moje xt600 3uw

Pokaż innym swój motocykl!
Awatar użytkownika
ogur69
Po kostki w błocie
Posty: 298
Rejestracja: 21 sty 2010, 21:40
Lokalizacja: witnica

moje xt600 3uw

Post autor: ogur69 »

mam go połtora roku narazie oprucz standardowych serwisowych prac nic się niedziało używam 50/50 off-on road
Obrazek
Obrazek
ludzie dzielą się na czystych i szczęśliwych
Awatar użytkownika
Tatsu
Lubiący błoto
Posty: 52
Rejestracja: 17 sty 2010, 16:39

Re: moje xt600 3uw

Post autor: Tatsu »

No i doczekałem się Twojej prezentacji. śliczna XT-ka. Te 50 on road to bagniska w polach rozumiem :lol: , reszta w terenie.
Z tego co rozeznałem to i serwis, to za dużo by utrzymać to przy życiu. Super motocykle :!: poczciwe XT-ki.
Awatar użytkownika
ogur69
Po kostki w błocie
Posty: 298
Rejestracja: 21 sty 2010, 21:40
Lokalizacja: witnica

Re: moje xt600 3uw

Post autor: ogur69 »

offroad jest prawie nonstop tyleże są to mniejsze kilometry gdyż czasem robie 1000km w jeden łikend po czarnym śliczna też nie jest niemiec wykastrował troche przedni błotnik coby przy szybszej jeżdzie kierownica nie wężykowała ma to zalety na trasie lecz w terenie bardzo szybko gogle są zapierdolone oraz przednia lampa
ludzie dzielą się na czystych i szczęśliwych
Awatar użytkownika
ogur69
Po kostki w błocie
Posty: 298
Rejestracja: 21 sty 2010, 21:40
Lokalizacja: witnica

Re: moje xt600 3uw

Post autor: ogur69 »

oto nowe klocki tylne które nakleiłem z okładzin sprzęgłowych żuka poprzednie wytrwały około 1200km w czwartek założyłem nowo naklejone klocki i po rajdzie dziś zaglądnołem i jest sama blacha bez okładzin po 450km w trudnym offie podobny przebieg wytrzymywały klocki organiczne EBC za 60pln z wysyłką oto foty klocków przed rajdem
Obrazek
Obrazek
a teraz dzisiejsza inspekcja pokazująca gołą stal klocków tarcza troche dostała po dup..
Obrazek
ludzie dzielą się na czystych i szczęśliwych
Awatar użytkownika
terenowiecc
Administrator
Posty: 1734
Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
Motocykl: LC4
Lokalizacja: LCH

Re: moje xt600 3uw

Post autor: terenowiecc »

ogur, jestem Twoim fanem! :)
Awatar użytkownika
Kula
Po ośki w błocie
Posty: 623
Rejestracja: 25 sty 2010, 19:11
Motocykl: XR 400R
Lokalizacja: Sadłuki

Re: moje xt600 3uw

Post autor: Kula »

no trzeba przyznać, że Ogur ma łeb nie od parady ;)
Motorynka -> Simson S51 -> Suzuki Dr 125 SE -> Honda Varadero 125 -> Pełnoletnia Yamaha XT 600 -> XR 400R
Awatar użytkownika
bohun
Po kostki w błocie
Posty: 117
Rejestracja: 06 sty 2010, 16:25
Motocykl: XL600V PD10
Lokalizacja: Lubaczów / Rezszów

Re: moje xt600 3uw

Post autor: bohun »

Też zdarzyło mi się dorabiać klocki hamulcowe, ale nie chciałem nic o tym pisać, krytyka itp ;)
Zużyte klocki z Poloneza FSO, trzeba było trochę przeszlifować blachę na której jest warstwa ścierna bo była grubsza niż sam klocek, wyciąłem kształt taki jak w oryginale. Klocki służyły mi dłużej niż wcześniejsze ferodo ;)
Kto prędko daje, ten 2 razy daje.
Awatar użytkownika
ogur69
Po kostki w błocie
Posty: 298
Rejestracja: 21 sty 2010, 21:40
Lokalizacja: witnica

Re: moje xt600 3uw

Post autor: ogur69 »

zakupie w sklepie z częściami do ciężarówek okładziny chamulcowe z metra 26pln za metr może będą dłużej działać niż sprzęgłowe
ludzie dzielą się na czystych i szczęśliwych
Awatar użytkownika
ogur69
Po kostki w błocie
Posty: 298
Rejestracja: 21 sty 2010, 21:40
Lokalizacja: witnica

Re: moje xt600 3uw

Post autor: ogur69 »

no i stało się to co czeka każdego xt-kowca króćce szlag trafił po rozkręceniu część metalowa odpadła od gumowej dziś 3 godziny zakładałem nowe bez wyciągania gażnika i airboxa sporo gimnastyki paluchy bolą jeszce teraz największy problem sprawiały wyskakujące ze swojego miejsca oringi i wszędobylska ciasnota.po wymianie koza zagadała za drugim kopem po chwili mogłem wyłączyć ssanie na starych króćcach nawet po 5minutach potrafiła kichnąć i zgasnąć wreszcie są normalne wolne obroty iłatwość odpalania
ludzie dzielą się na czystych i szczęśliwych
Awatar użytkownika
ogur69
Po kostki w błocie
Posty: 298
Rejestracja: 21 sty 2010, 21:40
Lokalizacja: witnica

Re: moje xt600 3uw

Post autor: ogur69 »

dziś wkonałem małą inspekcje przed rajdową koza dostała nowy tlen filter przesmarowanie wszystkich kalamitek i wreszcie przeniosłem czujnik otwarcia bocznej podstawki dogóry za lewym boczkiem także głębokości brodzenia powinny radykalnie wzrosnąć ,ostatnio jak testowałem gdy dłużej byłem na głębokości kół potrafiła zgasnąć po wyphaniu odpalała od kopa,jeszcze tylko napęd przed rajdem wymienie i w droge
ludzie dzielą się na czystych i szczęśliwych
ODPOWIEDZ