Różnica między deklami

Forum dotyczące problemów technicznych związanych z jednostką napędową i układem zasilania w XT
ODPOWIEDZ
XarturX600
Czyścioch
Posty: 17
Rejestracja: 12 lip 2022, 11:06
Motocykl: Yamaha XT 6002kf

Różnica między deklami

Post autor: XarturX600 »

Mam takie pytanko mam 2kfa na starym typie dekla taki jak w 43f zamówiłem od tego nowego typu jak w 3tb lecz wyciągnięty z silnika 2kf i teraz pytanko rozstaw śrub taki sam wszystko by pasowało lecz nie zwróciłem uwagi na to że w moim u góry od strony wewnętrznej między otworami przez które przechodzą górne śruby od dekla filtra oleju jest taki jakby wlot a w tym deklu który zamówiłem tego nie ma jakie to ma za zadanie i czy mogę tak składać dodal bym fotki o co chodzi lecz nie mam pojęcia jak to tutaj zrobić 😅
frendzel33
Lubiący błoto
Posty: 65
Rejestracja: 18 lis 2020, 07:52
Motocykl: XTZ750, XT600 2kf

Re: Różnica między deklami

Post autor: frendzel33 »

Przez te otwory olej płynie. Z tego co pamiętam, można je normalnie śrubami zakręcić
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2478
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S 4GV
Jest KTM 690 Duke ''11
Lokalizacja: Wrocław

Re: Różnica między deklami

Post autor: Pawlo »

Jeśli mówisz o przewodzie olejowym z pokrywy sprzęgła do prawego karteru to jest to dodatkowy natrysk oleju na tryby w skrzyni biegów, dokładnie to z tego co pamiętam rozchodzi się o tryby 5. biegu. Starsze modele, które tego nie miały były narażone na przyśpieszone zużycie/wycieranie się zębów tych trybów, skrzynia zaczynała wyć, potem było już tylko gorzej. Jak dla mnie to bezsens zaślepiać ten kanał, ale to twój sprzęt, rób jak uważasz.
Obrazek
XarturX600
Czyścioch
Posty: 17
Rejestracja: 12 lip 2022, 11:06
Motocykl: Yamaha XT 6002kf

Re: Różnica między deklami

Post autor: XarturX600 »

Pawlo pisze: 17 sie 2022, 19:42 Jeśli mówisz o przewodzie olejowym z pokrywy sprzęgła do prawego karteru to jest to dodatkowy natrysk oleju na tryby w skrzyni biegów, dokładnie to z tego co pamiętam rozchodzi się o tryby 5. biegu. Starsze modele, które tego nie miały były narażone na przyśpieszone zużycie/wycieranie się zębów tych trybów, skrzynia zaczynała wyć, potem było już tylko gorzej. Jak dla mnie to bezsens zaślepiać ten kanał, ale to twój sprzęt, rób jak uważasz.
Tylko że u mnie nie ma tego starsza wersja 2kf a dekiel mam właśnie z tym wyjściem i musiałem to zaslepic żeby olej nie leciał
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2478
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S 4GV
Jest KTM 690 Duke ''11
Lokalizacja: Wrocław

Re: Różnica między deklami

Post autor: Pawlo »

Nie skumałem zbytnio pierwszego posta, myślałem, że zakupiłeś pokrywę bez otworu, a olej wydobywa się z karteru. No to w takim wypadku jak mówisz temat jest prosty i jest jedno wyjście - zaślepiasz i tyle ;)
Obrazek
ODPOWIEDZ