Strona 4 z 4

Re: Innowacje ulepszenie pracy przednich wideł wg recetech

: 28 mar 2014, 05:15
autor: szpadyzor45
Kibicuje Ci Gacek, bo sam podobnie chyba uzytkuje xt co i Ty. Ja nie moge znalezc poki co w miare przyzwoitego amorka na tyl... czy ktos spotkal sie z amortyzatorem Paioli w xt?

Re: Innowacje ulepszenie pracy przednich wideł wg recetech

: 30 mar 2014, 10:27
autor: Gacek
szpadyzor45 pisze:Kibicuje Ci Gacek, bo sam podobnie chyba uzytkuje xt co i Ty. Ja nie moge znalezc poki co w miare przyzwoitego amorka na tyl... czy ktos spotkal sie z amortyzatorem Paioli w xt?
- zapytam ? praca seryjnego ci nie pasuje ? U siebie w jednym zmieniłem stos podkładek z miększą konfiguracją tłumienia do jazdy po nierównościach był ok jednak jak się ostrzej kręciło silnik koło miało większe tendencje do tracenia przyczepności teraz uzywam innego z oryginalnym shim koło mniej traci przyczepność natomiast na kręgosłupie więcej czuję :roll:

Re: Innowacje ulepszenie pracy przednich wideł wg recetech

: 30 mar 2014, 10:40
autor: szpadyzor45
Nie wiem jak się jeździ na oryginalnym amorze w dobrym stanie bo mam 3 lecz wszystkie sa do d.. 43F i 2KF za miękkie, a 3AJ za słabo tłumi i koło strasznie słabo trzyma. W tym tygodniu jadę przymierzyć jakiegoś Paioli który był wyciągnięty z Xt-ka.

Re: Innowacje ulepszenie pracy przednich wideł wg recetech

: 07 kwie 2014, 20:27
autor: Gacek
Zestrojenie zawiasu to spory problem (przynajmniej dla mnie ).Obecnie stanąłem w miejscu - jestem przyzwyczajony do jazdy w deszczu i wilgotnej aurze przy obecnej suszy rozwija się zupełnie inne prędkości :roll: . Wszystko diametralnie inaczej się odczuwa stałe odcinki którymi upalam normalnie to 60 70 to maks na jaki mnie stać a teraz 90 110 i chciało by się więcej :lol: .Witki i kręgosłup mi zaczyna padać :?

Re: Innowacje ulepszenie pracy przednich wideł wg recetech

: 08 kwie 2014, 06:21
autor: Piekny
Gacek, wiem że zawieszenie z XTka to tani i względnie wdzięczny obiekt przeróbek ale czy na Twoje potrzeby nie udało by się zaadaptować innego forka na przód?
Lagi mają tam jakieś standardowe średnice, moze podeszło by coś co po zmianie oleju/sprzężyn pod wage XTka pasowało by lepiej i mógł bys to prościej i intuicyjnej regulować? TTR, TTS, WR?
Wiem że to popularna metoda w starszych endurakach gdzie tył daje jeszcze jako tako rade a przód jest zbyt gumowy, ludzie wsadzają lagi/półki z świeższych roczników:
Honda XR650R z lagami z CR/CRF i Suzuki DR350 z lagami z RMZ to najlepszy przykład. Jak byś poszukał to znalazł byś nawet Trampka z zawiasem z Huśki :twisted: .
To tylko myślenie na głos, nie odbieraj tego jako ataku :browar:

Re: Innowacje ulepszenie pracy przednich wideł wg recetech

: 08 kwie 2014, 18:30
autor: Gacek
Piekny - do czego ty mnie namawiasz ;) mam inwestować kasę w inny zawias drogie przeróbki i potem dalej z tym rzeźbic aby coś z tego wyszło ?
Przykład Honda XR 650 jaki podałeś to najlepszy przykład na trend jaki panuje :P na motocyklowych społecznościach jak mam zmieniać zawias to zmienię całe moto :lol: - tylko po co aby iść na skróty i co to komuś lub (mojej osobie ) wniesie ?.
Może spojrzenie na ten temat z perspektywy tematu xr uzmysłowi ludziom ze ta najkrótsza droga nie zawsze jest słuszna http://www.borynack.com/xr650r/shock.htm .
Ten temat czyli viewtopic.php?f=17&t=3035 zapodałem aby podzielić się z wszystkimi czytającymi ze jest takie coś co wg recetech usprawnia działanie zawiasu .
Mnie ciężko z perspektywy tak krótkiego użytkowania pisać mi o plusach tym bardziej ze pozytywy traktuję jako naturalną stronę udoskonaleń 8-) i bardziej skupiam sie na negatywach jakie zauważam - trudno tak po prostu mam :D .

Re: Innowacje ulepszenie pracy przednich wideł wg recetech

: 03 maja 2014, 13:59
autor: Gacek
Przyznam się ze jest inaczej z tym zaworem ,nie chcę pochopnie chwalić ani negować - wszystko jest nadal na etapie testowania :| .
Gdzieś intuicyjnie rejestruje że kiedyś w pewnych sytuacjach w jeździe off moto wędrowało gdzie chciało a ja traciłem panowanie i waliłem glebę na ryj lub ratowałem się jakimiś chorymi akcjami :roll: .Często łapię się na tym ze wychodzę bez szwanku z trudnych sytuacji po za tym ze jeżdżę na zagęszczonym delikatnie Agip 5 W :roll: .Cała zabawa z tym wymaga sporo cierpliwości i czasu jednak efekt jest jak dla mnie odczuwalny w chwilach kiedy spotkam kogoś na innym sprzęcie i tu powiem tyle ze jazda z ludźmi z dobrej pułki daje mi po dupie a z niższej sporo satysfakcji ;)