mocowania silnika TTR 600

Forum poświęcone modyfikacjom TT.

mocowania silnika TTR 600

Postprzez michcio1985 » 13 sty 2019, o 17:28

panowie w ttr jest znanym problemem że wyrabiają się otwory w karterach przez które przechodzą śruby mocujące silnik, przez co porusza się on w ramie. widać gołym okiem jajko otworu. czy ma ktoś z was patent jak to naprawić. Myślę o rozwierceniu otworów i wprasowaniu stalowych tulejek.

wszystkie sugestie mile widziane
michcio1985
Po kostki w błocie
 
Posty: 162
Dołączył(a): 5 paź 2015, o 19:49
Lokalizacja: Suwałki
Motocykl: XT 600

Re: mocowania silnika TTR 600

Postprzez Gacek » 13 sty 2019, o 20:51

Ja nie wiem jak w ttr ale w moim xt wszystko włazi z luzem i w ramę i kartery .
Jest adekwatny moment jakim należy dociągać śruby natomiast jak ktoś posiada adekwatna wiedzę i ma jakieś konkretne sugestie to też z chęcią posilę się taką wiedzą - poczytam 8-) .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Avatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
 
Posty: 4542
Dołączył(a): 2 paź 2010, o 17:12
Lokalizacja: SB
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994

Re: mocowania silnika TTR 600

Postprzez michcio1985 » 14 sty 2019, o 19:41

Będę rozwiercał otwory gwintował na 16mm i wkręce na klej stalowe tulejki z dziurą 10mm czyli tyle ile ma śruba mocująca. Na zapietym biegu przy ruszaniu silnik wyraźnie "przysiada" w ramie. Ten problem w głównej mierze dotyczy Ttr-ek. Kto ma niech sprawdzi.
michcio1985
Po kostki w błocie
 
Posty: 162
Dołączył(a): 5 paź 2015, o 19:49
Lokalizacja: Suwałki
Motocykl: XT 600

Re: mocowania silnika TTR 600

Postprzez Tygrys » 15 sty 2019, o 07:17

Cześć kolego a sprawdziles czy mięsa jest na 16 bo nie chce się wymadrzac ale jak znam konstrukcje japońskie to zapasów ani nadwymiarow to oni nie projektują .Rozumuje że kartery masz złożone jeśli tak to zanim zaczniesz rozwiercac - to tylko moje zdanie - proponował bym zobaczyć je od środka np schemat, olx , allegro. Rozumiem ze przód jest ok tylko tyl wyrobiony u góry są tulejki ( nie wiem czy do wyjecia bez rozpolawiania ) a na dole robił bym jak najmniej np po 1 mm na stronę . U mnie w tt600 4gv mimo urwanego górnego mocowania silnika nic takiego się nie działo - trzeba kontrolować dokrecac. Hej powodzenia.
Avatar użytkownika
Tygrys
Po kostki w błocie
 
Posty: 247
Dołączył(a): 7 cze 2017, o 13:49
Motocykl: Był tt600 s 4GV jest xr600


Powrót do TT600 - Innowacje i udoskonalenia...

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron