Dużo pytań o TT

Wszystko o tym motocyklu.
Maciach
Czyścioch
Posty: 5
Rejestracja: 29 gru 2010, 07:20

Dużo pytań o TT

Post autor: Maciach »

Witam!

Zaraz po nowym roku chce kupić TTR 600 z 2003. Nigdzie niemogę znaleść porównań wersji kopanej z guzikową.
Od znajomego chce wziąść guzikowca.
po zdjęciach jedynie wyczaiłem że tylni amor to nie ohlins a sachs, jakie to ma przełożenie w rzeczywistości?
Jaka jest różnica w wadze między wersją kopaną a a guzikową? i jakie są jeszcze pozatym różnice?
Niestety tych informacji nie mogę znaleść nigdzie :( ale szczerze powiem ze nie czytałem obco języcznych stron.
Dzięki za podpowiedzi.
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2496
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Dużo pytań o TT

Post autor: Pawlo »

Różnią się przede wszystkim zawiechą. Dodatkowo ten z rozruchajką ma akumulator i inne pierdoły potrzebne do elektrycznego odpalenia ;) Zbędne kilogramy moim zdaniem, lepiej pokopać i mieć lepszą zawiechę.
Polecam lekturę, m. in. o różnicach :
http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=77741
Obrazek
ralf
Po kostki w błocie
Posty: 145
Rejestracja: 27 gru 2010, 11:02
Motocykl: wr 500 ttr 600 exc 520

Re: Dużo pytań o TT

Post autor: ralf »

www.tt600r.de tyko przetłumacz google.
Maciach
Czyścioch
Posty: 5
Rejestracja: 29 gru 2010, 07:20

Re: Dużo pytań o TT

Post autor: Maciach »

no to spróbuje na niemieckim forum. temat z forum motocyklistów nie wnosi nic nowego:-)

szukam konkretnej informacji dotyczącej rocznika 2003, modelu bez upsów z jednym rozrusznikiem na guzik:-)

zastanawiam się też na dr650 z rocznika 2006. i zabardzo nie wiem co wybrać. może ktoś tu ma doświadczenia?
Maciach
Czyścioch
Posty: 5
Rejestracja: 29 gru 2010, 07:20

Re: Dużo pytań o TT

Post autor: Maciach »

Panowie, weźcie mnie nakierujcie.
czy jest opcja zeby wersja guzikowa ważyła 20kg więcej i do tego miała poobcinane skoki zawieszeń o z 280 tył przód na 230mm?
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2496
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Dużo pytań o TT

Post autor: Pawlo »

Maciach pisze:Panowie, weźcie mnie nakierujcie.
czy jest opcja zeby wersja guzikowa ważyła 20kg więcej i do tego miała poobcinane skoki zawieszeń o z 280 tył przód na 230mm?
Jest taka opcja, może z tą wagą trochę mniej, ale na pewno moto jest niższe.
A DR mają problem głównie z głowicami, padają chyba przy każdej pojemności. Miałem wcześniej DR 125 i w sumie się go pozbyłem, bo nie chciałem drugi raz bawić się z głowicą :|
A można wiedzieć dlaczego tak bardzo chcesz mieć wersję z rozrusznikiem? :)
Obrazek
Maciach
Czyścioch
Posty: 5
Rejestracja: 29 gru 2010, 07:20

Re: Dużo pytań o TT

Post autor: Maciach »

Jak miałem dr350 to problemów niemiałem z głowicą. kupiłem bardzo ładną sztukę.
dr 650 po 2000? miało duże zmiany konstrukcyjne w silniku. oferowany jest w stanach do tej pory.
na guziku mi jakos strasznie nie zależy. ale pare razy kopiąc sprzęta mnie ch*** szczelał. ja wiem: kopnąć trzeba umieć:-)

niechce jeździć hardcorowo, ani żadnych przeprawówek. w zasadzie jakieś szutry, delikatna turystyka motocyklowa.
max na weekend. może gdzieś dalej ale nie koniecznie. grunt żeby bylo lekkie i mało problematyczne. jeździłem africą twin.
ale nijak tym jeździć lekko i przyjemnie po wertepach.
Awatar użytkownika
terenowiecc
Administrator
Posty: 1734
Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
Motocykl: LC4
Lokalizacja: LCH

Re: Dużo pytań o TT

Post autor: terenowiecc »

Pawlo pisze:A DR mają problem głównie z głowicami, padają chyba przy każdej pojemności. Miałem wcześniej DR 125 i w sumie się go pozbyłem, bo nie chciałem drugi raz bawić się z głowicą :|
DR 650 SE to zupełnie inny motocykl, oprócz nazwy nie ma on za wiele wspólnego ze starymi DR. Silnik w SE to nowa, specjalnie zaprojektowana do tego motocykla jednostka napędowa, pozbawiona wad poprzedniczki. Ludzie na tych motocyklach zwiedzili na prawdę ogromną część globu.
Co nie zmienia faktu, że wolałbym TT :D A jakbym się zastanawiał nad DR650SE to bym wolał poszukać XR650R :mrgreen:

Co do guzika to po prostu wygoda, czasami w dziczy gdzieś w koleinie czy na ostrym podjeździe gdzie moto zgaśnie i nie ma jak skoczyć na kopniak guzik bywa zbawienny ;)

Na twoim miejscu Maciach rozważałbym dwie opcje: XR650R i TTR, z naciskiem na to pierwsze oczywiście (z wiadomych względów :D ).
estera
Czyścioch
Posty: 7
Rejestracja: 16 sty 2011, 20:30
Lokalizacja: Lublin

Re: Dużo pytań o TT

Post autor: estera »

Widzę Maciach że szukałeś takiego sprzęta ja :) ,a plota głosi że łyknąłeś 100% Włoszkę :P
YOUKONN
Lubiący błoto
Posty: 69
Rejestracja: 20 sie 2010, 17:15

Re: Dużo pytań o TT

Post autor: YOUKONN »

terenowiecc pisze: Co nie zmienia faktu, że wolałbym TT :D A jakbym się zastanawiał nad DR650SE to bym wolał poszukać XR650R :mrgreen:

Co do guzika to po prostu wygoda, czasami w dziczy gdzieś w koleinie czy na ostrym podjeździe gdzie moto zgaśnie i nie ma jak skoczyć na kopniak guzik bywa zbawienny ;).
Cały czas zastanawiam sie dlaczego nikt nie pamięta o Xr650L
Rozrusznik jest...masa calkiem , zawias przyjemny i cena bardzo przyjemna
ODPOWIEDZ