Strona 2 z 17

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 28 cze 2013, 07:03
autor: ArturS
To jest wartość, której nie odczujesz. Tym bardziej, że olej "chowa" ten luz. Generalnie siedzą tam łożyska z powiększonym luzem, co jest potrzebne, bo się wraz z temperaturą zacieśniają (tak to rozumiem ;) )

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 28 cze 2013, 15:22
autor: ralf
koles ma dwa gazniki od RGV 250 mechaniczne ale nie podejda bo... sa pod skosem :cry: za 3 stówki!

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 28 cze 2013, 16:10
autor: ralf

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 28 cze 2013, 20:21
autor: Gacek
Jak ktoś lubi pokonywać długie dystansowe trasy to zalecił bym umiar w tego typu modyfikacjach - na takim piecu nie da się spokojnie jednostajnie pokonywać długich dystansów .Podobny efekt jak np wr 450 jak ktoś posmakował to wie o czym piszę.

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 28 cze 2013, 21:25
autor: MAĆKO
Tak sobie o tym wszystkim od wczoraj mysle i wydaje mi sie ze to wszystko jest do ogarniecia.
Nawet jesl chodzi o wersje podrasowaną długodystansową, oczywiście rozbijemy sie o spore koszty ale zakładamy że to nie jest istotne:D
Ja bym wsadził jeden gaznik FCR 41 do tego dorobił króćće ssące (tylko nie wiem jak rozwiązać sprawe pompki przyspieszającej... do której gardzieli miala by sikac:D) zawsze jest to jedna rzecz mniej do zepsucia sie. +/-1000zł
Wałek rozrządu Stage1 z niemieciej stronki którą podałem 700zł
Wieksze zawory o 1mm (na 100% nie zaszkodzą:D) 900zł
Twardsze sprezyny zaworowe 700zł
Układ wydechowy przelotowy +/-1000zł
Tłok wossnera zwiekszajacy kompresję cały czas trzymamy sie pojemnosci 600cc +/- 500zł
Korba Carrillo z tymi turbo łożyskiem srebrzonym(mega lekka i wytrzymała) +/-1500
Chłodnica oleju +/-100
Cała skrzynia oddana do azotowania żeby utwardzić tryby +/- 500zł
Twardsze sprężyny sprzęgłowe i ew. kevlarowe przekladki 70zł i 200zł
Wszystkie łożyska nowe (Ciezko powiedziec załużmy że koło 300zł)
Szlif i honowanie, planowanie głowicy i porting pod nowe zaworki +/-500zł
Komplet nowych uszczelek 200zł


SUMA tylko 8170zł :wtf: :confetti:
Doliczyć trzeba jeszcze z 2000... bo tak to bywa przy takich przeróbkach:D :funkynana:

To tak wstepnie bo pewnie zajebista część tego pieknego snu wyjdzie dopiero w trakcie pracy:) Bo już doszedł mi pomysł na zabawe z zapłonem
Teraz trzeba odpowiedzieć sobie na zajebiście ważne pytanie...co sie chce w życiu robić...i robić to:D
Pozdrawiam i przypominam bez cisnienia chlopaki to tylko gdybanie nie do zrealizowania na taka skale:D :biggrin:

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 28 cze 2013, 21:35
autor: Pawlo
MAĆKO pisze:SUMA tylko 8170zł :wtf: :confetti:
Doliczyć trzeba jeszcze z 2000...
O matko bosko kochano :panika: Taniej by wyszło uturbić ten silnik :lol:
Ale niestety taka prawda. Najlepiej sprzedać XT i dołożyć te 8k - za tę kasę można już naprawdę dopasować coś do siebie :roll:

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 29 cze 2013, 02:07
autor: Piekny
Albo kupić dajmy na to Hądę XR650R co jest jeszcze nie do końca wyczynem a ma sporo powera w piecu.

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 29 cze 2013, 07:11
autor: ArturS
XR650R nawet podrajcowana uchodzi za bardzo bezawaryjną, ponoć do tego stopnia, że Pan Honda się wnerwił, bo nie było kasy za serwis :lol: Jest wiele przeróbek na długi dystans, gdzie po zmianie na spokojniejsze gaźniki, oczywiście kosztem mocy, motocykl zaczyna zużywać ilości paliwo podobne, jak nasze XTki. Znajomy sporo bawił się na XRce, w końcu jednak stwierdził, że za ciężkie to do uganiania się za 250-tkami, wrócił więc z nim do SM i dokupił hard enduro.

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 29 cze 2013, 10:00
autor: Piekny
Uśredniając to co piszą po necie to wychodzi ze oliwa co 1000~5000km i zawory kontrola co 5k km.
Za dwa, sezony może moje kolejne moto :] Jak to piszą in 'murica: "Big red pig" :bananaevil:

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 29 cze 2013, 12:38
autor: MAĆKO
Ale cenią sie te XRy strasznie... troche mi sie to kojarzy z africą... nie taka dobra i młoda a kosztuje jak nowe moto...