Strona 1 z 1

TTR a TT

: 25 mar 2018, 17:31
autor: hlynur
Cześć,
Mam pytanie dot. TTR. Sprawdzałem dzisiaj jedną i przy niskich obrotach miałem wrażenie, że silnik chce wyskoczyć chyba bokiem z ramy.

Najeździłem już kilka sezonów na singlach Yamahy (8 pieczątek w dowodzie rej. w TT600E, 1 w XT660R). Moje doświadczenie jest takie, że przy niższych obrotach trochę szarpie, dzwoni łańcuchem. Ale TTRa, którą dzisiaj obczajałem to mega klekot & TrakToR przy tym co znam.
Czy ten typ tak ma? Po prostu taki urok TTR?

Kolejna różnica:
Znaczne, wyczuwalne szarpnięcie przy wrzucaniu biegów. Po dłuższym postoju TT też szarpnęła raz przy wrzuceniu jedynki, ale potem już raczej na spokojnie, tylko ze słyszalnym *klik*.

Re: TTR a TT

: 25 mar 2018, 17:40
autor: Gacek
Pewne modele są pozbawione na kole elastometrycznych zderzaków i taka praca lancucha to norma w tych typach - wiec jak jezdziłeś tt w wersji e to zapewne odczuwasz taki mankament i raczej nie oczekuj aby tt s lub ttr w mieki sposób łaziła ;) .

Re: TTR a TT

: 25 mar 2018, 20:18
autor: hlynur
No nie miała zabieraka;) Nie sądziłem, że aż w takim stopniu to rzutuje na pracę napędu.

Ta była druga, którą obczajałem. Zdaje mi się, że poprzednia łaziła jakoś bardziej miękko. (może przez to, że była dużo bardziej dojechana i nie miała już siły tak wierzgać)

Re: TTR a TT

: 26 mar 2018, 14:53
autor: hlynur
Piasta z TTRE będzie pasowała do TTR?

Wg megazip np. ośka jest taka sama
99r TT600
04r TTR600

Ale czy zębatki zdawcza/zbiorcza będą tak jak trzeba, w płaszczyźnie?

Re: TTR a TT

: 27 mar 2018, 23:26
autor: ArturS
Sprawdzałem w TT600RE i pasuje koło z TT600R i TT600S, czyli w drugą stronę również. Liniowości się nie przyglądałem.