Yamaha XT 600Z Ténéré

Pokaż innym swój motocykl!
Kudłaty91

Re: Yamaha XT 600Z Ténéré

Post autor: Kudłaty91 »

Up up problem dalej nie rozwiązany..
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2496
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Yamaha XT 600Z Ténéré

Post autor: Pawlo »

Terenowiecc miał tak samo to obniżył dosyć sporo poziom paliwa i zaczęło hulać jak trzeba.
Obrazek
Awatar użytkownika
terenowiecc
Administrator
Posty: 1734
Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
Motocykl: LC4
Lokalizacja: LCH

Re: Yamaha XT 600Z Ténéré

Post autor: terenowiecc »

Czytałem i nie doczytałem o tych problemach. Przyczyn może być masa. U mnie było tak jak Pawlo pisze.
1. Jaki masz tłumik?
2. Jaki kolor ma świeca?

Jak wrażenia z jazdy singlem?
Kudłaty91

Re: Yamaha XT 600Z Ténéré

Post autor: Kudłaty91 »

terenowiecc pisze:Czytałem i nie doczytałem o tych problemach. Przyczyn może być masa. U mnie było tak jak Pawlo pisze.
1. Jaki masz tłumik?
2. Jaki kolor ma świeca?

Jak wrażenia z jazdy singlem?

Ad1. Mam oryginalny jednak trochę zmienione wyjście
Ad2. Końcówka biaława jak na foto

Wrażenia bezcenne tylko to przerywanie;//

Mieszanki w sumie jeszcze nie ustawiałem, jedynie modziłem przy pływaku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kudłaty91

Re: Yamaha XT 600Z Ténéré

Post autor: Kudłaty91 »

Gaźnik rozebrany, trochę syfu tylko skąd jeżeli jest filtr paliwa :niewiem: Zaworek iglicowy przerobiony tak jak opisywał ArturS i od razu inny poziom pływaka wyszedł... Niestety wszystkie oringi oraz uszczelka pokrywy spuchły i nadają się do kosza - nie warte grosza!! Ktoś Coś mówił o ustawianiu poziomu paliwa na wężyk - może jakieś podpowiedzi jak to zrobić? A i jeszcze jedno czy jest jakaś wyjściowa pozycja śruby od mieszanki typu ustaw na 1,5 obrotu?
Awatar użytkownika
terenowiecc
Administrator
Posty: 1734
Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
Motocykl: LC4
Lokalizacja: LCH

Re: Yamaha XT 600Z Ténéré

Post autor: terenowiecc »

Tak na szybko bo czasu nie mam, jutro napisze więcej.
Świeca jest biała, nie jeździj tak za dużo bo tam mega gorąco musi być. Ustaw wszystko zgodnie z manualem, żeby mieć jakiś wyjściowy setup i dopiero można myśleć co dalej.
Ja bym na początek zwiększy\łl trochę poziom paliwa w komorze pływakowej, jak to nie pomoże to iglica w podciśnieniowym gaźniku w górę o ząbek i zobaczyć co się będzie działo.
Co do mierzenia poziomu paliwa to sposób z odległością od krawędzi gaźnika do krawędzi pływaka można traktować jako jakieś wartości pomocnicze ale jako takie ustawienie poziomu jest błędne.
Motocykl (lub same gaźniki, jeśli masz wyjęte z motocykla) w pion, tak żeby gaźniki były poziomo. Zalewasz je paliwkiem do pełna, na dole komory pływakowej masz śrubkę, którą jeżeli odkręcisz to z poleje się paliwko (na dole komory pływakowej za śrubką jest taka wystająca "rurka") i na tą rureczkę zakładasz bezbarwny przewód paliwowy, odwijasz go w górę, gaźniki muszą być max zalane zupą, przykładasz ten przewód do gaźnika, prostopadle do krawędzi korpus/komora pływakowa i mierzysz odległość od lustra paliwa w wężyku do krawędzi komory pływakowej. Nie wiem czy kumasz o co chodzi, gdzieś na forum to jest na pewno opisane ale nie mam czasu szukać, może ktoś podrzuci link.
Ściągnij, jak nie masz, serwisówkę Clymera do XT600 - tam jest wszystko obrazowo opisane. Jak coś to ewentualnie jutro mogę rzucić jakimś skanem albo poszukać na necie, jak nie znajdziesz.
Kudłaty91

Re: Yamaha XT 600Z Ténéré

Post autor: Kudłaty91 »

Dzisiaj zamówiłem w ASO uszczelkę komory pływakowej bo nie mieli na miejscu więc trochę poczekam..pływak ustawiony jak na razie na 25mm według manuala. Trochę skomplikowana ta metoda na wężyk, ale spróbuję ją jutro zastosować dzięki za pomoc. :browar:
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Yamaha XT 600Z Ténéré

Post autor: Gacek »

Gaźnik w xt jest pochylony w którym miejscu mierzycie poziom na podpiętej rurce ? Ja ustawiam motocykl l na windzie aby się wypoziomowała krawędź gaźnika i dopiero mierzę .Inaczej jest opcja ze przy mniej niż 7 mm zaleje mi silnik paliwem na odkręconych kranach :|.
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2496
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Yamaha XT 600Z Ténéré

Post autor: Pawlo »

Gacek, mam 0mm i jest spoko - mierzone w imadle, czyli gaźnik idealnie prosto z mini zbiornikiem paliwa nad nim. Przy takim ustawieniu brak problemów. Jakby ktoś mi wytłumaczył dlaczego tak się dzieję to byłbym wdzięczny :D
Odnośnie uszczelki komory - ori też się potrafi powyginać, ale nie tak jak np. Tourmax'owa. Bardzo dużo zależy od paliwa jakie aktualnie jest zalane.
Obrazek
mazi
Administrator
Posty: 1006
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: Yamaha XT 600Z Ténéré

Post autor: mazi »

Pawlo pisze:Gacek, mam 0mm i jest spoko - mierzone w imadle, czyli gaźnik idealnie prosto z mini zbiornikiem paliwa nad nim. Przy takim ustawieniu brak problemów. Jakby ktoś mi wytłumaczył dlaczego tak się dzieję to byłbym wdzięczny :D
Odnośnie uszczelki komory - ori też się potrafi powyginać, ale nie tak jak np. Tourmax'owa. Bardzo dużo zależy od paliwa jakie aktualnie jest zalane.
Ja mam w uj poniżej 0mm, zresztą Mateusz też... i dopiero przy takim ustawieniu motocykl idzie na maks obrotów bez czkawki... dodam, że oba motocykle na ProDuro - o ile to ma jakiekolwiek znaczenie....


I też chętnie posłuchałbym dlaczego tak jest dobrze, a nie tak jak fabryka zaleca... :bananaevil:
---
Pozdrawiam
mazi
ODPOWIEDZ