NormaEuro 4 (off)

Forum poświęcone modyfikacjom TT.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Filipe
Lubiący błoto
Posty: 41
Rejestracja: 25 sie 2017, 07:42
Motocykl: Yamaha TT 600 R . 2000r
Lokalizacja: Warszawa

NormaEuro 4 (off)

Post autor: Filipe »

Takie ciekawostki trafiłem od Fabio Giani, numer z kabelkiem znamy wszyscy natomiast mod dolotu i przestawienie gażnika ?

Obrazek
Obrazek

Fabio i modyfikacja
Obrazek
Awatar użytkownika
Lukas71
Lubiący błoto
Posty: 47
Rejestracja: 25 wrz 2017, 19:56
Motocykl: Yamaha TT 600 RE

Re: NormaEuro 4 (off)

Post autor: Lukas71 »

Czy nie lepiej po prostu wywalić ten gumowy snorkel dolot ?
Awatar użytkownika
Filipe
Lubiący błoto
Posty: 41
Rejestracja: 25 sie 2017, 07:42
Motocykl: Yamaha TT 600 R . 2000r
Lokalizacja: Warszawa

Re: NormaEuro 4 (off)

Post autor: Filipe »

Czy lepiej to nie wiem, na pewno obróbka tej gumy nie była by taka prosta. Są na rynku takie specjalne wloty dodatkowe z małym filterkiem myślę że to lepszy sposób.

https://smugi.pl/product-pol-2132-Tulej ... filtr.html
nunnnek
Lubiący błoto
Posty: 25
Rejestracja: 19 lut 2018, 10:35
Motocykl: Yamaha TTR600

Re: NormaEuro 4 (off)

Post autor: nunnnek »

Wytłumacz mi co on tam zrobił oprócz rozłączenia tego kabelka ? Jakie mody przy gaźniku i dolocie?
Awatar użytkownika
Dalti
Po kostki w błocie
Posty: 217
Rejestracja: 13 lip 2016, 05:55
Motocykl: RX125,XL600V , TT600R ,530EXC zabawki
Lokalizacja: Przemyśl

Re: NormaEuro 4 (off)

Post autor: Dalti »

nunnnek pisze:Wytłumacz mi co on tam zrobił oprócz rozłączenia tego kabelka ? Jakie mody przy gaźniku i dolocie?
Szybsze otwarcie gaźnika podciśnieniowego CV czyli zmniejszenie granicy 7mm standardowych .zwiększenie tego dystansu(dokręcenie) powoduje zmniejszenie granicy otwarcia. Co do czarodziejskiego kabelka to NIC co by było odczuwalne dla ciebie fizycznie ale dla urządzeń pomiarowych TAK.Ten gaźnik nie jest wstanie wykrzesić z tego pieca nic więcej jak 1 horsa. Przerabiałem to na swoim z większymi dyszami i z otwartym air booksem bogatsza\uboższa mieszanka dysze , itp....tak wiec te ścięcie lub jak ktoś woli wygładzenie wlotu powietrza jest śmieszne ,i po za większym zużyciem paliwa nie osiągniesz nic więcej ,troszkę bardziej agresywne oddanie mocy tego wolnoobrota młota ;) Jedynym sensownym rozwiązaniem jest zamontowanie gaźnika mechanicznego i dobranego kolektora ,ale jak Kiepski mówi "To nie są tanie rzeczy" ,przynajmniej będziesz miał odczuwalne do 5kM więcej.
ODPOWIEDZ