TT600S
- terenowiecc
- Administrator
- Posty: 1734
- Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
- Motocykl: LC4
- Lokalizacja: LCH
Re: TT600S
Dziwna taka ta TT, czysta jakaś
Tylko mycie z prac zimowych czy jeszcze coś planujesz?
Pzdr
M
Tylko mycie z prac zimowych czy jeszcze coś planujesz?
Pzdr
M
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2499
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: TT600S
Na pewno przed sezonem będzie wymieniony rozrząd, uszczelniacze zaworowe i uszczelniacze w lagach. W kalamity napcham jeszcze smaru i tyle. Chyba, że coś wyjdzie w praniu po ściągnięciu głowicy Chciałbym jeszcze odświeżyć trochę osłonę pod silnik i pokombinować coś z przednim światłem, ale to są już pierdoły takie. Jak coś wykombinuję to na pewno będzie info + foty
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2499
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
- terenowiecc
- Administrator
- Posty: 1734
- Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
- Motocykl: LC4
- Lokalizacja: LCH
Re: TT600S
No teraz to pikny czoper będzie, taki błyszczący
-
- Po ośki w błocie
- Posty: 888
- Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31
Re: TT600S
oj tam oj tam ;] ja też lubie sobie wypolerowaćto i owo choć i tak wiem ze po pierwszym gibanu wróci to do stanu przed robotą
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2499
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: TT600S
Zima jest, moto stoi to coś trzeba robić, przynajmniej oko cieszy A we wtorek ma być 10 stopni prawie, to trzeba się przejechać
Problem jest za to ze zmianą oświetlenia. Oryginalna żarówka 35W to totalna porażka. Po wsadzeniu żarówki H4 palą się długie i mijania naraz, a po chwili klosz zaczyna się smażyć Najlepszym wyjściem byłby xenon, bo bierze te 35W i nie oddaje ciepła, ale nie chce się nawet zapalić tylko mruga, a przetwornica cyka. Zapewne prądnica za słaba, bo xenon do startu potrzebuje sporo amper. Jest na to jakaś rada oprócz przewijania cewek? Spróbuje jeszcze podłączyć bezpośrednio pod regulator, a jak nie to czołówka na kask i tyle
Problem jest za to ze zmianą oświetlenia. Oryginalna żarówka 35W to totalna porażka. Po wsadzeniu żarówki H4 palą się długie i mijania naraz, a po chwili klosz zaczyna się smażyć Najlepszym wyjściem byłby xenon, bo bierze te 35W i nie oddaje ciepła, ale nie chce się nawet zapalić tylko mruga, a przetwornica cyka. Zapewne prądnica za słaba, bo xenon do startu potrzebuje sporo amper. Jest na to jakaś rada oprócz przewijania cewek? Spróbuje jeszcze podłączyć bezpośrednio pod regulator, a jak nie to czołówka na kask i tyle
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: TT600S
Ładnie masz zdziobaną tą osłonę aż się wierzyć nie chce - muszę w wolnej chwili spojrzeć z dołu na swój silnik bo aż mnie ciarki przeszły a ja nie mam aż tak solidnej osłony .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- terenowiecc
- Administrator
- Posty: 1734
- Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
- Motocykl: LC4
- Lokalizacja: LCH
Re: TT600S
Aż taka lipa z tą latarką? W XT tez szału nie ma ale w nocy kilka metrów przed sobą widzęPawlo pisze:Zima jest, moto stoi to coś trzeba robić, przynajmniej oko cieszy A we wtorek ma być 10 stopni prawie, to trzeba się przejechać
Problem jest za to ze zmianą oświetlenia. Oryginalna żarówka 35W to totalna porażka. Po wsadzeniu żarówki H4 palą się długie i mijania naraz, a po chwili klosz zaczyna się smażyć Najlepszym wyjściem byłby xenon, bo bierze te 35W i nie oddaje ciepła, ale nie chce się nawet zapalić tylko mruga, a przetwornica cyka. Zapewne prądnica za słaba, bo xenon do startu potrzebuje sporo amper. Jest na to jakaś rada oprócz przewijania cewek? Spróbuje jeszcze podłączyć bezpośrednio pod regulator, a jak nie to czołówka na kask i tyle
- mateusz50007
- Lubiący błoto
- Posty: 86
- Rejestracja: 19 sty 2011, 15:08
- Motocykl: XT 600 Z TENERE 3AJ
- Lokalizacja: Bodaczów
Re: TT600S
Jakiś czas temu w lesie spotkałem faceta na LC4 i miał wstawiony wielki okrągły halogen hella zamiast orginalnego, mówi że w nocy po zapaleniu robi się jak wdzień.
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2499
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: TT600S
Gacek, w kilku miejscach osłona jest aż wypukła z drugiej strony
Co do lampy, lipa jest. Mam porównanie z poprzednim moto, miałem tam H4, dodatkowo z jakąś żarówką Phillipsa - cud miód, w nocy widziałem po czym jadę, znaki drogowe to aż się świeciły w nocy, a i w dzień mnie widzieli Teraz mam problem, nie tyle z przypasowaniem żarówki, bo w miejsce oryginalnej S2 wchodzi każda H4, ale problem jest z zasileniem tego. Co mi po tym, że walne lampę na pół przodu jak będzie tam ledwo świecąca żarówka 35W
Co do lampy, lipa jest. Mam porównanie z poprzednim moto, miałem tam H4, dodatkowo z jakąś żarówką Phillipsa - cud miód, w nocy widziałem po czym jadę, znaki drogowe to aż się świeciły w nocy, a i w dzień mnie widzieli Teraz mam problem, nie tyle z przypasowaniem żarówki, bo w miejsce oryginalnej S2 wchodzi każda H4, ale problem jest z zasileniem tego. Co mi po tym, że walne lampę na pół przodu jak będzie tam ledwo świecąca żarówka 35W