Strona 22 z 26

Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F

: 11 maja 2016, 21:50
autor: Gacek
Oso
mazi pisze:Spoko spoko, offtopujcie, tym bardziej w ciekawych tematach.....

...
w zyciu tak bywa powiesz słowo i masz skutek :lol:
TTR Dąbrowa pisze:
Kula pisze:też mam 3 ząbki na napinaczu i myślę, że do końca sezonu polatam jeszcze, kwestia częstej kontroli, żeby czasami nie było buuuu gdzieś po drodze ;)

Witam
Zerwałem łancuch rozrządu podczas jazdy(moja wina i zaniedbanie mialem zrobic za tydzie) proszę odpowiedz czy caly silnik do wymiany czy tylko głowice pokrzywiło ?????

TTR Dabrowa - nie traktuj kolegi jak jasnowidza ;) .

Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F

: 20 lip 2016, 20:29
autor: mazi
Teraz jest tak:
Image
Image

Niedługo składam, opiszę jak wrażenia.

Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F

: 23 lip 2016, 18:50
autor: kich98
U mnie zdjęcia nie działają

Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F

: 23 lip 2016, 22:05
autor: mazi
kich98 pisze:U mnie zdjęcia nie działają
Dzięki, były niewłaściwe linki, poprawiłem i powinno być dobrze.

Dzisiejszy dzień przyniósł nową uszczelkę pod cylinder.
Było tak:
Image
Jest tak:
Obrazek

Cylinder z tłokiem Wiseco już na miejscu:
Obrazek
Na dniach wleci góra, lekka korekta gaźnika i odpalamy.

Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F

: 24 lip 2016, 07:31
autor: fryzjer
Mazi.Czy taką uszczelkę z Gambitu zakładałeś już wcześniej.Czy raczej wykonałeś ją w celach badawczo-eksperymentalnych.
Ja mam z tego tworzywa zrobione uszczelki dekla prawego i lewego w swoim XT. Wszystko ładnie i szczelnie trzyma.Kiedyś nawet zastanawiałem się,czy uszczelka wykonana z tego Gambitu ""zdała by egzamin"",pod cylindrem lub głowicą.
Ale raczej,nie byłem przekonany do takiego rozwiązania.Jakiej grubości Gambitu użyłeś.

Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F

: 24 lip 2016, 20:54
autor: mazi
Ta, którą zdjąłem u siebie była z gambitu, ale nie wiem jakiej odmiany (nie zachowało się oznaczenie).
Po zdjęciu miała jakieś 0.4mm, ja dałem 0.5. Zastanawiałem się nad 0.8mm, ale poszła cieńsza.
Dojdzie uszczelka pod głowicę i powinno być dobrze.

W innym silniku zdjąłem i też był podobny materiał, ale chgw jaki.

Minus gambitu taki, że jest to uszczelka jednokrotnego użytku, przy demontażu najprawdopodobniej porozrywa się.

Według mnie pod głowicę gambit nie nadaje się.

Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F

: 25 lip 2016, 19:25
autor: wiewior298
mazi co to za tłok wiseco ?? zwykły czy doprężeniowy może?? bo też planuje w zimie wstawić wiseco ciekawe jak się będzie sprawował

Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F

: 25 lip 2016, 20:34
autor: mazi
To jest tłok 98mm (wychodzi 634ccm) z płaskim denkiem, co wg danych Wiseco powinno dać 10:1 stopień sprężania (versus 8.5 ori w XT600).
Wiseco produkuje jeszcze tłoki z wypukłym dnem, gdzie wychodzi 12.5:1.

Dzisiaj robota szła słabo, bo wszystko po kilka razy robiłem... ale coś tam do przodu, jutro mam nadzieję zakończyć składanie i odpalić motocykl.

Image

Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F

: 26 lip 2016, 05:45
autor: wiewior298
Dzieki mazi jestem ciekaw jak sie spisze a doprezeniowe podobno wala strasznie po korbie i troche boje sie ryzykowac ze silnik wytrzyma np. Tylko 15 kkm

Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F

: 26 lip 2016, 07:09
autor: mazi
wiewior298 pisze:Dzieki mazi jestem ciekaw jak sie spisze a doprezeniowe podobno wala strasznie po korbie i troche boje sie ryzykowac ze silnik wytrzyma np. Tylko 15 kkm
Tego wypukłego to też bym chyba nie chciał montować. Raz, że korba, dwa że chgw jak to będzie sprawowało się, bo różnica w stopniu sprężania kolosalna.

Jak się uda dzisiaj odpalę :-)