Strona 2 z 6

Re: Kopka

: 22 gru 2011, 14:46
autor: wejnus19one
Oo dzięki, to dobrze. Zawsze mniej pracy ;)

Re: Kopka

: 28 gru 2011, 22:18
autor: wejnus19one
No coś już wiem, otworzyłem bok silnika iwygląda tam wszystko w najlepszym porządku poza jednym. Nie podoba mi się sprężyna. No bo mnie się wydaje,ze ona powinna być na tyle mocna by nie dała się w prosty sposób manipulować, a tym czasem bez użycia dużej siły można ją rozciągnąć itp. Dam ją jeszcze obejrzeć komuś, kto lepiej się na tym zna. Teraz tylko pytanie ile ona będzie kosztowała no i przy okazji poszła mi uszczelka pod pokrywą ale z tym się akurat liczyłem.

Re: Kopka

: 29 gru 2011, 19:19
autor: kleofas
Ponoć problemy z tą sprężyną nie należą do rzadkości. Ja w mojej TTR-ce też mam ją luźną, na tyle, że kopka wraca do pionu, ale do położenia "parkingowego" już nie. Rozwiązałem to w ten sposób , że do ramy mam zamocowaną trytkę z dość dużym oczkiem i po odpaleniu wsadzam w nią końcówkę kopki i tak jeżdżę bez najmniejszych problemów.

Jak chcesz mogę zrobić zdjęcie i przesłać.

Re: Kopka

: 02 sty 2012, 21:54
autor: wejnus19one
Czemu nie, zrób. Chętnie obejrzę to rozwiązanie, choć i tak pewnie kupię nowe części, zależy ile to kosztuje ale boję się ze trochę zabulę...

Re: Kopka

: 18 sty 2012, 21:59
autor: Walus
Jak juz temat z kopka to mam pytanie, co zrobic jak mam wytarty wieloklin od kopki ?

Re: Kopka

: 19 sty 2012, 00:35
autor: qpa
wymienić na nie wytarty ;]

Re: Kopka

: 19 sty 2012, 09:06
autor: Walus
A nie ma jakis tanszych i mniej pracochlonych rozwiazan ? :P

Re: Kopka

: 19 sty 2012, 09:28
autor: qpa
to jest maks godzinka roboty

Re: Kopka

: 19 sty 2012, 20:45
autor: Kula
chcesz jakiś tani patent? cheftnij delikatnie spawarką i po problemie ;)

Re: Kopka

: 19 sty 2012, 20:59
autor: qpa
miałeś brać ode mnie graty, wieloklin też mam ;]