Strona 3 z 6

Re: xt 600 3tb

: 17 paź 2014, 11:00
autor: mazi
Gacek pisze:Właściwie to ciężko stwierdzić mi realnie na obecna chwilę czy zbiera sie miedzy silnikiem a osłoną błoto .całą przestrzeń mam wypełnioną wełną z nierdzewki .
Kwestia opłacalności to drugorzędna sprawa :) materiał który użyłem kupiłem po prostu na złomie bo na hurtowni 2 m 2 to ok 400 zeta 8-) to co nabyłem starczyło by na 3 osłony koszt to 60 zł .Mało mam okazji aby ćwiczyć tig w łączeniu alu wiec wykorzystałem okazję aby popróbować :D - jedyny kłopotliwy mankament to taki ze 5 t podnośnik giął mi wszelkie konstrukcje które wymodziłem sobie aby dogiąć 4 mm materiał jaki zdobyłem na osłonę :shock: .

Hehe, spawanie tigiem to fajna zabawa, więc rozumiem.

Na codzień "smarkam" co mi trzeba MIGiem, ale jak u Lewego pobawiłem się TIGiem to stwierdzam, że te dwie technologie dzieli przepaść! Super spawało mi się TIG'iem... choć żebym zaczął sam poprawnie spawać i ustawiać automat to musiałbym baaardzo dużo materiału zepsuć :-/

Re: xt 600 3tb

: 19 paź 2014, 16:43
autor: glina
Co to za akcesoryjny wydech i jak się sprawuje ?

Re: xt 600 3tb

: 19 paź 2014, 17:23
autor: Gacek
Wydech to tez taka własnoręczna zmota jak cała reszta :lol:

Re: xt 600 3tb

: 19 paź 2014, 17:24
autor: Pawlo
I nie chcesz wiedzieć co tam jest wsadzone jako wygłuszka :biker:

Re: xt 600 3tb

: 20 paź 2014, 19:53
autor: piotrek023
Ale Ty jesteś rzeźbiarz artysta, szacun ! Napisz w jaki sposób zrobiłeś ten bak i zadupek ? jaki to materiał, żywica jakaś ? bak jest z tego samego materiału ?

Re: xt 600 3tb

: 22 paź 2014, 03:32
autor: Gacek
Pierwotnie boczki i podstawę pod siedzenie wykonałem z z taniej żywicy poliestrowej - minus spora waga i duża sztywność .
W późniejszym etapie ogon i boczki połączyłem w jeden element i wykonałem to z epidiamu 5 z tego co zbiornik .
Epidiam 5 i utwardzacz Z1 to gęsta żywica wiec podczas laminowania zatapiania maty i tkaniny posiłkowałem się ciepłym powietrzem z suszarki do włosów - opalarki aby maksymalnie zwiększyć przesycenie żywicy.

Re: xt 600 3tb

: 27 sie 2016, 15:39
autor: Gacek
Moja nowa zajawka :lol: mój " predatorek " bedzie miał inne sety
https://zapodaj.net/0c32bc5cd6ffa.jpg.html
https://zapodaj.net/d49d3c6b820dd.jpg.html
https://zapodaj.net/117a4a1ae9253.jpg.html

faza robocza pochwalę się wcześniej przed uzyciem ```````````` bo jak nic z tego nie wyjdzie to pewnie bym o tym zapomniał i nie zamieścił (to aluminium :slinka: )tego jak wielu innych spraw które robiłem (takie nowe hobby ) z zabawy z xt ostatnio wyłazi nazwę to "kowalstwo piwne " to jest dobry sport aby wypić browara i nie prowokować baby :P .

Re: xt 600 3tb

: 30 sie 2016, 14:35
autor: Gacek
Przyznam się ze nigdy bym się nie przypuszczał ze przeniesienie obciążenia z setów na ramę niżej przyniesie taki w pierwszych wrażeniach pozytywny skutek :D nie pozostało nic innego jak przetestować to w trudniejszych warunkach :geek: .

Re: xt 600 3tb

: 31 sie 2016, 10:38
autor: mazi
dawaj fotki efektu koncowego

Re: xt 600 3tb

: 31 sie 2016, 16:53
autor: Gacek
Mazi efekt końcowy to zapewne będzie zdjęcie jak to się topi w tyglu :lol:
na roboczo do testowania wygląda to tak z prawej strony
https://zapodaj.net/eafd06c029b13.jpg.html
na lewą zabrakło mi pamięci w telefonie :facepalm: .
Przyznam się ze w tej kowalskiej twórczości często to co robię podlega korekcie - ja potrzebuję jazdy i czasu aby mi się z tym wszystkim dobrze jeździło ,chociaż po dzisiejszej glebie (na delikatnym podjexdzie poszedł mi w piona i opuściłem go skokiem ratunkowym zeskakując w tył )xt wyskoczył spode mnie niefart polegał na tym ze położył się kierą w kierunku spadku :evil: .
Ile trzeba mieć pary aby takiego kloka postawić do piona na nazwijmy to delikatnej pochyłości :? .
Uwielbiam jazdę na swoim "predatorku" ale jak przyjdzie walczyć z jego masą to zaczynam się zastanawiać czy nie ładować jakichś anaboli bo z dnia na dzień człek starszy się robi , sił już nie przybywa :| .
Aha zapomniałem dodać aby było bez zmyłki prześwit praktyczny pod masą moto stojącego na kołach to około 30 cm ;) .