Ustawianie luzów zaworów DJ02
-
- Lubiący błoto
- Posty: 26
- Rejestracja: 17 sie 2014, 21:04
- Motocykl: XT600E, KLX250S
Ustawianie luzów zaworów DJ02
Hej, posiadam XT600 model DJ02'2002 i service manual (niestety nie bardzo nie wiadomo do jakiego modelu), który precyzuje dopuszczalne luzy zaworowe IN 0,05-0,10 oraz Ex 0,12-0,17.
Pytanie czy to się Waszym zdaniem zgadza?
Pozdrawiam
Pytanie czy to się Waszym zdaniem zgadza?
Pozdrawiam
-
- Lubiący błoto
- Posty: 26
- Rejestracja: 17 sie 2014, 21:04
- Motocykl: XT600E, KLX250S
Re: Ustawianie luzów zaworów DJ02
Serwisówka dostępna na forum dla XT600E pokazuje in 0,07 - 0,12 (zaś wydechowe taki sam zakres)..
-
- Lubiący błoto
- Posty: 26
- Rejestracja: 17 sie 2014, 21:04
- Motocykl: XT600E, KLX250S
Re: Ustawianie luzów zaworów DJ02
Rozmawiałem z serwisem Ringroad w Krakowie - nie byli uprzejmi podzielić się wiedzą. Zapraszają na serwis..
- fakir
- Po kostki w błocie
- Posty: 314
- Rejestracja: 03 wrz 2014, 10:15
- Motocykl: VFR750 & XT600 1VJ
- Lokalizacja: Poznań
Re: Ustawianie luzów zaworów DJ02
Takie powinny być luzygz1000 pisze:Serwisówka dostępna na forum dla XT600E pokazuje in 0,07 - 0,12 (zaś wydechowe taki sam zakres)..
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
-
- Lubiący błoto
- Posty: 26
- Rejestracja: 17 sie 2014, 21:04
- Motocykl: XT600E, KLX250S
Re: Ustawianie luzów zaworów DJ02
Hej, luzy skontrolowane i ustawione, ale miałem problem z tym jak upewnić się, że cylinder jest w pozycji TDC.... Ktoś może podpowiedzieć coś praktycznego?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- fakir
- Po kostki w błocie
- Posty: 314
- Rejestracja: 03 wrz 2014, 10:15
- Motocykl: VFR750 & XT600 1VJ
- Lokalizacja: Poznań
Re: Ustawianie luzów zaworów DJ02
Obracasz wal w lewo za pomocą nasadki 19mm (po odkreceniu zaślepki rewizyjnej na środku pokrywy alternatora)
Musisz ustawić tłok w najwyższym położeniu, możesz to sprawdzić za pomocą patyczka z tworzywa, wkładając go przez otwór po wkrecenie świecy zapłonowej.
Dodatkowo możesz skontaktować to na znakach które są naniesione na kole magnesowym - znaki widać przed górne okienko rewizyjne w pokrywie alternatora.
Ważne aby tłok był w górnym położeniu zaraz po zamknięciu zaworów ssących
Musisz ustawić tłok w najwyższym położeniu, możesz to sprawdzić za pomocą patyczka z tworzywa, wkładając go przez otwór po wkrecenie świecy zapłonowej.
Dodatkowo możesz skontaktować to na znakach które są naniesione na kole magnesowym - znaki widać przed górne okienko rewizyjne w pokrywie alternatora.
Ważne aby tłok był w górnym położeniu zaraz po zamknięciu zaworów ssących
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
-
- Lubiący błoto
- Posty: 26
- Rejestracja: 17 sie 2014, 21:04
- Motocykl: XT600E, KLX250S