Strona 4 z 18

Re: TT600E Belgrada 98

: 09 mar 2014, 19:54
autor: Pawlo
Wykręć więcej śrubę, spokojnie nawet do 8 obrotów od pełnego wkręcenia ;) Jak dalej będzie lipa to gaźnik z powrotem z moto i reguluj poziom. Prawdopodobnie masz za ubogo, ale ciężko stwierdzić. Sprawdzałeś w ogóle wężykiem jaki jest obecnie poziom paliwa czy ustawiasz na pałę?

Re: TT600E Belgrada 98

: 09 mar 2014, 19:56
autor: Adriandos
jesteś pewny że zawór iglicowy dobrze trzyma?
może wyczyść kanał w którym chodzi tłoczek od ssania...od razu też wyczyść koniec tego kanału aby gumka szczelnie przylegała

Re: TT600E Belgrada 98

: 09 mar 2014, 20:06
autor: glina
Pawlo pisze:Wykręć więcej śrubę, spokojnie nawet do 8 obrotów od pełnego wkręcenia ;)
Mówisz o tej 'pilot air screw', tak ? Tą którą się wkręca od dołu gaźnika. Czy ta która reguluje dźwignię linek od gazu ?

Paliwo sprawdzałem w komorze na sucho. Było 22mm (stąd były problemy z odpalaniem pewnie), to ustawiłem na 25mm. Jak będzie trzeba to później wężykiem sprawdzę, ale na początku muszę popróbować ustawić to właściwie poprzez regulację śrubkami. Napisz Pawlo o którą Ci chodziło.

Jeszcze jedno. Przy ściąganiu/zakładaniu gaźnika musiałem odkręcić jeden króciec od silnika (ten po prawej stronie). Te 2 śrubki są tak blisko gaźnika, że dokręcałem je palcami i szczypcami później(wydaje mi się, że wystarczająco mocno). Ale może to tam jest nieszczelność ? Macie na to jakiś patent ?

Re: TT600E Belgrada 98

: 09 mar 2014, 20:26
autor: Pawlo
Oczywiście, że o pilota chodzi, po co ruszać te od gazu? ;) Sprawdź poziom na wężyk, bo jedno z drugim rzadko się pokrywa. Króćce idzie dokręcić imbusami, zwykłymi giętymi czy też na grzechotkę, teraz nie pamiętam. Tam jest 10Nm, więc jakoś niezbyt dużo.

Re: TT600E Belgrada 98

: 09 mar 2014, 21:02
autor: glina
Wykręcając daję więcej powietrza, tak ? Wkręcając mniej ? Dobrze myślę ? Nie pamiętasz może, czy na tej śrubce air pilot był jakiś o-ring ?

No idzie dokręcić - jeśli gaźnika tam nie ma. A jak dokręcę ten króciec wcześniej to znowu nie mogę wsadzić gaźnika.

Re: TT600E Belgrada 98

: 09 mar 2014, 21:14
autor: Pawlo
Źle myślisz. Wykręcając dodajesz paliwa, a dokładniej wg manuala mieszanki. Nie pamiętam co tam było czy oring czy podkładka, dawno tego nie rozbierałem. Ale po schematach widzę, że coś tam na pewno jest.
Odnośnie gaźnika - nie ma lekko, ale wszystko da radę. Elementy gumowe można czymś delikatnie przesmarować. Na wazelinę wszystko wejdzie :bananaevil:

Re: TT600E Belgrada 98

: 09 mar 2014, 23:59
autor: Adriandos
jest tam oring i sprezynka

Re: TT600E Belgrada 98

: 10 mar 2014, 21:40
autor: glina
Obrazek

Chodzi o ten oring, czy jeszcze coś tam siedzi ?

Re: TT600E Belgrada 98

: 11 mar 2014, 19:53
autor: glina
Nikt ?

Kutwa, dzisiaj próbowałem go odpalić to w ogóle nie łapał, niezależnie od stopnia wkręcenia tej śrubki od mieszanki. Znowu będę musiał rozbierać gaźnik :? Podprowadziłem wężyk i przytrzymałem na wylocie (nie mogłem go zamontować na dole, bo był za wąski) to paliwa sporo wpłynęło. Więc to pewnie coś innego niż regulacja tej mieszanki.

Re: TT600E Belgrada 98

: 11 mar 2014, 19:56
autor: mlody
A gdzie ten wężyk przyłożyłeś? W miejsce tej śruby do regulacji???