Strona 4 z 6

Re: sterownik CDI 5CH-01

: 03 wrz 2011, 17:07
autor: Peck
Moduł jest od IgniTech jak pisał Loko.
Jeszce tylko muszę wyregulować gaźnik, i będzie wszystko działać.
Odnośnie modyfikacji mapy zapłonu, to na razie dam sobie spokój.
Muszę się nacieszyć jazdą, właściwie moto mam wyłączone od 2 miesięcy przez tą historię.
Ale może kiedyś.

Re: sterownik CDI 5CH-01

: 06 wrz 2011, 21:33
autor: Gacek
Panowie to z ciekawości zapytam ? w ttr moduł chodzi na mapie ? Jestem zupełnie zielony w temacie ale kiedyś zaglądałem do modułu xt (to żadnej mapy tam nie znalazłem :lol: ) - a tak poważnie to jakby dwa ukł podobnie zbudowane co świadczyło by (przy mojej znikomej wiedzy) ze jest to jakiś stały ukł bez możliwości jakichkolwiek modyfikacji .

Re: sterownik CDI 5CH-01

: 08 wrz 2011, 18:31
autor: Peck
Też nie jestem biegły w temacie elektroniki sterującej zapłonem, ale z tego co pisał jeden z kolegów to XT ma jak by dwa moduły w jednym i dwa garby na magnecie. Przy pewnych obrotach po prostu pracuje jedna część modułu a przy innych ta druga.
W TTR można indywidualnie ustawić wyprzedzenia zapłonu dla każdego poziomu obrotów.
Więc każdy może ustawić sobie tak zapłon jak mu pasuje. Do jego sposobu jazdy.
Podobno umożliwia to ten moduł który kupiłem.
Jak kiedyś przyjdzie mi chęć pogrzebać w ustawieniach zapłonu, to napiszę o efektach.
Ale raczej już nie w tym sezonie ;)

Re: sterownik CDI 5CH-01

: 09 wrz 2011, 08:57
autor: Gacek
Dwa garby na magnecie to automatyczny przerywacz :| (niech ktoś mnie poprawi jak zgrzeszyłem ),a cała reszta podobnych mniejszych garbów to ?

Re: sterownik CDI 5CH-01

: 09 wrz 2011, 09:28
autor: qpa
Garby to miejsce w którym następuje zapłon, do pewnych obrotów to garb nr 1 a powyżej garb nr 2 ;]

Re: sterownik CDI 5CH-01

: 09 wrz 2011, 13:50
autor: Gacek
qpa pisze:Garby to miejsce w którym następuje zapłon, do pewnych obrotów to garb nr 1 a powyżej garb nr 2 ;]
- Skoro tak to po co dwie ścieżki w module ? :roll: swobodnie mogło by lecieć jedną ? skoro sygnał z czujnika podawany był by z dwóch pozycji ( kątów ).. nie twierdzę ze nie jest jak piszesz - ale sporo informacji od rzekomo znających się ludzi zrobiło mi już nie raz melanż w głowie :roll:
http://zaplon.pl.tl/CDI-_SYSTEM-.htm tu jest animacja odnośnie działania nadal jestem w błedzie ? :mrgreen:

Re: sterownik CDI 5CH-01

: 12 wrz 2011, 18:48
autor: Pawlo
Gacek pisze:Skoro tak to po co dwie ścieżki w module ? :roll: swobodnie mogło by lecieć jedną ? skoro sygnał z czujnika podawany był by z dwóch pozycji ( kątów )
Może podaje z dwóch na raz, a moduł po prostu to rozdziela? Ale to tylko taka luźna dygresja ;)

Re: sterownik CDI 5CH-01

: 13 wrz 2011, 17:37
autor: Gacek
Sam nie wiem :mrgreen: - spotkałem się kiedyś z takim opisem budowy bezstykowego przerywacza .Wiec wydaje mi się ze odpowiada to temu co napotkałem w xt .Jak będę miał kiedyś więcej czasu zerknę do środka może mnie się coś rozjasni bardziej pod dynią :P .

Re: sterownik CDI 5CH-01

: 24 lut 2012, 19:56
autor: dawdaw860
Witam
Pilnie poszukuję modułu do TTR 600R z 2002 r. palona z kopki. Nr modułu 5CH-85540-01-00. Oczywiście może być używany. Kupiłem moto w którym nie ma modułu więc naprawa nie wchodzi w grę. Może jakieś rady albo zagraniczne sklepy które oferują takie modułu w rozsądnych pieniądzach? Mój mail ivecoczesci@o2.pl

Re: sterownik CDI 5CH-01

: 27 lut 2012, 18:57
autor: ralf
mialem ten sam problem. kupilem spalony za flaszke wódy,wyslalem do ostrołeki i za 3,5 stówy zrobili ;) jest problem z tymi modulami.... spróbuj z tym czeskim.