
Wlasnie sie zastanawialem czemu nikt jeszcze nie zadal tego pytania, hehe
Wzorca nie przypinalem, ale przy innych rzeczach pokazywala tyle ile sie mozna spodziewac. Zakres ma do 300kg.
Michaels19
Po kostki w błocie
Posty: 188
Rejestracja: 18 maja 2014, 07:41
Motocykl: ttr 600

Re: TTR600 - wady, zalety

Post autor: Michaels19 »

temat wagi jest jeszcze do sprawdzenia na innym moto, bo jakiś margines błędu moze być przy jednym pomiarze, i tak jak pisałem wcześniej Gacek, nikt nikomu oczu nie mydli do upalania ttr sie nie nadaje ale do jazdy w terenie przy ogarniętym kierowcy jak najbardziej
https://www.youtube.com/watch?v=16z80IMHPAg

https://www.youtube.com/watch?v=CiC0NeNixBw

https://www.youtube.com/watch?v=SUQCX20Nl4c
mazi
Administrator
Posty: 1006
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: TTR600 - wady, zalety

Post autor: mazi »

Michaels19 pisze:temat wagi jest jeszcze do sprawdzenia na innym moto, bo jakiś margines błędu moze być przy jednym pomiarze, i tak jak pisałem wcześniej Gacek, nikt nikomu oczu nie mydli do upalania ttr sie nie nadaje ale do jazdy w terenie przy ogarniętym kierowcy jak najbardziej
https://www.youtube.com/watch?v=16z80IMHPAg

https://www.youtube.com/watch?v=CiC0NeNixBw

https://www.youtube.com/watch?v=SUQCX20Nl4c

To, że się da i można tym moto dużo zrobić w terenie to nie podlega wątpliwości. Baa! Nawet na 43F daje się dobrze pocisnąć, tak na podjazdach jak i przy szybszych przelotach. Kwestia aby znać możliwości tego sprzętu i nie przeginać tam gdzie to może skończyć się źle. Dobre ostre opony, trochę techniki i jest sporo zabawy.

Sedno tematu - sens przesiadki z 43F na TTR... no to każdy indywidualnie musiałby ocenić. Wg mnie zyskuje się tylko zawieszenie.
---
Pozdrawiam
mazi
qpa
Po ośki w błocie
Posty: 888
Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31

Re: TTR600 - wady, zalety

Post autor: qpa »

Zyskujesz tylko zawieszenie, hamulce i geometrię, reszta po staremu. Miałeś okazje śmigać na ttr?
mazi
Administrator
Posty: 1006
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: TTR600 - wady, zalety

Post autor: mazi »

qpa pisze:Zyskujesz tylko zawieszenie, hamulce i geometrię, reszta po staremu. Miałeś okazje śmigać na ttr?
Jeździłem, ale za mało żeby wyrobić sobie zdanie. Musiałbym z jeden dzień pociurać nią po zadupiach którymi jeżdżę na 43F. Dopiero mógłbym mieć solidne porównanie.
Hamulców mi nie brakuje, geometria 43F jest fajna... Zawiasu brakuje przy bardziej ambitnym jeżdżeniu.

PS. qpa - Ty to masz TTR od wielu lat, prawda to? Ostatnio gdzieś trafiłem na Ciebie na forum motocyklistów w postach sprzed 10 lat :-)
---
Pozdrawiam
mazi
ODPOWIEDZ