Strona 2 z 3

Re: Wtrysk paliwa do XT 600

: 23 sty 2013, 17:37
autor: Pawlo
No i z czego by tu gaźnik zapodać? Z XR-ki?

Re: Wtrysk paliwa do XT 600

: 23 sty 2013, 19:01
autor: Magic
To ja już wole wtryski :funkynana:

Re: Wtrysk paliwa do XT 600

: 23 sty 2013, 19:31
autor: qpa
trzeba by wstawić dwa małe, i je spiąć razem, bo imo robienie króćca 2w1 dla jednego gaźnika może nie dać takiego efektu.

Ciekaw jestem jakby spiąć nawet dwa gaźniki od xt mechaniczne w jeden podwójny.

Re: Wtrysk paliwa do XT 600

: 24 sty 2013, 08:26
autor: terenowiecc
scania1213 pisze:Nie chce się chwalić ale przeglądająć wasze posty, dodam że moja Yaszka zamkneła 160 bez żadnego oporu
Licznikowe czy mierzone nawigacją?

Re: Wtrysk paliwa do XT 600

: 24 sty 2013, 18:32
autor: Gacek
Może kolega ma koło do supermoto z przodu albo lata na szosowym laczku :lol: - wiarygodny wynik oddawania realnych wskazań daje pomiar na odcinku pomiarowym - są takie mijsca gdzie firmy transportowe mają pomierzone odcinki 1 km oznaczone znacznikami na takich odcinkach testują wskazania prędkościomierzy i wskazań przebiegów wszystko zgodne z U.M.iW.
Kiedyś na takim odcinku testowałem swojego xt zaniżał o jakieś 70 m na km na oponie enduro .
Moim zdaniem to zajebisty wynik to 160 jeżeli chodzi o prędkość ale (nie lubię tego słowa ) jak gesty musiał by byc las aby wyrabiać się z taką "kitą" miedzy drzewami :roll: .

Re: Wtrysk paliwa do XT 600

: 26 sty 2013, 19:23
autor: ralf
ponoc pasi od xr/xl mechaniczny podwojny. montuja tez od raptora 660. jest oryginalny kruciec do xt a dokladnie gryzzli 600 2w1 do tt/ttr nie wejdzie bo za dlugi.. na tym mechanicznym od hondy podobno jest róznica.

Re: Wtrysk paliwa do XT 600

: 12 sie 2018, 17:03
autor: bober15
Odgrzewam kotleta. Pomyślałem, rozkminiłem... Chciałem robić wtrysk do 2t, ale może skuszę się na xt. Jeżeli macie jakieś dodatkowe materiały w tym temacie chętnie przyjmę wszystko co macie.

Re: Wtrysk paliwa do XT 600

: 22 sie 2018, 18:58
autor: Gacek
bober15 pisze:Odgrzewam kotleta. Pomyślałem, rozkminiłem... Chciałem robić wtrysk do 2t, ale może skuszę się na xt. Jeżeli macie jakieś dodatkowe materiały w tym temacie chętnie przyjmę wszystko co macie.
Mam temat na topie swap gaxnikowy na tapecie obecnie :) - i tez chetnie bym wysłuhzał jakichś opini opartych o realne realizacje .
Ja nie kombinuje z zadnmi wodowtryskami a bardziej z solo gaxnikiem o adekkwatnym przekroju do pola powierzchni szczeliny zaworowej liczonej z :P "ba " realnego uchylenia zaworu .Do tej pory co rozkminiłem to tyle ze kolektor 2 w 1 nie bedzie zrealizowany bo goscie mi sprzedali do tig gaz którym nie ma opcji cokolwiek pospawać .
Samobujstwem w moim odczuciu jest to co zamierzam zrobić , mimo to mam ochotę sprubuję posmakowac takiej z teori porazki . .Gaxnik mechaniczny o przekroju 42 mm wg danych producenta to delikatna porazka do realnej powierzchni kanałów zaworowych - chyba ze z czyms się pojeba...m :roll: .
Moje podejscie do xt jest z poziomu nie szukam "mocy" raczej szukam alternatywy aby z niej skuteczniej korzystać .
Nie lubie z wyprzedzeniem głosić jakichkolwiek tresci .
Mimo to jestem ciekaw twojej koncepcji - piszesz ze pomyslałeś rozkminiłeś - jakieś głebsze spostrzezenia , przemyslenia ? .

Re: Wtrysk paliwa do XT 600

: 22 sie 2018, 19:26
autor: Tygrys
Cześć kol Gacek widziałem na yt filmik jak gość przerabia membranę na linkę która podpina do dodatkowego polksierzyca zamocowanego do mechanicznego gaznika -już samo wyrzucenie przepustnicy obrotowej (dającej największy opór ze wszystkich przepustnic) pewnie polepszy trochę dynamikę niestety nie zapisałem tego filmiku.

Re: Wtrysk paliwa do XT 600

: 22 sie 2018, 20:17
autor: Gacek
Tygrys pisze:Cześć kol Gacek widziałem na yt filmik jak gość przerabia membranę na linkę która podpina do dodatkowego polksierzyca zamocowanego do mechanicznego gaznika -już samo wyrzucenie przepustnicy obrotowej (dającej największy opór ze wszystkich przepustnic) pewnie polepszy trochę dynamikę niestety nie zapisałem tego filmiku.
tygrys znam temat bardziej (oglodałem ) czy jak kto woli widziałem ;) - niestety jednak nie miałem okazji poczuc takiej modyfikacji , natomiast do tej pory miałem okazję odczuć inne sprawy które wynikały w czasie podczas eksploatacji xt .
U mnie fizycznie na mech gaxniku jest inny wspólczynnik powierzchni otwarcia zaworu niz nad podcisnieniowym .
Mozna się zarzucic teorią - jak się zweryfikuje realnie takie sprawy wychadza inne klocki 8-) .
Ja zawsze wychodzę z załozenia pozyjemy obaczymy :lol: .