Dużo pytań o TT

Wszystko o tym motocyklu.
Courte
Czyścioch
Posty: 13
Rejestracja: 13 sty 2011, 17:34
Lokalizacja: Pabianice

Re: Dużo pytań o TT

Post autor: Courte »

mam pytanie odnośnie TT, nie będę zakładać noweg otematu. Czy jest ona wysoka? Chodzi mi o wersje TTR i TT. Mam 190cm wzrostu i nie wiem, czy nie będzie za niska dla mnie. Lubię wysokie moto.. No i czy nadaje się w teren, tor i do lekkiej turystyki ;)?
Obrazek
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2494
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Dużo pytań o TT

Post autor: Pawlo »

No niskie to one nie są. Wysokość siedzenia: TT - 920 mm, TTR - 945 mm i dla porównania TDR - 850 mm. Czyli w przypadku TTR to już 10 cm wyżej od TDR. Jeśli chodzi o TT, w teren jak najbardziej, po torze nie jeździłem jeszcze, a do turystyki to trzeba mieć twardą dupę, ale nie jest najgorzej ;)
Obrazek
maciek_tt6
Po kostki w błocie
Posty: 127
Rejestracja: 10 lut 2011, 08:18
Motocykl: yamaha tt 600e
xtz660
Lokalizacja: DKA

Re: Dużo pytań o TT

Post autor: maciek_tt6 »

mi się znakomicie jeździ TT w porównaniu z dr 650 bo jest jeszcze wyższa i cięższa co bywało problemem w terenie i tez z tym odpalaniem z kopa
romet 6szt. > simson s-50 > etz 150 > jawa 350ts >jawa 350 > etz 250 > 2x etz 251 > dr600 > xtz 660 > bandit 1200S > dr 650r > tt 600e, xtz660
Courte
Czyścioch
Posty: 13
Rejestracja: 13 sty 2011, 17:34
Lokalizacja: Pabianice

Re: Dużo pytań o TT

Post autor: Courte »

No tak ale właśnie TDR dla mnie za niska jest :D.
Miałem Aprilie ETX 125 kiedyś i była idealna :).

czyli co DR 650 niby wyższa :)? Czy TT ma rozrusznik? Jak z częściami, silnik ten sam co w XT? Do setki ile ma :)?
Aha i czy w 2 osoby da radę jakiś odcinek pokonać typu kilkudziesięciu km?

Czyli ogólnie polecicie sprzęt?
Obrazek
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Dużo pytań o TT

Post autor: Gacek »

Courte pisze: Aha i czy w 2 osoby da radę jakiś odcinek pokonać typu kilkudziesięciu km?

Czyli ogólnie polecicie sprzęt?
- pewnie wszystko jest do zrealizowania - kwestia odpornosci wytrzymałosci pasazera :lol: - z własnego doswiadczenia wiem ze jest z tym pełna masakra to bardzo karkołomna pozycja :evil: .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
Trampek
Po kostki w błocie
Posty: 228
Rejestracja: 28 cze 2010, 14:22
Lokalizacja: Rabka/ Szczecin

Re: Dużo pytań o TT

Post autor: Trampek »

Courte pisze: Do setki ile ma :)?
:evil: Proponuję od razu R1.
Kiedyś 2KF, długo nic, potem 4GV, 5CH a tera znów nic
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2494
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Dużo pytań o TT

Post autor: Pawlo »

Gacek pisze:
Courte pisze: Aha i czy w 2 osoby da radę jakiś odcinek pokonać typu kilkudziesięciu km?

Czyli ogólnie polecicie sprzęt?
- pewnie wszystko jest do zrealizowania - kwestia odpornosci wytrzymałosci pasazera :lol: - z własnego doswiadczenia wiem ze jest z tym pełna masakra to bardzo karkołomna pozycja :evil: .
Dokładnie tak jak Gacek pisze :lol: Siedzieć tam na tyle to niezły hardkor ;) Ale przypuszczam, że podobnie jest we wszystkich sprzętach tego typu :) Pewnie lepiej jest np. na Transalpie albo BMW GS itp.

Czy ogólnie polecam? Polecam chociażby z tego względu, że sprzęt jest bezawaryjny o ile ktoś nie odwalił maniany robiąc remont silnika i można zrobić kupę km-ów robiąc proste czynności serwisowe typu smarowanie :)
Najlepiej by było jakbyś przejechał się na tym sprzęcie osobiście, może jest ktoś z foruma z twojej okolicy co śmiga na TT i by ci ją użyczył w celu jazdy próbnej ;)
Obrazek
Courte
Czyścioch
Posty: 13
Rejestracja: 13 sty 2011, 17:34
Lokalizacja: Pabianice

Re: Dużo pytań o TT

Post autor: Courte »

Dzięki wielkie, jakby mi się taki sprzęt trafił, za dobrą kasę to chętnie bym go kupił :).

A, Trampek, pozdro :). Pytam ile ma do setki, a nie jaki ma v-max. Jeśli dla Ciebie to nie istotne to ok... Nie napisałem wcale, że chcę żeby moto miało ok. 3 sekund do setki. Bo jeździłem VFR 750 i dla mnie to za mocne jak po 125 jest. Dlatego szukam czegoś takiego co ma koło 5-6. I chyba TT się w tylu mieści? Nie chciałbym też żeby mnie EXC 125 brało :P...

A i TT'ka idzie z gazu na koło? Pewnie tylko z jedynki ?
Obrazek
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2494
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Dużo pytań o TT

Post autor: Pawlo »

Courte pisze:A i TT'ka idzie z gazu na koło? Pewnie tylko z jedynki ?
Na standardowych przełożeniach na dwójce trzeba mocniej szarpnąć i idzie :mrgreen: Im krótsze przełożenia tym lepiej będzie szła ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Dużo pytań o TT

Post autor: Gacek »

Courte pisze:Dzięki wielkie, jakby mi się taki sprzęt trafił, za dobrą kasę to chętnie bym go kupił :).

A, Trampek, pozdro :). Pytam ile ma do setki, a nie jaki ma v-max. Jeśli dla Ciebie to nie istotne to ok... Nie napisałem wcale, że chcę żeby moto miało ok. 3 sekund do setki. Bo jeździłem VFR 750 i dla mnie to za mocne jak po 125 jest. Dlatego szukam czegoś takiego co ma koło 5-6. I chyba TT się w tylu mieści? Nie chciałbym też żeby mnie EXC 125 brało :P...

A i TT'ka idzie z gazu na koło? Pewnie tylko z jedynki ?
- ? Courte - moim zdaniem błądzisz to nie to forum :lol: kazda porzadna seta skroi ci tyłek w terenie typu tor .Na ulicy , szutrach sprawa powinna się układać korzystniej dla tego sprzętu .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
ODPOWIEDZ